Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Venda
(žena)
Občasný
Na Totemu: 118x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
:-)
Stará (bude hůř) kafařka :-)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sto vůní pro hyenu
Venda (Občasný) - 21.6.2001 > Mno, copak jsi chlastal při tom přemejšlení, že z toho tohle vzniklo? :)))
Nic ve zlým, ale přijde mi to silně vypocený za účelem šokovat ty, kdo ti možná někdy někde řekli něco v tom smyslu, že "tohle" ty napsat neumíš? Tím "tohle" myslím to evokování "hnusna" - byť jsi pak v konci vymanévroval z mrtvolna do živa.
Joj, připomíná mi to, jak jsem před pár lety trpěla dojmem, že je v módě psát o "vošklivejch věcech" a kdo se chce líbit, musí semtam nějakej ten hnus do lyryky šoupnout, jinak ho rádobykritici ztrhaj, že nejde s dobou. Teď už tim dojmem netrpim, spíš zírám, kde se to tady vzalo, proč a za jakým účelem?
(nehodnotím, TOHLE prostě nemám ráda a jsem silně zaujatej čtenář)
U příspěvku:Dýchej za mne
Venda (Občasný) - 11.5.2001 > Tedy..... "řekni "sýr" " :)
U příspěvku:Slyším
Venda (Občasný) - 7.5.2001 > Někdy až přecitlivělá :-)
U příspěvku:Zvířátka
Venda (Občasný) - 5.3.2001 > To se mi moc, moc líbí
U příspěvku:Obličej
Venda (Občasný) - 21.2.2001 >
U příspěvku:...
Venda (Občasný) - 21.2.2001 >
U příspěvku:...
Venda (Občasný) - 21.2.2001 > Po vločkách zbývá
všem mokro pod očima
duše okřála.
U příspěvku:Kristova hvězda
Venda (Občasný) - 21.2.2001 > Aha. Já jsem se asi příliš zaměřila na 8. a 9. verš, kde vina padá na Božího syna. Vzhledem k zvolenému úvodu před nimi mne vůbec nenapadlo, že by šlo o pohled Ježíšův. Myslela jsem, že je to konstatování autorské v tom smyslu, že všechny ty oběti byly "nanic" vždyť stejně nakonec "králem nebyl".
U příspěvku:Kristova hvězda
Venda (Občasný) - 20.2.2001 > Jestli ti dobře rozumím, tak sdělení tvé básně je: "Stvořil jsi nás blbě, Bože, neměli jsme být svobodní, ale výhradně dobří" ?
U příspěvku:O ztraceném psu a malém chlapci
Venda (Občasný) - 15.2.2001 > to je milé :-)
U příspěvku:Jizvy
Venda (Občasný) - 15.2.2001 > duše se těžko ubrání
U příspěvku:Knocking on heaven´s door
Venda (Občasný) - 15.2.2001 > ...
U příspěvku:Víc než kamarádství
Venda (Občasný) - 15.2.2001 > ... vykřičená symfonie? :-)
U příspěvku:Šípkový keř
Venda (Občasný) - 15.2.2001 > človíčku, jestli jsi takhle perfektně kreslila ve školce!!! Ten tvůj keř mě úplně rozněžnil.... :o)
U příspěvku:Zvířátko
Venda (Občasný) - 14.2.2001 > wopi> Je fakt... že kvůli takovým pětkám, jako je tahle, jsem tu od října skoro nic nenapsala. Nějako to zabolelo, či co. Třeba to byl záměr :-)
U příspěvku:Akt I.
Venda (Občasný) - 13.2.2001 > no... toto ? :-)
U příspěvku:V znicení
Venda (Občasný) - 13.2.2001 > další do družstva? jsem ten indián
U příspěvku:Veselé velikonoce
Venda (Občasný) - 18.12.2000 > Nikolo, já nevím... viděls někdy matriošku? Nebo jak se to psalo? .. no, ono se to asi chápat nedá, jo, je to vajíčko, taky, taky velikonoční obarvený vajíčko a v ňom další a tak pořád dokola a dokola a někde na pozadí, skorozapomenutě, zůstal jeden příběh, jedna historie...
U příspěvku:Tři králové
Venda (Občasný) - 4.12.2000 > Chvíli jsem si říkala, jaká je to klika stihnout vyfotit krátkodobý gejzír, než mi dosšlo, že to je asi rampouch? :-)
U příspěvku:HRA - 5.část (poslední)
Venda (Občasný) - 20.10.2000 > Děkuji ti Leio, moc.
U příspěvku:Parní válec
Venda (Občasný) - 11.10.2000 > doufám, že se jednoho dne nezařadí za mne :-)
U příspěvku:Říkali mi
Venda (Občasný) - 10.10.2000 > Hraju a zpívám, jinak ale mě nikdy nikdo nehecoval... jsem to splodila jednou, když jsem byla taková ne zrovna zdravá, měli jsme zkoušku sboru a já při ní totálně přišla o hlas. Začala jsem báječně chraptět a ... řikala jsem si, že do rána nevydržim (živá). No a nápad byl na světě a ještě jsem si to chtěla nahrát s tim krásnym chraplákem, jenže v průběhu nahrávání se dostavil zpátky můj takřka normální hlas. Škoda. :-)
U příspěvku:Meruňka
Venda (Občasný) - 30.6.2000 > Milý čtenáři číslo dvě, ještě jsi měl napsat, že ti to asociuje "blondýnky" a já bych musela zpytovat svědomí, jestli jsem se náhodou náměsíčně nevyjádřila :-)
U příspěvku:Plod
Venda (Občasný) - 27.6.2000 > Jistě, jistě, jedna velká metafora :-) A touto básní Zmisky končí. Přeji všem, aby se "našli" ... vždyť, strom poznáme podle ovoce... :-)
U příspěvku:Švestka
Venda (Občasný) - 16.6.2000 > Řekla bych, že žádné ze 13 ovocí, které ve sbírce jsou, nejsou o ovoci jako takovém :-) Na druhou stranu, proč to tvrdit... kdo v tom nic jiného nenajde se snad také "poměje" ... tuhle sbírečku je možná lépe číst v celku, hlavně kvůli básním typu "meruňka", které - stojíce samy - jsou pak ochuzeny...
U příspěvku:Kiwi
Venda (Občasný) - 6.6.2000 > :-)
U příspěvku:Slyším
Venda (Občasný) - 4.6.2000 > ....země do prostoru vysílá signál, že je připravena naslouchat....
U příspěvku:Slyším
Venda (Občasný) - 4.6.2000 > To mně taky :-) Když se objevil na scéně obrázek s tématikou velikonoc, kritik zoufale hledal stejný motiv všude. Někdy jsem tak ukecaná, že bych to i nějak "přes velikonoce" vysvětlit dokázala. Pravdu má ale Dupus :-)
U příspěvku:Vetřelec
Venda (Občasný) - 4.6.2000 > Přes veškerý pesimismus, který v nás obvykle vyvolává cizí (třetí) subjekt, vtírající se do našich (výhradních) vztahů - já zůstám optimistou a chci tu "hrůzu" ze skutečnosti (tak jako tak dané) stírat. Možná proto volím světlé barvy. :-)
U příspěvku:Vetřelec
Venda (Občasný) - 27.5.2000 > Ke dvěma "sehraným" vtírá se třetí. Zdá se, jako by jeden z dvojice jeho přítomnost vítal (na rozdíl od druhého, který se odvrací). Ačkoli je vetřelcem, přesto jeho přítomnost celkově vyvažuje prostor a způsobuje harmonii celku. Tak to bývá :)
U příspěvku:Jablko
Venda (Občasný) - 23.5.2000 > V jakém smyslu?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter