Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...
ferodeak (Občasný) - 4.2.2006 > CO JE TOTEM.cz ?

Totem je internetový kulturní magazín a zároveň prostor pro všechny, kteří chtějí prezentovat svá díla, výtvory, články, recenze i jakékoliv nápady v oblasti poezie, prózy, fotografie, grafiky, výtvarného umění, hudby, filmu, divadla, mystiky, filozofie a dalších. Díky průvodci vkládání příspevků odpadá jejich posílání elektronickou poštou. Své příspěvky může kdokoliv sám vložit, zařadit do rubriky, určit datum zveřejnění, obohatit je o obrázky nebo zvuky a to vše přímo přes tento WEB.

http://www.totem.cz


v podstate ma nezaujimaju nazory tych, co v podobnych fotkach chcu nasilne hladat nejake tazke umenie... o tomto nie je ani nento server... prezentujem sa tu ako kazdy iny autor... davam tu svoje fotky bez ohladu na to, ci sa to tunajsej vacsine paci alebo nie... ten co hodnoti by sa podla mna mal do istej miery prisposobit tej ktorej fotke co sa pohladu a uhlu zaberu ako takeho tyka... ak to niekto nevie alebo nedokaze, tak mi to vobec neprekaza... ale ich nazory mi idu poza chrbat, teda ma vobec nezaujimaju. na svete je vela nedocenenych ludi, ktori sa citia byt umelcami... ja k nim sa k nim neradim... necitim sa totiz ako tazky umelec... no podla tunajsej "atmosfery" usudzujem ze ich je tu "nie malo"...ako by som to nazval...pseudoumelcov, ktori maju ovela hlbsie chapanie ako ktorykolvek iny sudny clovek, znaly tematiky... apropos, velakrat poviete svojim komentom viac o sebe ako o tom co komentujete... TYCHTO PAR RIADKOV NEBOLO ADRESOVANYCH NIKOMU KONKRETNEMU!!! napisal som ich po dlhsom sledovani tohto serveru.
PS: drzim prsty vsetkym co chcu nieco dokazat a robia vsetko pre to aby sa stale zdokonalovali...menej uz tym co svoje nezmysly zivia plnou hubou reci o nejakom "umeni"...ale tych je chvalabuhu velmi malo...:-)
dufam ze Vas nerozboleli oci :-) a ak ano, tak to tak malo byt- to je moj zamer-moje UMENIE :-)))))))))
U příspěvku:...
ferodeak (Občasný) - 1.2.2006 > mozno mi nikto neuveri, ale naouzaj mi neslo o popisne stvarnenie "popelarky" alebo anjela... je mi vlastne uplne jedno kto si co predstavi... nie je to ani nejaka "vypointovana" fotka pri ktorej by ste sa mali zamysliet nad dnesnym svetom alebo nad svojim zivotom...je to proste len fotka ktora nema za ulohu polarizovat tunajsie "obecenstvo"! nema zmysel v nej nasilne hladat nejake hlboke umenie...chcela len potesit...:-)
U příspěvku:...
ferodeak (Občasný) - 8.11.2005 > ...slecna lezi na deke... 2x zablesky...
U příspěvku::
ferodeak (Občasný) - 24.9.2005 > Jimmmy-je to zvlastne lebo ani len netusili ze ich fotim...
U příspěvku:-
ferodeak (Občasný) - 25.8.2005 > toono: prezrel som si tvoju galeriu a ani napriek tomu by som ta nepomenoval tak ako ty mna:"spatny fotograf" na "plnu hubu"... pisat sa tu moze co sa len komu zachce cize ti tvoj nazor ani neberiem a ani dalej nebudem reagovat na obdobne komenty... Pekny den! :-)
U příspěvku:Adka
ferodeak (Občasný) - 21.6.2005 > 2 KOMBAJN: som rad ze si si dal tu namahu stiahnut fotku do editora aby si mi hohol dokazat ze je prepalena...:-)ale ako /pravdepodobne/ skuseny grafik urcite budes vediet ze ide o tzv. high key foto a ze na monitoroch je to jedno...a v pripade tlace je uprava resp. ta "minikorekcia" asi rychlejsia ako samotne stiahnutie foto z webu do grafickeho editora...:-)
U příspěvku:Alenka II.
ferodeak (Občasný) - 18.6.2005 > tie dievcata volne behaju a ziju medzi nami... :-))
U příspěvku:Kata I.
ferodeak (Občasný) - 16.6.2005 > asi to bude ona :-)
U příspěvku:Marocké uličky IV.
ferodeak (Občasný) - 15.2.2005 > fotim na canon 10D. kazda fotografia, ktoru nafotim prejde aspon tymi najmensimi upravami cez graficky editor-urovne, krivky, kontrast atd. doladujem aj farby...na niektorych viac a na niektorych skoro vobec...:-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter