Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 

Nakladatelství M E Z E R A

uvádí:


 

Rádce pro (začínající) spisovatele,

novináře a překladatele 

Rádce pro (začínající) spisovatele, novináře a překladatele 2008 je užitečnou příručkou pro všechny ty, kteří chtějí vědět, jak vydat knihu, začít psát do novin/časopisů nebo se stát překladateli (tlumočníky). Na našem knižním trhu ojedinělá publikace, která vychází každoročně vždy v měsíci říjnu a je určena nejen pro začínající autory původních či překladových textů, kterým ukáže, jak své dílo či schopnosti nabídnout, ale i pro ty, kteří by se rádi seznámili se zákulisím české a slovenské literární, překladatelské a mediální scény. Rady a informace z jednotlivých oborů tentokrát představují takové osobnosti jako Markéta Dočekalová, úspěšná TV a filmová scénáristka, Ivona Březinová, kmenová autorka nakladatelství Albatros a mnoho dalších, za něž mluví úspěchy v oboru, jako je Literární Akademie Josefa Škvoreckého nebo Ladislav Zedník (Argo), nominovaný na cenu Magnesia Litera 2007. Přínosem pro všechny jsou aktualizované databáze českých a slovenských nakladatelství, tištěných i virtuálních periodik, grafických studií, literárních klubů, překladatelských agentur a dalších firem, organizací a institucí, které mají zájem o spolupráci s novými tvářemi a své požadavky na stránkách publikace přesně specifikují.

Napsali: Markéta Dočekalová, Veronika Krištofová, Ivona Březinová, Jana Jirásková, Zora Šimůnková, Vítězslav Vilímek, Václav Chochola, Tomáš Piňos, Ivana Skálová, Robert Kubánek, Jana Housarová, Martina Bittnerová, Gabriela Labíková, Filip Šlapal, Martin Roubal, Bedřich Klubíčko, Jana Kadlíková, Tereza Štibingerová, Radka Vegrichtová, Saša Gr., Ladislav Zedník, Martina Falvey, Pavel Procházka
ISBN: 978-80-903259-2-0

 

Tuto knihu můžete mít při objednávce ze stránek TOTEM.CZ za bezkonkurenční cenu: 359,-

(Běžná cena v knihkupectví: 399,-) 

 

OBJEDNÁVKA:

 

 

 


Nakladatelství M E Z E R A dále poskytuje zájemcům ze stránek TOTEM.CZ slevy na tyto knihy:

 

Následující tituly můžete objednat zprávou zde:

 

 

Uveďte:

Jméno, kontakt (mail, telefon), knihy, které chcete, počet kusů a způsob dodání

(dobírka, na fakturu, osobní převzetí v nakladatelství)

Objednávku Vám mailem potvrdíme.

 

>

Marina Moskvina:

Duch neopětované lásky


(edice Moderní východoevropská literatura)

 

Duch neopětované lásky je román v románě sestávající z řady vtipně a zajímavě propojených příběhů, ve kterých se to hemží množstvím postav i postaviček svérázně proplouvajících absurditou života.

 

Přeložila: Veronika Sysalová

 

ISBN: 978-80-903259-3-7

 

Cena  pro objednávku z těchto stránek: 295,-

(Běžná cena v knihkupectví: 348,-)

Jurga Ivanauskaité:

Čarodějnice a déšť 

 

(edice Moderní východoevropská literatura)

 

Román Čarodějnice a déšť (Ragana ir lietus, 1993) vyvolal ihned po svém vydání celonárodní skandál, litevskou Státní komisí pro etiku byl zakázán a označen za pornografický, z knihkupectví musel být stažen a jeho prodej byl povolen pouze v prodejnách s erotickým zbožím. O autorce se s rozhořčením diskutovalo nejen na vlnách státního rozhlasu, kniha byla prohlášena za protikřesťanskou. Vzájemně se prolínající milostné příběhy tří k tragédii odsouzených žen, z nichž jedna žije v současnosti, druhá ve středověku a třetí (Máří Magdaléna) v době Ježíše Krista, jsou nevšedními metaforami, dráždivými detaily a překvapivými pointami bezesporu nekonvenčním čtením, které zachycuje atmosféru porevoluční Litvy a její bohémy. Dojem, jenž ve čtenáři autorka svým osobitým stylem zanechává, bývá vždy emocemi více než nabitý.

 

Přeložila: Gabriela Šroubková, 2006

 

ISBN: 80-903259-7-1

 

Cena  pro objednávku z těchto stránek: 253,-

(Běžná cena v knihkupectví: 298,-)

 

 

Balša Brković:

Soukromá galerie

 

(edice Moderní východoevropská literatura)

 

Jeden neobvyklý podnikatelský záměr hrdinů autobiograficky laděného postmodernistického románu Soukromá galerie je zasazen do prostředí současné Černé Hory, do společnosti jejích intelektuálů, umělců, bohémů, podnikatelů a politiků.

 

Přeložil: Jan Kravčík, 2004

 

ISBN: 8978-80-903259-4-4

 

Cena  pro objednávku z těchto stránek:  228,-

(Běžná cena v knihkupectví: 296,-)

Jíří Brůna:

Rozhovory s anděly

 

(edice Bez hranic)

 

Volný verš a bohatý jazyk pozorovatele, který je stále okouzlován všedními věcmi a dokáže na ně pohlížet znovu a znovu až s dětsky bezelstným zaujetím. Tato bilingvní kniha (česko-anglická) je výborem básní korespondujících s přirozeným během každodennosti, ve které i obyčejné věci ožívají. Obrazy malířky Mirky Mádrové jsou svébytnou součástí této sbírky - reálné i fantazijní postavičky, věci a ne-věci se prolínají v působivém grafickém zpracování umocňujícím dojem z celé knihy.

 

ISBN: 978-80-87148-03-7

EAN: 9 788087 148037

Ilustrace:
Miroslava Mádrová

Překlad:
Peter Kolárik

 

Cena  pro objednávku z těchto stránek:  190,-

(Běžná cena v knihkupectví: 221,-)

Petr Musílek

Medaile za vytrvalost/A Medal of Perseverance

 

(edice Bez hranic)

 

KNIHA JE SOUČÁSTÍ MEZINÁRODNÍ PUTOVNÍ VÝSTAVY CZECH DESIGN 2008

Mile a čtivě podané úvahy starého psa, který se s někdy chytře úsměvnou, někdy až filozoficky laděnou kritikou opírá o člověka a lidstvo jako takové - se všemi jeho nešvary, takzvanými správnými představami o tom, co je dobře a co špatně, jak žít, jak se chovat – v protikladu s psí „jednoduchostí“, oddaností a logikou. Z tohoto kontrastu pak vznikají myšlenky a asociace, nad kterými je příjemné, ale i přínosné se zamyslet. Kouzlo textu tkví v jeho jednoduchosti, která dokáže odzbrojit, a z ní přirozeně se odvíjející poetiky, která přinutí bez jakýchkoli apelů člověka zpomalit a (možná po dlouhé době) se upřímně usmát na svět kolem něj.

Kniha vyšla v edici Bez hranic jako text paralelně profesionálně přeložený do AJ a doplněný ilustracemi, podtrhujícími jeho charakter. Měla by oslovit nejen běžného čtenáře se zájmem o současnou českou tvorbu a krásnou literaturu vůbec, ale i ty, pro které je přínosem právě její dvojjazyčnost (anglicky mluvící se zájmem o současnou českou literaturu; cizince žijící u nás i v zahraničí, kterým k porozumění textu pomůže jeho anglický překlad; studenty, pro které může být možnost srovnání obou variant textu pomůckou v jejich studiu, a to v obou směrech; bilingvní rodiny atd.)

Přeložil: Christian Falvey, 2007

Ilustrovala: Veronika Jílková Hrčková

ISBN: 978-80-903259-6-8

 

Cena  pro objednávku z těchto stránek:  253,-

(Běžná cena v knihkupectví: 298,-)

Düdžom Rinpoče:

Slova mého srdce

 

 

(Převzato z produkce nakladatelství Labrix)

 

Série promluv jednoho z nejpřednějších tibetských jogínů a duchovních autorit minulého století, který se jako uznávaný učenec a mistr meditace stal po odchodu do exilu hlavou nejstarší ze čtyř hlavních škol tibetského buddhismu. Jeho řeč je určena „východním" i „západním" žákům bez rozdílu a může zaujmout a inspirovat každého, kdo se snaží najít si pravdivou cestu sám k sobě. Živý, ale přitom velmi střízlivý a prostý jazyk přednášek mistra Rinpoče nás přivádí k úvahám o svobodě, o důležitosti nemarnit svůj čas na naší jedinečné životní pouti, o nelpění na egu, ale přitom snaze o lepší porozumění své mysli („Kromě vašich vlastních myšlenek tu nic jiného k ovládnutí či podmanění není. Když zkrotíte svou mysl, budete svobodní."). Hovoří o meditaci, umírání, či lítosti i o historii tibetského buddhismu a své víře v budoucí svobodný Tibet.

 

Překlad: Překladateslská skupina Padmakara 

ISBN: 80-902993-4-2

 

Cena  pro objednávku z těchto stránek:  242,-

(Běžná cena v knihkupectví: 269,-)

  
     
   

Design by Váš WEB