Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jeseň v Roháčích
Elvard (Občasný) - 7.1.2006 > adamcer> Tak to dik moc, ja totiz nikdy zadnou ucebnici necetl :)
U příspěvku:Jeseň v Roháčích II
Elvard (Občasný) - 29.12.2005 > onestone> muj vecny problem ze :D
U příspěvku:Jeseň v Roháčích
Elvard (Občasný) - 28.12.2005 > afro> no jo, s tema barvama jsou problemy... vsichni mi radi prechodak nebo polarizak, ja vsem rikam, ze na muj objektiv fltr nenasroubuju :/
U příspěvku:Jeseň v Roháčích II
Elvard (Občasný) - 27.12.2005 > xmark> myslim, ze zrovna tady polarizak je... ale prace s nim byla obtizna.. na muj objektiv nesel nasroubovat (mam ponicene zavity na objektivu), takze jsem ho musel drzet... drzet, aby nebyli videt prsty a zaroven otacet... potom jeste drzet clonu, zaostrit, proste to nebylo lehke :)
U příspěvku:Nedívat se nahoru a šlapat...
Elvard (Občasný) - 27.12.2005 > no, vyjit horu je vzdycky lehci nez ji schazet... navic krasne zapadalo slunce, tak jsem se pokusil...
U příspěvku:Tvář (Tvar)
Elvard (Občasný) - 27.12.2005 > Balcarka> tak ti museji najit jinou cestu k takovemu umeni...

ja mel spis na mysli uzivatele linuxu ;)
U příspěvku:Punk is not dead
Elvard (Občasný) - 27.12.2005 > punk neni dead... to je prece znamka punku! :)

a fotka je zajimava...
U příspěvku:Tvář (Tvar)
Elvard (Občasný) - 27.12.2005 > hmm, start-programy... to vypada na windows :)
U příspěvku:Lovec nebo kořist?
Elvard (Občasný) - 24.12.2005 > turandot> ten je nadsenej porad :)
U příspěvku:Lovec nebo kořist?
Elvard (Občasný) - 24.12.2005 > Dredatej_kluk> tak tak aneb hodne stesti pri lovu beze zbrane ;)
U příspěvku:Dentaria Bulbifera
Elvard (Občasný) - 23.12.2005 > al-ash> nj, na ramecek uz jsem slysel negativni kritiku... coz me dost mrzi, protoze zrovna tento se mi libi :/ a to potom problem udelat lepsi ramecek, kdyz ten spatny se ti zda dobry...
U příspěvku:Život je jako film
Elvard (Občasný) - 5.12.2005 > Opíječ tchýní> I o jedne vete se da napsat cely pribeh (viz napr nase slohovnka v angline)
Je to kratke, protoze jsem to chtel kratke... pokud se podivas na prvni dílko z kolekce myslenky tak je jen o trochu delsi... ma to svuj duvod, ktery jsem uz psal na www.liter.cz u toho prvniho dilka... proto je to zde v sekci pocity...
U příspěvku:Život je jako film
Elvard (Občasný) - 4.12.2005 > melront> Diky :)
Pravda v mnoha ohledech to nesedi, priste to lip promyslim, nez zas neco zplodim...
U příspěvku:Život je jako film
Elvard (Občasný) - 3.12.2005 > drfaust> no tak, to dokaze rict kazdy, ze je to strasny. jsi redaktor, rekni co se ti nelibi, porovnej s ostatnima, atp. Chapu ze se ti to nelibi, mas proto urcite duvod, tak ho sem muzes napsat, ne?
U příspěvku:Život je jako film
Elvard (Občasný) - 3.12.2005 > Dobra, priznavam, je to ubohe...

Ale doufal jsem, ze se k tomu vic vyjadrite.
Tak snad to priste bude lepsi, ode mne i od vas ;)
U příspěvku:Život je jako film
Elvard (Občasný) - 3.12.2005 > Opíječ tchýní> Prave ze ne, kazdy dava bodik za neco jineho.. zkus se vic rozepsat. Jinak dik za hodnoceni ;)
U příspěvku:Láska je jako čokoláda...
Elvard (Občasný) - 8.11.2005 > čtenář> Neomlouvej se, taky semi to mockrat stalo :) A diky.. aspon nekomu se to libi :)
U příspěvku:Láska je jako čokoláda...
Elvard (Občasný) - 8.11.2005 > zmichaela> Diky :) Vystihnout vetsi stripek uz by bylo na hodne stranek ;) btw: Elvard je rodu muzskeho ;)
U příspěvku:Tupilán
Elvard (Občasný) - 6.11.2005 > Jo, tak to je super :)
U příspěvku:Síť
Elvard (Občasný) - 6.11.2005 > Moc pekny, i kdyz ja radsi site ktere tvori nejake krivky...
U příspěvku:Láska je jako čokoláda...
Elvard (Občasný) - 2.11.2005 > No, kdyz s to tak vezme, ne kazdy potrebuje lasku... stejne tak jak ne kazdy ma rad cokoladu ;)
U příspěvku:Zkroucený strom
Elvard (Občasný) - 30.1.2005 > Halipasa> Jojo, ta ostrost je spatna. Pokousel jsem se to doostrit.. trosku to pomohlo, ale jak je videt, nic moc... fotka je solidni, bud jsem spatne skenoval nebo jsem ji spatne upravil...
U příspěvku:Starý platan
Elvard (Občasný) - 30.1.2005 > xmark> No jo, s tím skenováním je to spatné. Skener nemám, tak jsem sel ke kamarádovi, ale ten má tiskárnu+skener+kopírku dohromady, někde z tesca nebo makra, takže ta kvalita není nejlepší... A navíc teď zrovna nemám peníze, abych si to nechal oskenovat u nějakého fotografa... snad příště :)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter