Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Konec prasince
farářskej (Občasný) - 29.12.2011 > Pro ty jsem naopak stálej spolehlivej zákazník :-)
U příspěvku:1934: Friedrichshafen
farářskej (Občasný) - 27.12.2011 > Ani ty si při vší fantazii nedokážeš představit situaci, při který bych zapadnul do davu, M.
U příspěvku:O Sněhurce
farářskej (Občasný) - 26.12.2011 > Jsi ještě TAK mladá... ;-)
U příspěvku:O Sněhurce
farářskej (Občasný) - 24.12.2011 > Je to jako když si pořežeš ruce o ostrý hrany krusty ledu, která se přes noc udělala na sudu pod okapem. Málokdo to ví, ale krev vpitá do ledu vypadá kouzelně...
U příspěvku:Dopis bejvalý milence
farářskej (Občasný) - 30.9.2010 > Díky :-)
U příspěvku:Dopis bejvalý milence
farářskej (Občasný) - 22.5.2010 > Michelle> ... taky ti svý korýše nenutím, hele :-)
U příspěvku:Před půlnocí
farářskej (Občasný) - 19.5.2010 > buddhist> ... však taky byla tahle věta první, co mě napadlo. A zbytek se k tomu takňák jako namotal.
U příspěvku:Dopis bejvalý milence
farářskej (Občasný) - 18.5.2010 > Michelle> Takovou tu běžnou údržbu - odkornatění tepen, seškrábání korýšů z kýlu, zašití plachet, pofoukání bebínek... :-)
U příspěvku:Bílá velryba a já
farářskej (Občasný) - 15.12.2008 > plakátově... taky dobrý, no.
U příspěvku:Bílá velryba a já
farářskej (Občasný) - 15.12.2008 > asi pochopil - aby to nebylo haraburdí, tak jsem měl u básničky o bílý velrybě psát o supech, kaktusech a písku :-) první plán je moc jednoduchej...
U příspěvku:Bílá velryba a já
farářskej (Občasný) - 15.12.2008 > souvislosti, souvislosti... když se to jmenuje Bílá velryba a já, tak to těžko bude o parným létě na stepi.
U příspěvku:I don’t believe in god
farářskej (Občasný) - 14.12.2008 > Většinou tenhle typ poezie nežeru, ale tohle mi přišlo na nedělní večer dost hustě zfetovaný... :-)
U příspěvku:Kletba otvírače hrobů
farářskej (Občasný) - 1.12.2008 > Lei> http://www.justfuckinggoogleit.com/
U příspěvku:Deník koule
farářskej (Občasný) - 30.11.2008 > Hm. Ano. Přesný! :-)
U příspěvku:Myslel jsem si, že je už dávno mrtvá
farářskej (Občasný) - 22.1.2007 > anae> se... SE budí - nějak mi to ujelo, pardon.
U příspěvku:Ještě v posteli a už na ulici
farářskej (Občasný) - 22.1.2007 > Na to stačí vejlet na drsný Brdy...
U příspěvku:Ještě chvilku...
farářskej (Občasný) - 22.7.2005 > Naty - dík, to měl bejt kompliment, jako? ;-)
U příspěvku:Lednové zrcadlo
farářskej (Občasný) - 1.2.2005 > Naty: humornej nadhled si vybral dovolenou a odletěl se válet na Kopakabánu... :-) Brzy se vrátí, neboj.
U příspěvku:Božský hněv a božská Láska - vše v Jednom
farářskej (Občasný) - 31.1.2005 > No, tak to má teda Franta dobrý...
U příspěvku:Po prvních mrazech
farářskej (Občasný) - 16.11.2004 > Michelle - kéž by, kéž by :-)
U příspěvku:Odhazuji pouta, abych zůstal přikován
farářskej (Občasný) - 22.9.2004 > Pravda, je to rána odjinud... ale někdy to takhle přijde a koukám, co mi to roste pod rukama. Ty verzálky se mi tam nějak udělaly, když jsem to házel do wordu (což většinou nedělám) a nějak mi tam nevadily, takže jsem je nechal žít.

Je to sentimentální, protože JÁ jsem - shodou okolností - sentimentální chlap!
U příspěvku:Šest řádků o lásce
farářskej (Občasný) - 6.8.2004 > Naty: Nějak na mě padl taoismus, takže jsem to nerozpitvával...
U příspěvku:No co, konce jsou někdy nutné
farářskej (Občasný) - 1.8.2004 > nesladké, nesuché... název sliboval hody a my se zatím dočkali hladovky.
U příspěvku:To není konec světa
farářskej (Občasný) - 24.7.2004 > Naty, jestli ono to nebude tím, jak móóóóóc se na ten podzim těším... :-)
U příspěvku:Střízlivý zhodnocení vztahu
farářskej (Občasný) - 22.7.2004 > Zase ty moje překlepy... zaskočím to opravit. :-(
U příspěvku:To není konec světa
farářskej (Občasný) - 20.7.2004 > Kriste... už slepnu. To je fatální překlep...
U příspěvku:To není konec světa
farářskej (Občasný) - 20.7.2004 > Nic proti ní nemám... akorát ji neprovozuju. Toť vše.
U příspěvku:To není konec světa
farářskej (Občasný) - 20.7.2004 > Už dávno se nesnažím vysvětlovat smysl svejch básniček... autor z toho vždycky vyjde jako namyšlenej pablb, takže se týhle kratochvíle vzdám i tentokrát :-)
U příspěvku:Nenáboženský fanatismus
farářskej (Občasný) - 25.6.2004 > Kelly: tvý ad-blbý-ráno je na mě moc intelektuálský... napsal bych tam jinak - s lógrem, přirozeně :-) Ale nechme to už nbejt, já zas nadrásám něco podobnýho a budem pokračovat nad čerstvým masem...
U příspěvku:Nenáboženský fanatismus
farářskej (Občasný) - 24.6.2004 > Kelly: Pravda je ovšem taková, že v drtivý většině případů je se studeným kafetem každý ráno takňák blbý a o blbým ránu je každý kafe víceméně studený... čili tady poměrně jasně funguje vzájemná inkluzivita :-) Voda je mokrá, tabák se drolí, kafe má lógr a láska je slepá -> prostý životní pravdy, který přežily už desetitisíce daleko míň mizernejch básničkářů než jsme my dva, drahá... bojovat se zažitejma konotacema, to je jako chcát proti větru ;-)
U příspěvku:Nenáboženský fanatismus
farářskej (Občasný) - 23.6.2004 > Kelly: a to ani nevíš, že mě jako první napadlo: "A na modlitebním mlýnku si nechám umlít kafe", akorát jsem si pak řekl, že už toho kafe bylo dost a Kelluška by se asi zvencla :-)))
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter