Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
 
 Kategorie, kde se nacházíte
 
Seznam kategorií 

Obsah > Grafika < Vložit WEB místo
 WEB místa v této kategorii

1st Desktop & Web Graphics > komentovat
Grafika pro Desktop a WWW stránky - tapety, ikony, kurzory, TT fonty; pozadí, animované gify, ikony, čáry, šipky tlačítka, bordery, písma.
16 Flashteam > komentovat
Vše o formátu flash, stovky ukázek a animací zdarma. MP3, WAV, AIFF, hudba, zvuky, vtípky, South Park a mnoho dalšího - to vše absolutně zdarma
2multimedia CZ / meeting > komentovat
On-line meeting pro grafiky, animátory a designéry.
3dgrafika.cz > komentovat
3d vizualizace a 3d grafika. Lightwave 3D, 3D studio MAX, Cinema 4D, Maya. Galerie. Nástěnka, textury.
A1B2 > komentovat
Grafika a grafický design kolem nás.
andre > komentovat
Architektura, design, webdesign,art=no stadart!
čtenář > 03-08...Dost super andre, jen tak dál. Až Ti dojdou peníze, stav se. Ivo Lukačovič
čtenář > 03-08...vsem doporucuju,a vy dobre vite,ze se mi hned tak neco nelibi,adammo p.s.a libi se to i ljuccovi
čtenář > 03-08...Liberecká mafie úspěšně obsadila reklamni trh totemu, ale stranky jsou dobre. Ujety Peta.
čtenář > 03-09...Akorát mám pocit, že při vší té chvále tento odkaz http://http://aa.vslib.cz/andre nemůže být aktivní.
andre > 03-12...To fakt nemůže?! Jak to???
LaraCroft4 > 03-12...Nazdar. Neber tuhle kritiku nějak osobně, stejně ti to tvoje EGO nedovolí. Na to, že jseš web designer, tak bys mohl mít lepší stránku, která něják ukáže zájemcům kromě hezkého písma co doopravdy umíš. Nefunguje ti comix. Je to škoda. A s tou angličtinou ti to taky nejde nejlíp. Zkus to něják vylepšit, určitě máš na to. P.S. Nepouživej příště v menu jpg obrázky. Je tam vidět ta nekvalita. P.S.S.Jestli se mnou něják nesouhlasíš, tak mi když tak napiš... :)
andre > 03-12...Nazdar bazar, sliby chyby, Comix funguje. Webdesigner nejsem, klamat tělem je moje hobby. Jsem webmaaag, to je rozdíl a JPG je JPG. Mám ho rád. Anarchitektura forewer. Angličtina? Co to je?
čtenář > 03-12...Ta angličtina je opravdu docela veselá.
andre > 03-13...Že jo? Já se taky moc bavil, když jsem to psal... Cha, chá!!!
Deviant arts > komentovat
opět veřejná galerie, velké množství vystavovaných děl ale také vše okolo umění vůbec. Registrace zdarma
DV.cz > komentovat
Zpravodajství ze světa digitálního videa, 2D/3D grafiky, animace a postprodukce.
Fractal Eplorer Homepage > komentovat
Domovská stránka programu Fractal Explorer, jehož zaměření je zcela zřejmé. V tomto programu byly vytvořeny všechny mé "fraktální" obrázky. Doporučuji!!!!!
Funlife - GraphicJAM > komentovat
Grafické studio - počítačová 2D, 3D grafika a animace, DTP, internetové prezentace - webdesign.
Galoorie > komentovat
foto+grafika
GFXARTIST > komentovat
velká veřejná zahraniční galerie (přes 20 mil. prací)převážně digitálního umění ale nejen jeho. Registrace zdarma, galerie, tutoriály, soutěže apod. - doporučuji
Grafika on-line > komentovat
Elektronický denník z oblasti grafiky, polygrafie, DTP a počítačových periférií. Články, recenze, tipy a triky, diskuzní fórum, e-mailová konference a další.
Grapheion > komentovat
Evropská revue o současné grafice, umění knihy, tisku a papíru
Interval.cz - web, grafika a e-komerce > komentovat
Server zaměřený na tvorbu grafiky (Photoshop, Flash, Callisto), HTML, CSS, JavaScriptu, ASP, PHP, databází apod. Součástí webu je Download, obsahující velké množství programů a Diskusní fórum pro řešení problémů čtenářů při tvorbě webu a grafiky.
Kabinet české grafiky, Pražský hrad > komentovat
Galerie s největším výběrem současné grafiky. Nabízí více než 1000 originálních listů od 45 umělců: Anderle, Born, Brunovský, Demel, Gažovič, Hísek, Kulhánek, Palečková, Suchánek, Sukdolák, Richterová a další.
M.C.Escher > komentovat
M.C.Escher, vynikající grafik-matematik. Na těchto stránkách najdete povídání o Escherovi, ale hlavně ukázky z jeho tvorby.
Přidám ještě odkaz na oficiální stránky (klikni) o M.C.Escherovi na kterých je bohužel málo informací. Uvádím jej pouze kvůlu bohatému rozcestnílu (Links) ze kterého se lze dostat na různé galerie atd. Nakonec si neodpustím: Galerie děl (klikni)
farářskej > 03-25...Escher je démon, Escher je génius!!!
čtenář > 04-04...to je fakt slušný, ten pán asi uměl dost dobře počítat, co?! :o)
Magazín CGIT.cz > komentovat
Internetový magazín o počítačové grafice s přesahem k informačním technologiím.
Petr Novák > komentovat
GALERIE – vlastní grafiky, nehledjte zde veledíla. Vše je záležitostí kratochvíle. Pokud však spatřené přinese pocit lehkého příjemna pro oko, účelu bylo dosaženo.
Prohibit_Art > komentovat
Stránky o celé české graffiti scéně.
Tapety pro Windows > komentovat
Pozadí (wallpapers) pro Windows členěné do několika kategorii
Wallpapers.cz > komentovat
Wallpapers - babes, music, games, movies, 3D, cartoons a další.
Xeno2 Graphics Site > komentovat
Tutorialy, tipy a triky na Photoshop, ale aj 2D a 3D grafika vseobecne. Najdes tu aj clanky od prestiznych autorov - napr. autor grafiky do hry Aquanox 2 Revelation.

Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
  
   
 
Design by Váš WEB