Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
Korvína čili Kniha o havranech - Petr Rákos > Počet zobrazení:4771
Čtenářský objev z hloubi 90.let... Půvabná, komorní, originální, dojemná, zábavná a „uchopitelná pouze prvočíselně lomným prismatem literatury“. Chcete-li se pobavit na úrovni a nebýt zatíženi vlečňákem prózy (charakterizováním postav, rozpřádáním děje apod.), doporučuju. – A pokud stránky Arga neklamou, měla by Korvína brzy vyjít podruhé....vložil(a) pervol

Komentáře::
cit-i-zen > 12-02...pervole, nečti stále tu prózu!
cit-i-zen > 12-02...jen mě ještě napadá; znám překladetele z Maďarštiny stejného jména, je to on, není to on?
pervol > 12-02...Zrovna tohle by se Ti, cit-i-zene, mohlo líbit. Wilbur se svým esejem "Poezie a štěstí" by se na Rákosových výčtech, na jeho touze pojmenovávat, vyřádil. – Petr Rákos překladatel (zemř. 2002) byl otcem Petra Rákose psychiatra (1956–1994), autora Korvíny.
Kostka > 12-04...Pro opomíjené, trochu záhadné solitéry, kteří pak navíc z nějakých zákonitých důvodů skončili vlastní rukou, mám zvláštní slabost, navíc, ono to s těma Maďarama taky souvisí... Na mě to působí jako výzva. Narozdíl od Tebe, cit-i-zene!! :-)
cit-i-zen > 12-04...nic mi, Kostko, nepodsouvej :-)
g morr > 12-04...tohle je opravdu pozoruhodná knížka! a málokdo o ní ví :)) neuvěřitelnej nátěr.
pervol > 12-05...vzpomněl jsem si při četbě, G, na tebe
ztratila > 12-05...líbí se mi ten název, takže si to najdu, ačkoli jsem narozdíl od vás všech povrchní materialistka bez citu pro abstrakci.
Malke > 12-12...Á, ta se vynořila z hlubin zapomnění. Budu se do ní zase muset ponořit, kdysi jsem ji někde natrefila a byla oslněna. Škoda, že o ní moc lidí netuší, připadá mi zakletá podobně jako u češtinářů Pavel Trost.
pervol > 12-12...ponoř se do vynořeného:)
Malke > 12-14...Jsem zjistila, že Korvínu doma nemám:( Zato mám Askiburgion!
pořezaná_sluncem > 12-15...já jsem ji četla!! to mě těší, úplně omylem, docela nedávno..
pervol > 12-19...nápady jsou vymírající druh, fantazie vyhynulý druh. nebo to tam stálo obráceně? - "proč píšu? protože mne bolí krev!" (Askiburgion)
ing. Zleditor > 01-13...havran: http://www.totem.cz/enda.php?a=230465
kink > 02-03...kdybyste měl někdo o tuto knihu zájem, musíte koupit celý balík knih, ale myslím, že jsou tam i další fajn kousky: http://www.mlp.cz/vyrazene.php (je to pátá dávka v beletrii) - v případě nezájmu se cena za dávky postupně snižuje až na tu cenu korunovou ;)
kink > 02-03...asi to ještě hodím na nějaký viditelnější místo ;)
Jonáš > 04-17...U Fišerů už jsem viděl druhé vydání, vypadá pěkně, jenom je docela drahé (skoro tři kila).

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený...
  
   
 
Design by Váš WEB