Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:mnau
zabicka (Občasný) - 12.12.2012 > Firthy> Děkuju:) . Pébeo drží hezky a mají zářivé barvy i po x-tém vyprání.
U příspěvku:mnau
zabicka (Občasný) - 10.12.2012 > Mima> nedotkla... naštěstí mě to neživí, takže nejsem závislá na zájmu kupujících, ale naopak každý prodej hodně potěší :)
U příspěvku:kytka
zabicka (Občasný) - 10.12.2012 > Cyberian> jeje - děkuju, je to stare jak metuzalem.... ;)
U příspěvku:mnau
zabicka (Občasný) - 9.12.2012 > Mima> ...originální malba samozřejmě :) - příspěvek do soutěže bílá na bílé .... (tričko je na fotce schválně celé, aby bylo vidět celé). Jinak nerozumim cos mi chtěla sdělit. Hraju si, tvořím a jsem ráda, když se moje věci líbí a nosí je i další lidé nejen já. Na zakázku portréty malovat není jen tak, na to nemám čas, prostor a ani nevim, jestli by moje portrety někdo chtěl a navíc by určitě byly mnohem dražší než tričko.

dočasnou životnost? jestli jde o to zda se nevypere, tak ne - kvalitní barvy drží dobře.
U příspěvku:s
zabicka (Občasný) - 8.12.2012 > ta fotka není dobrá - vždyt je tam jeden kůň s dvěma hlavama dvěma zadkama a osmi nohama...
U příspěvku:kvitečkované
zabicka (Občasný) - 16.11.2012 > Mima> :) děkuju, to je opravdu od tebe mile. Mno podnikani bych tomu zrovna moc nerikala.. ;) Portrety.. sem rada, ze sis na ne vzpomnela, ale neni cas a tricka se daj malovat i v noci na opravdu malem prostoru bez modelu a pak ma treba jeste aj nekdo radost z jejich noseni..
U příspěvku:stehlik
zabicka (Občasný) - 14.11.2012 > jafa> dekuji, bylo, uz je prodane, ale dalsi jsou na www.fler/e-zaba.cz
U příspěvku:stehlik
zabicka (Občasný) - 2.11.2012 > jaxxana> ne nestalo, nemela sem zrovna naladu ...
U příspěvku:stehlik
zabicka (Občasný) - 1.11.2012 > jaxxana> ma tam byt pouzila ne pozila.. ale to je snad jasne ne? Po kliku blizsi pohled
U příspěvku:kvitečkované
zabicka (Občasný) - 24.10.2012 > anae> ja nevim, je? kdyz ono neco to tricko stoji, taky fler si bere svuj dil a tak se to nascita. Ale ja si myslim, ze je to v cenove relaci rucne delanych originalnich tricek docela ok. Doufam ;)

Kazdopadne sem rada, ze libi:)
U příspěvku:tricko pro holcicku
zabicka (Občasný) - 23.10.2012 > popleta79> :) dekuju, sem rada, ze se libi. Konecne sem se odhodlala a je k mani na www.fler.cz/shop/e-zaba.
U příspěvku:modri ptaci
zabicka (Občasný) - 23.10.2012 > canamen> ... kdyby nebyli modri, tak ?
U příspěvku:tricko pro holcicku
zabicka (Občasný) - 23.10.2012 > Věza> diky :)
U příspěvku:dnešní
zabicka (Občasný) - 25.9.2012 > :)
U příspěvku:osklive kacatko
zabicka (Občasný) - 25.5.2012 > sopka> opravdu to neni roztahle, divci vel. 110. Zkusim vyfotit na holcicce.
U příspěvku:osklive kacatko
zabicka (Občasný) - 23.5.2012 > sopka> ale vubev ne, sem to fotila na polstarku, takze rukavky jdou do zadu a tim vypadaji v nepomeru.
U příspěvku:.oOo..
zabicka (Občasný) - 17.5.2012 > rybizus> napad neni prilis originalni ani namet, ale tak je to moje verze milionkrat focenych kapicek rosy. Sem rada, ze se nekomu libi :)
U příspěvku:Bude mi sluset...jina nez jen ruzova?
zabicka (Občasný) - 2.5.2012 > Mima> děkuju :)
U příspěvku:Temelín
zabicka (Občasný) - 19.4.2012 > sadaf> jeste jednou a pomalu si precti me vysvetleni, jestli ani potom nepochopis rozdil mezi terminem preostreni v PS, ktery rozhodne neni odvozen od ostreni pri foceni, a ostrenim pri foceni, tak si na veky ztracen. Fotka je tuctova, milionkrat stejne nafocena, bez napadu. Priznavat se, ze nerozeznas umeni od vycvaku neni prilis moudre.
U příspěvku:Temelín
zabicka (Občasný) - 19.4.2012 > Věza> je trapne ohanet se napadanim autora kritiky. Tvoje fotka proste rika neco jen tobe. Na tom neni nic spatneho. Nedostatkem svetla jsem myslela nedostatek zajimaveho svetla, ne ze by panovala pri snimani tma. Preostreni nevnimam dramaticky, jen jsem konstatovala zrejmou skutecnost.
U příspěvku:z vyletu 2
zabicka (Občasný) - 19.4.2012 > Věza> nemas pravdu, zde kompozice promyslena, na vylete fotit jiste otazkou ovsem zustava jestli to neco rekne i nekomu jinemu nez tomu, kdo to fotil.
U příspěvku:Temelín
zabicka (Občasný) - 18.4.2012 > tohle je opravdu velmi tuctova fotka z tzv dovolenkovych - byl jsem tu a chci si to pamatovat. Ale pridanou hodnotu pro ostatni nema. Samozrejme preostrene to je, bez kompozice i svetla.
U příspěvku:Temelín
zabicka (Občasný) - 18.4.2012 > sadaf> takzvanym preostrenim se mysli, nevhodne pouziti filtru pro ostreni jak jiz jini vysvetlili, jen dodam, ze na vysledne fotografii je tento jev velmi dobre patrny na prechodech barev tedy na hranach a linich, kde se matematicky spatne vypocte vysledna barva a vysledkem je zjevny "duch" neboli napr vyrazna bila barva tam, kde rozhodne nema byt. Pri analogovem zpracovani obrazu preostrit samozrejme nejde. Tento terminus technikus tedy neni odvozen od analogoveho ostreni primo pri foceni, ale pouzitim stejnojmeneho filtru.
U příspěvku:Bude mi sluset...jina nez jen ruzova?
zabicka (Občasný) - 14.4.2012 > Firthy> :) dekuji, jsem rada, ze se libi, ve skutečnosti to neni tak ploche a vybilene... ale co už, treba se mi to jednou povede vyfotit poradne.
U příspěvku:ranní chvály
zabicka (Občasný) - 11.4.2012 >
U příspěvku:jen tak cvicne
zabicka (Občasný) - 27.2.2012 > Mima> dekuju :)
U příspěvku:jen tak cvicne
zabicka (Občasný) - 23.2.2012 > Thumb> zrovna bylo po ruce :) a nechtela sem nic velkeho, prece jenom za hodinu bych nic vetsiho asi nestihla.
U příspěvku:pšššššš....
zabicka (Občasný) - 20.2.2012 > Mima> :) to jsem rada, ale to mas tezky, kdyz ty sladke tvaricky batolat jsou tvoje vlastni tak proste neodolas a hrnky mne moc nebavi
U příspěvku:pšššššš....
zabicka (Občasný) - 16.2.2012 > Lumiik> dekuju i ostatnim, je to od vas mile.
Dlouhodoby zajem Čtenaře je již ponekud unavny.
U příspěvku:Skleněný set
zabicka (Občasný) - 14.2.2012 > koralky krasny, celek uz me tak nedojima.
U příspěvku:Viktorka
zabicka (Občasný) - 17.1.2012 > Mima> děkuju :) potěšilo
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter