Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
Mikoláš Chadima: Alternativa > Počet zobrazení:1784
Svědectí o českém rock & rollu (nejen sedmdesátých let)

Mikoláš Chadima je především hudebník (v druhé polovině sedmdesátých letech především Extempore, od začátku osmdesátých let až do dnešních dnů sestup do undergroundu: MCH Band), ale i tak je jeho vzpomínková kniha na časy minulé, temná sedmdesátá léta, svědectvím nebývalého formátu: V původně 700 stránkové knize Alternativa je ukryt a) velmi podrobný popis Chadimovy muzikantské kariéry včetně etapy jedné z nejdůležitějších alternativních skupin Extempore (viz výše) b) popis toho, co se dělo před oponou i za oponou hudebních aktivit ve "znormalizovaném" Československu; a to v rozsahu od oficiálních kapel po underground, od mocenských praktik až po "veselé pijácké historky". Neopomenutelná je pak v Alternativě autorova upřímnost, Chadima hovoří o rockové scéně natolik otevřeně (pozor! nikoli ve smyslu bulvárně), že nejen pamětníkům tehdejších časů vezme (více či méně) iluze o některých známých i známějších interpretech...


(Knihu Alternativa vydal Host v roce 1992.)
...vložil(a) Petr Vaněk

Komentáře::
nnnnnn > 09-04...:-)
stanislav > 09-06...asi by to stálo za přečtení... ď. za info.
Petr Vaněk > 09-08...Stando, tu knihu ti klidně půjčím...;o)
poetry4ever > 09-09...Tak jestli je Standa v tom půjčování tak liknavej, tak já ho teda mám v úmyslu předběhnout!
Petr Vaněk > 09-09...je mi to šumák. jak šlape živák?;o)
stanislav > 09-23...sem liknavej, protože teď jak jsem nezaměstnanej nemám čas na čtení... :o)

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený...
  
   
 
Design by Váš WEB