Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
ona a Pán / illa et Dominus - Henry Konstankiewicz > WWW > Počet zobrazení:3242
Autor Henry Konstankiewicz napsal svou prvotinu pod nakladatelstvím Nová Forma a nechal si jí ilustrovat přítelkyní Bludičkou.

On je Pán a píše, ona je subinka a čte.

Příběh odehrávající se v německých Drážďanech spojuje životní cesty mladé dívky - subinky, a redaktora drážďanských novin - Pána. On objevuje v mladé dívce dar ukrytý někde v jejím nitru. Dar prostoupit čteným příběhem natolik, že se vše stává realitou a ona součástí příběhu. Rozhodne se pro ni psát příběhy naplněné jak láskou a chtíčem, tak strastmi a bolestí. Subinka se tak nechává ovládat a Pán svým psaním ovládá.

Postupně se z dnešních Drážďan dostáváme v jednom příběhu do období 2. světové války, v dalším zase do doby husitských nájezdů na nedaleký klášter Marienthal, aby se oba opět objevili zpět v potemnělých uličkách drážďanského starého města.

Příběh s prvky erotické prózy a soužití dvou lidí v dominantně submisivním vztahu je postaven na autobiografickém základu.

K sehnání v jednom z největších internetových knihkupectví Knihy ABZ nebo na Stahujknihy.cz.

...vložil(a) Henry Konstankiewicz

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený...
  
   
 
Design by Váš WEB