Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:s ním
Fea (Občasný) - 14.8.2005 > Levity> No já jsem konečně doma z té Portugalie a vrámci mnoha věcí jsem na to samozřejmě zapomněl. Dám to dohromady pro Tebe. ;):)

Ještě k té básni - Ty už takovou zkušenost máš? (Že tak pěkně o ní píšeš :);) )
U příspěvku:s ním
Fea (Občasný) - 13.8.2005 > Pěkné... obě části. :)I ta myšlenka... jen se snad nestane realitou. ;):)
U příspěvku:Zastavení
Fea (Občasný) - 13.7.2005 > Levity> Možná zkusím :) Rád se věnuji filozofii - myšlení a chtěl jsem myšlenky dát do formy poezie, ale protože vlastně o ní nic moc nevím (krom toho, že ji čtu), tak je to ná ročné. No a čas? - to jak funguje, to je na kratší povídání, pokud budeš chtít znát můj pohled na něj ;) :)))
U příspěvku:Zastavení
Fea (Občasný) - 12.7.2005 > Levity> :) Díky Ti, já jsem rád že jsi nad tím zastavila. Body přece nejsou důležité.;) Asi bych měl spíše psát úvahy než poezii ;) :)
U příspěvku:lorňon a lesklé něco
Fea (Občasný) - 2.5.2005 > Trochu mě to připomíná atmosférku na chatě...kdyby se tam dal verbalizovat v té náladě pohled na svět, tak asi takto... ;-) Příjemně jsi mě pousmál...jak jsi popsal z jednohu úhlu pohledu, to, jak to tu na tom světě chodí ;-)))
Takže Muhehe spolu s Brequeque vyrazili do lesa tam našli rybníček Brčálník...:-)A v něm jednoho macka lorňoně :-))) A tydlydá :-))) Ukládám na horší časy, abych si to tu mohl přečíst a taky D***
U příspěvku:lorňon a lesklé něco
Fea (Občasný) - 2.5.2005 > Večer se ještě vrátím a něco připíšu ;-)
U příspěvku:Brněnský žebrák
Fea (Občasný) - 2.5.2005 > Výstižné Tomíku... ;-)
U příspěvku:autobusová
Fea (Občasný) - 29.4.2005 > No vždyť vím, že psát umíš Honzíče - atmosféru to má, ale není to pro mě... ;-)Proč někdy nezkusíš více úvahové věci ;-)Jinak bych dal asi jak Kelly...i stejná část se mi moc líbí...

lest skla je v lomu
lom bývá na kámen
kámen na srdci
srdce pryč - nemáme
po levici


nic
U příspěvku:Závěť druhá
Fea (Občasný) - 17.4.2005 > :)))
U příspěvku:Od Šatlavy
Fea (Občasný) - 17.4.2005 > Krásné, to bych měl ukázat těm Portugalcům tady ;-)))
U příspěvku:Tiché království
Fea (Občasný) - 17.4.2005 > Já se jenom moc omlouvám za ty reakce,chtěl jsem to uložit a pak jsem tam něco podělal,takže znovu a nezjistil jsem jak to smazat...:-/
U příspěvku:Tiché království
Fea (Občasný) - 17.4.2005 > Tak k tomu se ještě rád v úvahách vrátím:)))Ukládám...
U příspěvku:sny
Fea (Občasný) - 7.4.2005 > Pro mě známý stav...:)Taky díky:)
U příspěvku:totálně jetá lávka
Fea (Občasný) - 23.3.2005 > A páč jsme s Fidem v pěkné KOPR náladě, tak to docela sedlo a podpořilo...:-)))
U příspěvku:totálně jetá lávka
Fea (Občasný) - 23.3.2005 > :-))) Honzíče, tak se Ti povedlo v tom Portugalsku mě náramně rozesmát... parádní experiment.:-)))
U příspěvku:Zastavení
Fea (Občasný) - 11.2.2005 > Rawen> Já bych spíš řekl, že vyjádření mého dvojakého postoje to vhodné, akorát ten postoj samotný je "netradiční" Samozřejmě, že to může být napsáno mnohými způsoby...
U příspěvku:Zastavení
Fea (Občasný) - 11.2.2005 > Isokrates> Hmm... cas jako takovy prece neexistuje.;-)Je to jen individualni zhodnocovani zmen hmoty ve vecnosti.Bez tech co to zhodnocuji neni... ;-)
U příspěvku:Únorová
Fea (Občasný) - 11.2.2005 > Příjemná.:-)
U příspěvku:tiché dny (dále návštěvy mimozemšťanů)
Fea (Občasný) - 10.2.2005 > Rawen> Fyzici ty názvy vyřešené líp... Jinako jsem Ti psal,že by jsi mi mohl sehnat v textové podobě Jméno růže a F. kyvadlo od Eca, bych si to mohl přečíst v tom Portugalsku.Dej vědět co s víkendem... U nás jsou po oba dny akce. :-/ 
U příspěvku:V sobotu vždycky telefonuji
Fea (Občasný) - 9.2.2005 >
U příspěvku:tiché dny (dále návštěvy mimozemšťanů)
Fea (Občasný) - 9.2.2005 > No... tak totok je povedené...
U příspěvku:Zastavení
Fea (Občasný) - 9.2.2005 > Naty> Díky. Rozumím, příště se pokusím zobrazit svůj svět srozumitelněji. Zkusím k tomu času ještě něco dalšího vybudovat, je to téma, které se poslední dobou hodně dotýkám... v úvahách.
U příspěvku:v rizikovém stavu
Fea (Občasný) - 8.2.2005 >

No teda :-)

U příspěvku:Zastavení
Fea (Občasný) - 8.2.2005 > g morr> Oki. Dýchá... :-) A taky že čas je jen kolektivní záležitost v hlavách lidí a je to jejich omezení... v myšlení, v životě...
U příspěvku:že láska se nemá krást
Fea (Občasný) - 7.2.2005 > :-)
U příspěvku:Zastavení
Fea (Občasný) - 7.2.2005 > g morr> Doufám, že to není moc nesrozumitelné...;-) Je to taková moje schizofrenie. :-) 
U příspěvku:jaro
Fea (Občasný) - 7.2.2005 > Asi tušíš, že nejsem na takovéto věci... tak nebudu hodnotit ;-) Nemyslím to zle... ;-)
U příspěvku:Na Silvestra jsem se přesouval po transverzální železnici a ještě dál
Fea (Občasný) - 7.2.2005 > Poslední část mě dostala...:-)))
U příspěvku:u stolu
Fea (Občasný) - 31.1.2005 > Viz Kelly ;)Za okny táhne zbloudilý rým... :) -příjemná atmosféra, ale jinako mě moc neoslovilo.
U příspěvku:***
Fea (Občasný) - 19.1.2005 > Wizard> Nazdar Emaile:) Já Ti to vysvětlím v hospůdce, doufám, že se sejdem brzy, nejlépe v Hodoníně i s Rawenem.;) Tím myslím obsah... S hříčkou z mého úhlu pohledu uvažování samozřejmě souhlasím, mám stejný názor. Ale jinak je to spíš říkanka, než básnička.:))) Dodatek je typický pro Tebja...;) Chápu, vím jak chápeš revolucionáře, takže to tu nebudeme pitvat.;) Já jsem taky rád, že existují ve společnosti lidé, kteří mají nějaké to pochopení a jsou pro své součastníky vzdálení - pan Puškin.:) V každém případě vyjádřit můžeš jen to, co v sobě nosíš a samozřejmě záleží na hloubce chápání té věci, kt vyjadřuješ...ale to je samozřejmě individuální záležitost...;) Já jsem se jen nechal inspirovat a zobrazil to ze svého úhlu pohledu...;)Maj sa.:)
U příspěvku:Nápis za krkem
Fea (Občasný) - 14.1.2005 > Smutný úděl...;) O tom ještě porozmýšlím...ukládám...dík:)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter