Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
TERRMITh
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2410x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Smejte se a svet se bude smat s vami, placte a budete plakat sami...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Modrá perlonoška
TERRMITh (Občasný) - 23.9.2013 > Thumb> Dík za kritiku. Chtěl jsem vlasy zjednodušit, aby netáhli tolik pozorovatele. Očividně špatně :) Stejně tak perly. Mno, příště to zkusím trošku jinak. Barvy jsem zvolil tak nějak pocitově, asi by chtělo se nad tím dopředu trochu zamyslet. Pořád v barvách tápu a zkouším.
Jo, kresba podle fotky je vždycky kontroverzí :) jde o pohodlnost, no. Vždy po ruce, spousta modelů na výběr, nevadí jim, když se s tím piplám.. Pořád doufám, že až se natrénuju na fotkách, tak třeba si někdo to sezení bude chtít protrpět :)
U příspěvku:Modrá perlonoška
TERRMITh (Občasný) - 23.9.2013 > baska> Polychrom. pastelky jsou ale nejlepší :D Ne, na studii tužku. Ale polychrom. pastelky umožňují nějaké to experimentování s barvou na malém formátu. Nejradši bych pastely, ale u těch mam pocit, že by to chtělo daleko větší formát než skicák.
U příspěvku:Modrá perlonoška
TERRMITh (Občasný) - 22.9.2013 > lada34> Ta první je vlastně chronologicky druhá, taky myslím, že po technické stránce je povedenější.
U příspěvku:na lovu
TERRMITh (Občasný) - 4.4.2011 > Tohle se mi fakt líbí.
U příspěvku:Žvýkačkové obavy
TERRMITh (Občasný) - 30.3.2011 > čtenář> vždycky mě k tomu "drátování" cosi svede :)
U příspěvku:Žvýkačkové obavy
TERRMITh (Občasný) - 30.3.2011 > Mima> Přesně to jsem potřeboval slyšet. Nastavením monitoru to určitě nebude, originál působí také hodně divně :)
U příspěvku:Zlé úmysly
TERRMITh (Občasný) - 28.3.2011 > Mima> Tak, nemám co dodat :) Štětce mě moc lákají. Po letech pouze s tužkou mi už začíná připadat nezajímavá. Proto jsem zkoušel oživovat vodovkama potom akvarelama. Ale moc mi to nejde, no :) Snad někdy.
U příspěvku:Zlé úmysly
TERRMITh (Občasný) - 28.3.2011 > Mima> Dík za komentář, zamýšlel jsem to udělat expresivnější, ale strach ze štětců mi v tom zabránil :)
U příspěvku:Zlé úmysly
TERRMITh (Občasný) - 27.3.2011 > JARO> Nojo, deformace je můj věčný problém:) Zvlášť, když je to nějaký trošičku jiný úhel než přímo zpředu.
U příspěvku:Zlé úmysly
TERRMITh (Občasný) - 27.3.2011 > Uther Pendragon> Není to nikdo známý
U příspěvku:Fialová srnka pije asfalt z hrnka
TERRMITh (Občasný) - 5.1.2011 > Abstt> Nojo, asi by to spíš pila z tý země :) Ale takhle je to zábavnější :)
U příspěvku:Sen o zelených explozích
TERRMITh (Občasný) - 5.1.2011 > Krucifix, jenže já to ničim jinym než tužkou neumim :D Ale díky všem za komentáře.
U příspěvku:pastier
TERRMITh (Občasný) - 20.12.2010 > Vypadá jak Gandalf! :D
U příspěvku:Sen o zelených explozích
TERRMITh (Občasný) - 20.12.2010 > Mima> No, nezbývá než doufat, že někdy sedět začnou :) Zatím mi ale dělá dost problémy i technická stránka věci... jako například ty rty :)
U příspěvku:Spící modří
TERRMITh (Občasný) - 19.12.2010 > čtenář> mělo to být TO "modří", ne TI "modří" :)
U příspěvku:Sen o zelených explozích
TERRMITh (Občasný) - 19.12.2010 > Mima> Nelíbí se ti kombinace tužka vodovky? A to mně zas jo! :)
U příspěvku:Spící modří
TERRMITh (Občasný) - 19.12.2010 > Mima> Dík za odezvu. Máš pravdu, ty rty jsou hrozný. Proto jsem to zkoušel ještě jednou, jestli to zvládnu líp :) Vždycky mam problémy s posazením rtů, pokud neni hlava úplně rovně, vždycky je nějak pokřivim.
U příspěvku:.............
TERRMITh (Občasný) - 19.7.2009 > ten strom je boží!
U příspěvku:..l.
TERRMITh (Občasný) - 19.7.2009 > Souhlasim, ta první je hodně dobrá.
U příspěvku:Sexy zombie
TERRMITh (Občasný) - 19.7.2009 > krupice> Kdyby jen na planetu terror...
Nedávno jsem dočet první tři části "The Walking dead" a za chvilku si pudu zahrát Left 4 Dead :D
U příspěvku:Optická kůra
TERRMITh (Občasný) - 13.7.2009 > Quotidiana> Jo, to mi taky napadlo :D
Měl jsem ráno infantilní náladu, tak sem cákal na papíry a slepoval to... až mě překvapilo jak některý pěkně dopadli :)
U příspěvku:Optická kůra
TERRMITh (Občasný) - 13.7.2009 > ziriant> žádné jméno je špatné jméno
U příspěvku:Fialová srnka pije asfalt z hrnka
TERRMITh (Občasný) - 13.7.2009 > huwik> Je to demonstrace situace, která je logicky špatně, avšak správně z hlediska lexikální(všechny použité objekty existují) a frázové(uspořádání objektů je logické, srnka drží hrnek, stojí na louce, mouchy létají, atp.) syntaxe a kontextových omezení (srnka je živé zvíře, které může mít nějakou barvu a může pít, asfalt je víceméně tekutý a z hrnku se běžně pije).
U příspěvku:Fňukající Maud
TERRMITh (Občasný) - 25.4.2009 > Aine> automatická kresba = Sednul jsem si k tabletu a nakreslil první co mi napadlo pak jsem k tomu přikreslil další věc co mi napadla a tak dál a dál. Taková výtvarná hra na asociace :)
U příspěvku:...
TERRMITh (Občasný) - 10.2.2009 > Perfektní!
U příspěvku:půlmaratón /praha 29.III.08/
TERRMITh (Občasný) - 29.3.2008 > fandim babče!!! Do tohoooo!!
U příspěvku:IT
TERRMITh (Občasný) - 12.7.2007 > Pěknej klaun, fakt, že jo :) Pokřivená anatomie pekne funguje s pokřivenym klaunem :)
U příspěvku:Voda2
TERRMITh (Občasný) - 12.7.2007 > Prokletí> xD

Nevim co na tom hodnotit, proste si vlezla do sprchy pustila, zmáčkla spoušť.. nic víc, hotovo,.. takže 1
U příspěvku:Rostlina
TERRMITh (Občasný) - 12.7.2007 > Estel> Máš ještě ty sešity? docela bych se mrknul, třeba tam najdu inspiraci pro svoje budoucí veledíla :)
U příspěvku:nemam rad čočku
TERRMITh (Občasný) - 11.7.2007 > nejlip udelas, kdyz se ve svem pristim dilku zameris pouze na ty nadpisy :) To se človek alespon zasmeje
U příspěvku:jsem zpet a budu vas opet nudit svoji tvorbou...
TERRMITh (Občasný) - 11.7.2007 > ano, sračka, to je to správné slovo
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter