Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vklidných vodách
T24 (Občasný) - 6.6.2009 > ...aneb jak propašovat konceptuálnost mezi neviné loďky...
U příspěvku:prádlo
T24 (Občasný) - 6.6.2009 > Barevný akcenty toho prádla mě dostaly.
U příspěvku:28.04.08
T24 (Občasný) - 30.4.2008 >
U příspěvku:Punk ?
T24 (Občasný) - 28.8.2007 >
U příspěvku:Be Mine
T24 (Občasný) - 28.8.2007 > Jo, krásný, celý
U příspěvku:Mistr Egon Schiele
T24 (Občasný) - 28.8.2007 > jehehe darf tys to schytal :-)Ty asi nevyjdeš z údivu až budeš zkoumat toho pána.
K autorovi. Je těžký kreslit někoho kdo zanechal tak zajímavý autoportréty a kdo už i na fotografiích vypadá tak neuvěřitelně :-)
U příspěvku:2
T24 (Občasný) - 25.8.2007 > ježiši kriste, ježiši kriste - znáš tuhle větu?: To je blbý to se bude líbit....
U příspěvku:Soleta
T24 (Občasný) - 25.8.2007 > v náhledu jsem ji zatoužil vidět. Ale teď se mi zdá že má obličej ze dvou půlek, namodralé a žluté. Taky mi přijde, že se chystá na plastiku a má už na ústech nakresleno, kde řezat :-)
U příspěvku:směska
T24 (Občasný) - 25.8.2007 > opravdu nesourodé. Ten první máš doufám spíš trochu do šuplíku.
U příspěvku:Dívka VIII.
T24 (Občasný) - 25.8.2007 > Dívka je to vskutku zvláštní proto si získává i mě. Nicméně pokud už je spodek obrazu tak "nezajímavý" měl by se v tom vymáchat a dožít. Neměl by být zavražděnej a useknutej tou bílou.
U příspěvku:mikulas sel na gulas
T24 (Občasný) - 25.8.2007 > Dyptych se mi líbil - každý má právo malovat tak naivně jak uzná z vhodné. Toto je je na mě ale trochu příliš záměrně "odfláknuté" Plynová maska dobrá ale ty věci co jsou okolo bývají většinou expresivnější, odvážnější a přirozenější.
U příspěvku:Krobuzon
T24 (Občasný) - 23.8.2007 > super
U příspěvku:Tajemno
T24 (Občasný) - 23.8.2007 > Boža> jehe, to je odpověď. Nechceš dělat nějaký superkonceptuální umění? Jako třeba tečka na plátně a k tomu dvousvazková příručka jak to chápat? :-)
U příspěvku:tě myluju ne?
T24 (Občasný) - 23.8.2007 > Jo, dobrý, ale když už je to tak drsný, uvítal bych i živelnější malbu, třeba ne tak pečlivě rozetřenou oblohu + nějaký oravdový cákanec. Možná je škoda že pravá deska bude takový chudší bratříček levý.
U příspěvku:tiene
T24 (Občasný) - 23.8.2007 > druhý a třetí se mi líběj.
U příspěvku:Tajemno
T24 (Občasný) - 22.8.2007 > AŤ žije Hajný - teda nebo rači ať ne hehe
U příspěvku:*.*.*
T24 (Občasný) - 22.8.2007 >
U příspěvku:dnešní
T24 (Občasný) - 22.8.2007 >
U příspěvku:Spiklenci II.
T24 (Občasný) - 19.8.2007 > Tenhle mi tvůj styl hodně přiblížil a otevřel. Vpravo vprostřed hustší spleť doleva řidší...ale to je jen postřeh. Jinak prostě hodně líbí.
U příspěvku:Matter
T24 (Občasný) - 19.8.2007 > Barvy výborný. Věc hodně veprostřed a prázdný pozadí ..to mi trochu vadí. Ta věc ať již kytka, motýl či dva lidé máchající rukama je super.
U příspěvku:29
T24 (Občasný) - 19.8.2007 > tvá "klasická kreslířská ruka" ze zde držela zpátky. Ten profil je vinikající. Trochu mě zaráží ta schematičnost - púsobení na mozek, oko ústa, hm, trochu jako znázornění zde naražte, zde uchopte a tímto haste :-)
U příspěvku:ulicka
T24 (Občasný) - 18.8.2007 > Souhlasím s prokletým názorem na mraky, jsou změnou techniky těžší, než by mohly být. Líbí ale moc, víc než předchozí a rozhodně ale méně než "růst" hehe
U příspěvku:Dívka VII.
T24 (Občasný) - 17.8.2007 > darf> na tomto místě by ti asi měl někdo připomenout, že nejde o vnucování pravdy, ale o předkládání pravdy. Povšimni si, prosím, že zde hodnocení probíhá často korektně a nezřídka na úrovni. Pokud chceš být opravdu autoritou která kritizuje, je na čase abys svůj názor vyjádřil přímo dílem nebo ho alespoň obhájil. Neber to přímo jako útok na sebe - je to jen slohové cvičení na dané téma....
U příspěvku:momentky 2x100/70
T24 (Občasný) - 17.8.2007 > tohle je podle mě daleko zajímavější a akčnější než obě dvě předchozí série, přestože jde jen o momentky.
U příspěvku:Hotel
T24 (Občasný) - 17.8.2007 > Pokud chceš kreslit tímto stylem...tak doporučuji kreslit stále paneláky, až se prostě jeden povede, tento zatím trochu padá.
U příspěvku:takovej plstěnej motýl..jenom
T24 (Občasný) - 17.8.2007 > Náhodou super diskuze. Mě se vždycky moc líbí, když lidé nadávají na mazanice moderního umění. Připomněl bych jen zážitek fotografa Sudka, který slyšel Janáčkovu hudbu a absolutně se mu nelíbila. Řekl si ale, jak je možné že se mu hnusí něco co je považováno za jednu z nejgeniálnějších kompozic české hudby. Nevím jestli si k tomu později našel cestu, či ne, ale rozhodně o tom přemýšlel v tomto duchu.
U příspěvku:medvěd prdník...
T24 (Občasný) - 17.8.2007 > zviřátka výborný. Les mě trochu nepadl do oka.
U příspěvku:Nikdo z lidí
T24 (Občasný) - 17.8.2007 > samozřejmě výborný. Souhlasím s tím že to připomíná keramiku. Nicméně mě to nezasáhlo tak jako dva předchozí - možná pro striktní "kubistické" barvy.
U příspěvku:růst
T24 (Občasný) - 17.8.2007 > Super. Moderní barvy a styl a přesto intimní.
U příspěvku:blíženci
T24 (Občasný) - 17.8.2007 > z tří posledních obrazů pro mě nejlepší.
U příspěvku:Starý ford...
T24 (Občasný) - 14.8.2007 > T24> Ještě bych v žertu dodal, že často není zajímavé co autor ztvárnil, ale jak - protože poznávání ovoce a zvířátek na obrázku je sice zábavná hra...ale od určitého věku bych v tom viděl něco nezdravého :-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter