Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Bajata

Občasný
Na Totemu: 24810x
Napsat zprávu

Život mne naučil o sobě moc nemluvit. Omlouvám se.Ale velice rád poznám nové lidi, jdoucí za něčím krásným. Za něčím, co přináší radost nejen jim, ale především druhým. Rád poznám lidi jdoucí, hledající, nacházející a předávající.Bude li kdokoliv z nich chtít,napiš.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Příspěvky od vybraného autora
 
 Řadit podle:datapoznámekzobrazeníuloženídoporučeníbodůprůměru 
RubrikaDne AutorNázev příspěvkuPozná-
mek
Zobra-
zeno
Doporu-
čeno
Zpovědi, pocity:9.4.2011
Bajata
DOKUD TADY JSOU >>
VE VŠEM SE MUSÍME ROZHODNOUT. KTERÝ CHLÉB KOUPIT, CO SI OBLÉKNOUT, CO ŘÍCT. CHLÉB NEMUSÍ BÝT CHUTNÝ, ŠATY NÁM NEMUSÍ SLUŠET, ŘEKNEME HLOUPOST. JEN ŽIVOT BĚŽÍ DÁL. ------------------------------------------------------ (( SLOŽENÉ RADY MÝCH PŘÁTEL))
p10z3719×d3×
Zpovědi, pocity:7.4.2011
Bajata
SNĚNÍ >>
Člověk má spoustu nenaplněných snů. Nemyslím nereálné hlouposti, ale snů, které lze uskutečnit. Naplnit. Ale bojí se překážek na cestě.
p13z5231×d4×
Zpovědi, pocity:5.4.2011
Bajata
V Ě D Ě L Ž E P Ř I J D E... >>
MÉMU PŘÍTELI...KTERÝ UŽ NENÍ...A PŘESTO ŽIJE. v MOUDROSTI A NADĚJI, KTEROU ROZDÁVAL PLNÝMI HRSTMI. DÍKY...PŘÍTELI.
p3z3228×
Zpovědi, pocity:1.4.2011
Bajata
DÍKY...PŘÍTELI >>
STRACH V NÁS SAMÝCH NÁM BRÁNÍ DĚLAT VĚCI, KTERÉ UMÍME, ZNÁME, ALE MYSLÍME SI ŽE TO NEDOKÁŽEM. NEJSEM VÝJIMKOU A DŘÍVE JSEM BYL SNAD VELMISTREM V SEBEPODCEŇOVÁNÍ. PAK PŘIŠEL DOPIS OD PŘÍTELE...JAK JEN JE KRÁSNÉ PORAZIT TEN STRACH. JÍT A ZVÍTĚZIT.
p2z2711×d2×
Zpovědi, pocity:27.3.2011
Bajata
SÁM SOBĚ... >>
Ach jo, když něco zvorám, mám vždycky tenhle pocit. Pak ale vstanu, přestanu čučet sám do sebe, zahrabu co jsem zvoral a jdu dál. Jinak by člověk zblbnul ještě víc.. Stačí ta troška.
p3z3799×d4×
Zpovědi, pocity:26.3.2011
Bajata
ČEKÁNÍ >>
KAŽDÝ VE SVÉM ŽIVOTĚ NA NĚCO ČEKÁ. ALE MÁLOKDO VYKROČÍ. SNAD ZE STRACHU.
p3z2703×d4×
Zpovědi, pocity:25.3.2011
Bajata
PÁR ČERNÝCH VLASŮ >>
KAŽDÝ Z NÁS BOJUJE. SVÉ BITVY NEJEN VYHRÁVÁME, ALE I PROHRÁVÁME. NA CO VŠAK NIKDY NESMÍME ZAPOMENOUT, ŽE PROHRANÁ BITVA NENÍ KONEC VÁLKY. VÁLKU PROHRÁL TEN, KDO SE VZDAL.NEBO NEBOJOVAL VŮBEC. VELIKÝM VÍTĚZSTVÍM BÝVÁ, KDYŽ ČLOVĚK PŘIJME OKOLNOSTI TAKOVÉ, JAKÉ JSOU. PÁR ČERNÝCH VLASŮ ODVÁL ČAS.
p9z4499×d3×
Zpovědi, pocity:8.3.2011
Bajata
DOPIS >>
JAKO DÍK VŠEM, KTEŘÍ NEJEN NA TOTEMU ROZDÁVAJÍ SVÝM PSANÍM RADOST, POVZBUZENÍ A ÚTĚCHU. DÍKY PSANÍ JSEM NAŠEL MNOHO NOVÝCH NEJEN ,,VIRTUÁLNÍCH" PŘÁTEL. MNOHOKRÁT MĚ POVZBUDILI, NEBO UDĚLALI RADOST. DÍKY ŽE OBČAS ZAVÍTÁTE A NAPÍŠETE PÁR SLOV. NEBO ALESPOŇ ,,POSEDÍTE" A POČTETE. HODNĚ ŠTĚSTÍ.
p7z3967×d3×
Seznam rubrik:18.1.2011
Bajata
BÁJEČNÍ AUTOŘI - 1 >>
Ahoj všichni kdo přicházíte a věnujete kousek svého času...Možná že tento příspěvek bude nudný, dlouhý, ale prosím, zkuste dočíst do konce. Nemusíte odpovídat či jinak reagovat. Jen si ho přečtěte. Díky.
p5z2690×
Recenze, názory:10.1.2011
Bajata
BÁJEČNÍ AUTOŘI...LIMPOPO >>
NA TOTEMU JSEM SE SETKAL S MNOHÝMI AUTORY. NĚKTEŘÍ JSOU TAK POZORUHODNÍ, ŽE STOJÍ ZA TO SE O NICH ZMÍNIT...
p14z5831×
Miniatury,blbůstky:12.12.2010
Bajata
MOUDROSTI DRUHÝCH >>
NEVÍM ZDALI NĚKDO ZAVÍTÁ DO KONCE ROKU, ALE POKUD ANO, PŘEJI NEJEN HEZKÉ VÁNOCE,ÚSPĚŠNÉ VYKROČENÍ DO NOVÉHO ROKU 2011, ALE PŘEDEVŠÍM CO NEJVÍCE HODNOTNÝCH LIDÍ, BYŤ BY BYLI I JEMU NEZNÁMÍ. JEDNOHO Z NICH JSEM NEDÁVNO ,, POTKAL " V PREZENTACI MÉHO ZNÁMÉHO, KTERÉHO OSLOVIL, MIMO JINÉ, TAKÉ TÍMTO VÝROKEM, O KTERÝ BYCH SE CHTĚL S VÁMI PODĚLIT.
p14z4284×d4×
Miniatury,blbůstky:24.11.2010
Bajata
SKLUZAVKA SNŮ >>
Všem přátelům, kamarádům a známým, co mi pomáhají slovem, pochopením, úsměvem, nebo jen svojí přítomností provázenou mlčením, udržet se na skluzavce snů. Z jiného důvodu pak těm, kteří nejsou ,, VE SVÉ KŮŽI " když se mohu smát, těšit a radovat.
p5z3027×d2×
Recenze, názory:24.10.2010
Bajata
Ž I V O T N Í CÍLE...A N E B ...J Í T D Á L >>
Často slýchávám hovořit lidi o osudu, Bohu, životních cestách, splněných a nesplněných přání. Diskutují každý o tom ,,svém" a snaží se vysvětlit tomu druhému, že jeho cesta je správná. Proto má téměř vše, daří se mu a je spokojený. Další zase lamentuje. Na Boha, druhé lidi, okolnosti, nepřízeň osudu. Nejvíc ze všech pohledů a názorů se mi líbil, a zdá se nejpřijatelnější, přístup stařečka, se kterým jsem se zcela náhodně seznámil na lavičce jednoho pražského parku.
p7z4231×d5×
Zpovědi, pocity:21.10.2010
Bajata
L I D É A C H L É B >>
Velice často mě překvapí různé reakce lidí, které bych u nich nikdy neočekával. Pohledný, příjemný člověk náhle dovede vyprodukovat nečekané zlo (z mého pohledu), a naopak ten, od kterého očekávám zápornou reakci, mi podá pomocnou ruku. Zvláštní, ale skutečné.
p11z6248×d9×
Próza
Úvahy:
12.10.2010
Bajata
J E S K Y N Ě H R Ů Z Y...A Č E R N O Č E R N É SVÍCE >>
p10z4483×d9×
Próza
Úvahy:
5.10.2010
Bajata
T E R O R I S T I C K É Ú T O K Y - H R O Z B A ... N E B O D Ů S L E D E K >>
TERORISTICKÉ ÚTOKY V EVROPĚ, JE TO HROZBA, NEBO DŮSLEDEK ???
p9z4676×
Próza
Úvahy:
3.10.2010
Bajata
N Á S I L Í nebo S V O B O D A ??? >>
Zcela náhodně jsem před časem přepl na jeden z televizních kanálů a začal sledovat pořad Válka v médiích. S rozporuplnými pocity jsem sledoval fakta, nabourávající můj postoj a pohled na Spojené státy americké. Válka ve Vietnamu,Iráku,Iránu a různé jiné invaze. Je zvláštní, jak po čase historie vynese na povrch údaje a skutečnosti, které se vlády,kultury a dokonce jednotlivci snaží utajit nebo různými způsoby zkreslit, zprofanovat. Stejně tak mě zarážejí některé reakce kritiky na různá dílka, která bývají více či méně vydařená. Hrubá, nic neříkající slova spadají často až do bažiny vulgárnosti neposouvajíc kupředu, ale spíše ničí, brzdí toho druhého a snaží se mu vrýt svůj vlastní kolorit, styl, kulturu, nebo morálku. Nad stejnou problematikou ale přede mnou přemýšlelo mnoho, mnoho lidí. Mezi jinými i Antoine de Sant-Exupery. Přiznávám, že jeho postoj, názor a moudrost,ovlivnila i můj postoj, názor a pohled na mnohé. S tichou úctou se přikláním k jeho moudrosti a umění předávat ji dál.
z2343×d1×
Próza
Úvahy:
1.10.2010
Bajata
U M Ě L C I V Č E R V E N É M A M Ů Z Y V K A L U Ž I >>
Umělci v červeném není myšleno bývalé politické řízení státu. Jak by se mohlo zdát. Je to podpora jedné ženě, která vede svůj přetěžký boj v dnešní době. Proti ,,UMĚLCŮM" v červeném.
p4z3887×d1×
Zpovědi, pocity:29.9.2010
Bajata
K D Y B Y CH T A K U M Ě L ... (Barunce, když byla smutná) >>
Má dcera se v poslední době potýkala s velkými, pro ni velice těžce překonatelnými problémy. Vídáme se velice málo, bydlí u své matky a tak není v mých silách pomoci jí hned v aktuálním okamžiku radou, pomocí, či alespoň vyslechnutím. Málokdy se mi sama svěří, stejně jako snad každý mladý člověk svým rodičům. O to větší radost jsem měl z poznání, jaká maličkost ji potěšila a povzbudila. Vím že po umělecké stránce to není nic moc, ale dosah to mělo veliký. A především kladný. Proto bych se chtěl o tuto radost podělit i s vámi, virtuálními přáteli.
p8z4496×d4×
Próza:21.9.2010
Bajata
Okupace, svoboda, rasismus, demokracie … ve třech obrazech >>
p1z574×d1×
Zpovědi, pocity:14.9.2010
Bajata
Informace >>
Všem virtuálním přátelům...
p7z3362×
Zpovědi, pocity:5.9.2010
Bajata
M O U D R O S T I D R U H Ý C H  >>
Bývaly doby, kdy jsem si myslel že jsem ve svých starostech a problémech naprosto sám. Uprostřed davu. Ale internet mi ukázal také jinou stránku. Mohl jsem mít kdykoli kontakt se svými přátely, kteří byly daleko, daleko ode mě. Díky tomu jsem také začal poznávat nové, z počátku ,,pouze" virtuální přátele. Díky tomu mi začaly přicházet krásné, povzbudivé e-maily. Byly psány nejen slovem, ale obsahovaly nádherné fotografie, mnohdy doprovázené hudbou. Škoda že neumím převést tu krásu pro vás, mé nové virtuální přátele. Dovolte proto prosím, abych se s vámi podělil alespoň psaným slovem o moudrost, která mě povzbuzovala a stále povzbuzuje.
p4z2887×d1×
Zpovědi, pocity:4.9.2010
Bajata
K D Y B Y C H B Y L K U C H A Ř E M  >>
p13z5607×d2×
Recenze, názory:25.8.2010
Bajata
JSOU KNIHY, ČLOVĚK A JEHO DÍLO, SOUČÁSTÍ PŘÍRODY ?  >>
Během mého života se mi dostala do rukou řada různých knih. Některé jsem četl jedním dechem, jiné po částech a s přestávkami. V převážné většině se jednalo a jedná o přírodovědné zaměření. Za všechny uvedu příklad. Kniha se jmenovala ,,Příběhy velikonočního zajíčka." Teprve v dospělosti jsem zjistil, jakou životní moudrost ukrývá. Měla, a má, svá tajemství, při kterých se tají dech. Stejně tak jako kterákoliv jiná kniha, článek, báseň, píseň nebo jakékoliv dílo, které člověk tvoří a vytvořil. Toto vše má svá tajemství a kouzla, jako sama příroda. Neboť člověk je její nedílnou součástí. Jenomže: ,,Človíčku, jsi schopný tato kouzla a tajemství vnímat, vidět a pochopit?" Nádherně a výstižně to vystihl a napsal Johann Wolfgang von Goethe - (1749 - 1832)
p4z3290×
Zpovědi, pocity:18.8.2010
Bajata
PRO KRÁSU DUŠE >>
Své vyznání věnuji všem autorům knih,které jsem kdy četl, čtu a chtěl bych číst. Autorům všech obrazů, výtvarných děl a jakýchkoliv drobností, které ovlivnily mé další kroky, myšlenky, poznání a...celý dosavadní i budoucí život. Všem autorům kteří publikují a nebojí se předávat dál své pocity, myšlenky a moudrost. Jako poděkování za krásu, naději, důvod k zastavení se a zapřemýšlet. Jako poděkování že jsem vydržel...a jdu dál.
p20z6821×d1×
Próza
Úvahy:
8.8.2010
Bajata
POSLEDNÍ SOUD A MISTR ČAS >>
Církve často mluví o Posledním soudu, Zatracení a Ráji. Mluví o Bohu, ďáblu a Ježíšovi. Obyčejný člověk často tápe, trápí se ve svém nitru a hledá. ,,Co je Bůh, kdo je ďábel, a pověsit se na Ježíše???" Rozporuplné pocity trhají jeho nitro a neví kudy kam. Jsou tyto tři pojmy fikcí, nebo skutečnost??? Těžko říct. Ateisté i zástupci kteréhokoliv náboženského vyznání si vzájemně mezi sebou vyvracejí své ,,ZARUČENÉ" důkazy pro a proti. Církve nejsou schopny domluvit se která z nich je ta Bohem vyvolená a každá tvrdí že ,,JEN ONA" dostala ten pravý certifikát. Proto zastávám názor, který není na té ani na té straně. Každý z nás sedí u svého stolu života a za všechno si sám ponese odpovědnost. Každý sám zápasí se zlem uvnitř sebe samého a je schopný na druhé straně nezištně pomáhat druhým. Na každém z nás záleží, co vše vytvoříme na desce stolu svého života. To ostatní...děj se vůle Boží. Bůh i ďábel odcházejí na poradu našeho posledního soudu. Po naší smrti.
p15z6289×d7×
Zpovědi, pocity:7.8.2010
Bajata
NA STRUNÁCH MLÁDÍ >>
Bylo mi ctí prožít nádherné doby pravého trampování, kdy lidé různých názorů, povolání a vzdělání drželi jeden s druhým v dobách pronásledování. Kdy opravdoví a praví trampové byli,,národ v národě." Málokdo znal pravé jméno a příjmení toho druhého. Málokdo věděl o tom druhém odkud pochází, kde bydlí a jakou má minulost. Sám život hrál své songy na struny každého z nás a vrýval je tak nezapomenutelným způsobem do našich duší. Vyprávěly se u táborových ohňů, nebo jen tak, pro pobavení druhých. Vyvolávaly výbuchy smíchu, veselí, ale také smutek a občas i nějakou tu slzu. Mezi vypravěči ale byli i tací, kteří je dovedli předávat dál ve svých nezapomenutelných písních. Jedním z nich byl také Wabi Ryvola. Už dlouhou dobu zapaluje s mnohými dalšími táborový oheň kdesi ve Věčných lovištích a rozeznívá struny kytar, aby zněly dál a dál songy ,,tuláků po hvězdách."
p25z8415×d1×
Seznam rubrik:24.7.2010
Bajata
SUNDAT SI BOTY... >>
Jako dík všem, kteří se nebojí dát najevo radost ze života, napsat o tom a podělit se tak s druhými. Jen příklad druhých mě přivedl k nádherné skutečnosti,která se musí prožít srdcem. Viděl jsem těžce postižené lidi...a hluboce jsem se zastyděl. Jejich radost ze života, touha žít a vidět krásu v sebenepatrnější maličkosti byla neskutečná. Zastyděl jsem se a řekl si: ,, PROČ NE JÁ?" Poznal jsem, že štěstí nespočívá v materiálnu, ale uvnitř člověka. V jeho nitru, v jeho duši.
p11z4965×d3×
Próza
Životní příběhy:
23.7.2010
Bajata
M O U D R O S T I D R U H Ý CH >>
Sliby jsou neuvěřitelně mocnou zbraní... Slibujeme často, aniž bychom si uvědomili dopad svých slov. Sliby dávají víru, naději a sílu. Tomu, komu jsme slíbyli. Zapomenutý, NESPLNĚNÝ slib, který se nesplní, může mít dalekosáhlé následky. A v naprosté většině mívá. Stejně, jako sliby splněné....
p3z2675×d2×
Próza
Životní příběhy:
20.7.2010
Bajata
M O U D R O S T I D R U H Ý C H  >>
MNOHO DOSPĚLÝCH SI MYSLÍ, ŽE HO TI MENŠÍ NEMOHOU NIČEMU NAUČIT. ČASTO SLYŠÍM DOSPĚLÉ OKŘIKOVAT PŘEDEVŠÍM SVÉ DĚTI:,, MLČ, CO TY MŮŽEŠ VĚDĚT." NEDOVOLÍ JIM ANI VYJÁDŘIT JEJICH NÁZOR, NATOŽ SE PODLE NĚHO ZAŘÍDIT NEBO SE ALESPOŇ ZAMYSLET. PRO MNOHÉ DOSPĚLÉ JE DOSLOVA PONIŽUJÍCÍ POSLECHNOUT MALÉ DÍTĚ. VZÍT SI HO JAKO PŘÍKLAD. NESLYŠÍ, NEBO NECHTĚJÍ SLYŠET CO SI MLADÍ MYSLÍ, PO ČEM TOUŽÍ A JAKÁ MAJÍ PŘÁNÍ. S ÚŽASEM PAK HLEDÍ, CO Z JEJICH DĚTÍ VYRŮSTÁ. PŘITOM STAČÍ TAK MÁLO. VĚNOVAT JIM TROCHU POZORNOSTI A ZÁJMU. JE TO SNAD JEDINÁ CESTA, JAK VYCHOVAT MLADÉ LIDI SE ZÁJMEM O DRUHÉ. OD NEJRANĚJŠÍHO DĚTSTVÍ.
p1z2576×d2×
  <<< novější 
Další příspěvky
 starší >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter