Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zmiz!
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 8.6.2011 > carisimo> Jasněže texty nikdy nezestárnou. Myslel jsem to spíš tady, na Totemu, kde se objevují na úvodní stránce jen nové texty. :) PS-A co se Ti ode mně tehdy natolik zalíbilo, že Tě to přimělo vrátit se? PS2-Moc mě Tvůj koment potěšil. Vážím si toho, že i po letech sis něco ode mně přečetla. Že Tě to přinutilo vrátit se... Budu sem muset přidat nějaké novější věci. PS3-četla jsi moji AORTU?
U příspěvku:AORTA
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.6.2011 > zjihu> To Ti budu muset napravit chuť. ;) I tak. Jedna sloka v oblibě je lepší, než zavrhnutí celé básnické sbírky. Děkuji převelice za "like". :)
U příspěvku:AORTA
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.6.2011 > LeaLipszyc> A je to. Text ocejchovaný bezeslov. Naštěstí se za tenhle cejch nemusí můj kůň stydět. ;) Díky!
U příspěvku:AORTA
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.6.2011 > taire> Olalá! Mučas grácias! :) Tak to abych přihodil něco dalšího.
U příspěvku:Zmiz!
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.6.2011 > carisimo> Jak ses prohrabala k tak starému textu? :) PS-Díky za koment.
U příspěvku:Benzina
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 19.3.2007 > Quotidiana> Ona sejmula jen jednoho. Já jen pro pocit sebeuspokojení. ;O)
U příspěvku:Benzina
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 1.11.2006 > Quotidiana> J. Tuna...hmmm. To je fakt. Dokázal by todle "téma" rozpracovat do akčních výšin, a to takovým způsobem, že by se u toho dílka dělalo zle i Jirkovi Kulhánkovi(ostatně stejně blbě by se mu udělalo i z téhle verze) a Arnie by byl proti tomu jenom ubohá kupa šrotu z budoucnosti, která už raději nikdy neřekne, že se vrátí. Je to prostě buď MEGAMOC a nebo megamálo. No a tohle je právě ten druhý případ. Na tom si zakládám svoje "imidž". I když... Máš recht, je to jen taková nicka akce, loser příběh atp. Tak proč to takhle sáhodlouze rozebírat, že? PS-Díkes za bod. ;O)
U příspěvku:Benzina
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 30.10.2006 > Max Bubakoff> ;O)
U příspěvku:Benzina
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 30.10.2006 > Bílý Tesák> :OD
U příspěvku:Benzina
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 30.10.2006 > rajta> :O)
U příspěvku:MUCHA
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 17.3.2006 > Bell> No jo...někoho pobaví něčí povídky a někoho zase něčí zvířátka. ;O)
U příspěvku:MUCHA
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 17.3.2006 > jiri-jirik> Jsem rád, že se líbilo. Teď mě tak napadá, že se ta mucha mohla klidně jmenovat Alfons :O)
U příspěvku:MUCHA
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 17.3.2006 > Bell> Děkuju za 5 bodíků a zároveň se omlouvám za vzniklou mystifikaci. I když...ono to k tomu "životnímu příběhu" tak nějak asi patří. :O)
U příspěvku:Jak jsem se stal nájemným vrahem (verze 002)
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 20.1.2006 > annandale> Ď :O)
U příspěvku:Jak jsem se stal nájemným vrahem
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 20.10.2005 > fanýs> To si musí čtenář zdůvodnit sám. Kyanidové kapsle mu mohl například prodat někdo na černém trhu, ale sám prodejce byl napálen, když obdržel a zaplatil zásilku falešného(chcete-li nefungujícího kyanidu). S úkoly si může čtenářova fantazie pohrát podobně.
U příspěvku:Jak jsem se stal nájemným vrahem
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > fanýs> Neuniklo mi, že se zajímáte o religionistiku. Co se týče povídky z vašeho odkazu, příjde mi to spíš jako nějaké japonské moudro. A ne zrovna moc originální. Ale to je věc názoru. Jinak je to samozdřejmě pěkně napsané. :O)
U příspěvku:Jak jsem se stal nájemným vrahem
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > Lamarski> Novinaření se mi hnusí stejně jako reklama. Doufám, že nejsi novinářka. :O)
U příspěvku:Jak jsem se stal nájemným vrahem
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > Tomáš Tvrdý> Počkej! Když tak přemýšlím o zmiňovaných pseudonymech...nejsi náhodou Michal Vieweg, že ne? ;OP
U příspěvku:Jak jsem se stal nájemným vrahem
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > fanýs> Ale on nemá žádné božské vlastnosti!!! Je to "jen" 100%-ní smolař a proto se mu nikdy nic nemůže povést. Zabít člověka nebo dokonce sebe sama je pro něj absolutně nerealizovatelné! On prostě kolem sebe pouze šíří auru čisté smůly. Že vy jste to nečetl pozorně!? :O) PS-Díky za tip, určo se na to mrknu. PS2-A jak už jsem řekl ostatním, pokud se vám zrovna tenhle styl nezamlouvá, zkuste se mrknout na dvě starší povídky, co jsem tu publikoval. Dal jsem do nich mnohem víc času a úsilí.
U příspěvku:Jak jsem se stal nájemným vrahem
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > Max Bubakoff> Myslím, že čistě psaním se u nás uživí jen jeden člověk. Je to Michal Vieweg, ale vůbec netuším proč zrovna on. :O(
U příspěvku:Spletitý západ
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > Jako by si ten hnusný mrak podával krásně blištivé sluníčko nechutně hubenýma pazourama do svojí obrovské tlamy. TFUJ! Chudák malé sluníčko :O) Zatraceně, sakramentSKY povedené!!! PS-Malá připomínka na závěr. Kamarádka fotografka řekla kdysi toto moudro:"Člověk se stane uměleckým fotografem, ve chvíli až přestane fotit západy a východy slunce. Ty se totiž vždycky povedou krásně. A Taková událost jako je západ či východ slunce je umění už samo o sobě.".
U příspěvku:Spletitý západ
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > Rabb> Která je pravá ručička? :O) Ne v poho,mě se to taky občas plete ;O)
U příspěvku:Podivný les
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > Mě se šíleně líbí ta opice sedící v pravo nahoře. Nemůžu si pomoct, ale je to brutální úlet!!! :O)
U příspěvku:Upadlo, malé a krátkozraké
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Jééééééééé! Ještě bububu a bojim! :O) Líbí!

PS-Dotaz zoufalce: Jak jsi udělala to černé pozadí celé stránky? Mě to nende :O( Chtěl jsem to použít na tu svoji Surrealitu, ale nějak jsem nad tím nemohl vyzrát.
U příspěvku:Dream a little dream...
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Jenom pohladit...a pak zkolabovat! ;O)
U příspěvku:Niona
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Fleur16> Tak tomu říkám OSUD! ;OD
U příspěvku:Jak jsem se stal nájemným vrahem
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Fleur16> Prosim tě proč? Kvůli tomu "osudu"? :O)
U příspěvku:Jak jsem se stal nájemným vrahem
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Život> Och, jsem poctěn Živote! :O) Akorát nechápu, jak to myslíš s tím Mým stylem. Ty's už ode mě něco četl? Nebo se dokonce známe?
U příspěvku:Jak jsem se stal nájemným vrahem
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Balcarka> Vůbec není zač. Vždyť kvůli tomu tady "publikuju". ;OD
U příspěvku:Jak jsem se stal nájemným vrahem
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Fleur16> Sebejistý si moc nepřipadám. Spíš tak trochu šašek. Trochu introvert a trochu extrovert. Jak kdy. Většinou podle reakce lidí, ale to bys mě musela zažít. ;O)
U příspěvku:Niona
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Fleur16> Ne, ne. Ty body nechám tak jak jsou. Vždyť jsem řekl, že je to pro udržení rovnováhy(nebo spravedlnosti, jestli chceš ;O). Když ti dal Max 1 neprávem. A co se týče nadpřirozena, jsem na tom asi stejně jako ty. Ta "povídka": "Jak se stát nájemným vrahem" je výjimkou. Jinak píšu taky o tajemnu. Zkus si ode mě přečíst třeba "Osud" nebo "Člověk se nikdy nezmění...pokud sám nechce". Nerad bych totiž zůstal ve tvých očích nepochopen(ve tvých obzvlášť, když máme něco společného! ;O)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter