Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:
Ukulel (Občasný) - 4.3.2009 > TY ?
U příspěvku:Není není.
Ukulel (Občasný) - 31.5.2007 > Damika> Díky za Tvé ano byť s výhradou kterou se pokusím vyvrátit. Jde totiž o postřehy z pozorování "splupracovníka" jehož počínání jsem musel zapsat.
U příspěvku:Hospodářská víceúčelová pila HVP 60A (cirkulárka)
Ukulel (Občasný) - 30.5.2007 > To muselo být nepříjemné. Ale hezky napsáno.
U příspěvku:MEDOVÁ
Ukulel (Občasný) - 16.5.2007 > To je přímo roztomilý.
U příspěvku:Z úplně jiného soudku.
Ukulel (Občasný) - 16.5.2007 > Šílená svině> Tak Ti teda pěkně děkuju aspoň za poznámku, no fakt dík. Čekal sem obvyklé bouřlivé rozpravy o nechutnosti či genialitě mého příspěvku a sám vidíš reakce totemáků. To snad ani nebyl soudek odkud bylo nalito, hmmm.
U příspěvku:Příběhy z trávy
Ukulel (Občasný) - 9.5.2007 > Starý dobrý cup plný dobrého tea.
U příspěvku:Vývoj degenerace.
Ukulel (Občasný) - 30.4.2007 > Balcarka> Jasně Balcarka,a kdo ví co má ještě takovej šváb mimo tykadýlek... Ale jinak od Tebe příjemná pochvala. Děkuji. Uk.
U příspěvku:Vývoj degenerace.
Ukulel (Občasný) - 29.4.2007 > Nikkarin> Dík.
U příspěvku:knofličky
Ukulel (Občasný) - 29.4.2007 > Hézký.
U příspěvku:Vývoj degenerace.
Ukulel (Občasný) - 29.4.2007 > štětečka> On si klidně přišel, pózoval, spolupracoval a až na otázku položenou ukazováčkem vzal nohy (6ks) na ramena. A docela sem si užíval než mi umřely baterky v digiťáčku.
U příspěvku:....
Ukulel (Občasný) - 21.4.2007 > Hééésky, sedím a koukám, pěkný.
U příspěvku:Kaktus
Ukulel (Občasný) - 3.4.2007 > Pěkný, moc pěkný.
U příspěvku:Špatnej tejden
Ukulel (Občasný) - 1.4.2007 > No já Ti nevim čéče, asi jde o čistě osobní věc a to Ti moc lidí neohodnotí. Tak aspoň já: za tři.
U příspěvku:Život je cesta.
Ukulel (Občasný) - 6.2.2007 > Sallybill> Ale ale, možná znáš nějakou jinou první verzi leč toto prohlašuji já za první z těch nejprvnějších. Rozpravu na "dýchánku" bych rád zažil ale ty to oddaluješ a oddaluješ a to se nedělá a nedělá.
U příspěvku:Oprátka s vyhlídkou
Ukulel (Občasný) - 15.1.2007 > Dobrý Sal,líbý,lle...
U příspěvku:Kokince.
Ukulel (Občasný) - 7.3.2006 > marsyas> 30,32 a 33let. Už rrrozumíš nebo chceš ještě upřesnit?
U příspěvku:KONEC ŽIVOTA
Ukulel (Občasný) - 24.11.2005 > V té trávě se cosi stalo a strom tam patří jako vykřičník !
U příspěvku:prima balírna
Ukulel (Občasný) - 23.11.2005 > Hmmm, dobrý, ještě ksichtík tam mohl být vidět a byla by to hrůzyplnost sama.
U příspěvku:Pocta všem Lelům
Ukulel (Občasný) - 11.11.2005 > Sallybill> Sallibillele,

Lel co velkou hlavu měl,
přítel či nepřítel,
toho bych poznat chtěl.
...jsem Lel? - Ukulel?

U příspěvku:Anatomie lásky
Ukulel (Občasný) - 22.9.2005 > Pěkný, příjemný, znám, znám...
U příspěvku:"Boží žert"
Ukulel (Občasný) - 30.8.2005 > Sallybill> Velké díky za doporučení Sallybille, čím jsem si to zasloužil?
U příspěvku:Kuličky
Ukulel (Občasný) - 27.8.2005 > Wiky> Milá Wiky, nechci ti konkurovat, můj výtvor vznikal v průběhu března až dubna, proto tolik motivů, ale doma nemám od jisté doby přístup na net. Jinak díky za ohlas. Uku.
U příspěvku:Kapka ksichtu.
Ukulel (Občasný) - 6.4.2005 > al-ash> Ale to je taky kapka cínu, jinak dík za body.
U příspěvku:Roztělení.
Ukulel (Občasný) - 28.3.2005 > Mishka> Vytvořeno na PC a proto v "multimedia". Ani kresba, ani výtvarno ... Nevěděl jsem kam s tím a asi jsem střelil vedle. Sorry.
U příspěvku:V cuku letu.
Ukulel (Občasný) - 27.3.2005 > asiJa> je to fotka kapky cínu na pracovním stole, osvětlovaná víceméně pouze monitorem v popředí, upravená pouze co se jasu týče. Víc neřeknu. Co to je "plz" ?
U příspěvku:s(o)wět
Ukulel (Občasný) - 15.3.2005 > Hmm, hezký.
U příspěvku:"Sviňská můra".
Ukulel (Občasný) - 6.3.2005 > Mishka> Ale já to zkoušel, poraď. Jinak dík za hodnocení.
U příspěvku:Do očí.
Ukulel (Občasný) - 21.1.2005 > xmark> Jde o soustavu čoček podomácku pokusnicky vyrobenou a dvoumegovej digiťáček.Navíc, ta můra nespolupracovala a bránila se nasvícení.
U příspěvku:zatmění mozku
Ukulel (Občasný) - 11.1.2005 > Líbí moc, spousta upřesnujících námětů k hledání, a pak ty souvislosti... , a pořád je co nacházet, a pořád tápu, a to já rád, podle mě fakt dobrý.5 b.
U příspěvku:Asi to sem nepatří.
Ukulel (Občasný) - 6.1.2005 > atrej> Až uznáš (viz výše) tak pochopíš.
U příspěvku:spád asociací...
Ukulel (Občasný) - 19.12.2004 > Spíš spád pocitů,asociace přijdou.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter