Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
 
 Kategorie, kde se nacházíte
 
Seznam kategorií 

Obsah > Co?Kdy?Kde? < Vložit WEB místo
 WEB místa v této kategorii

Adam > komentovat
Dělostřelecká tvrz v Orlických horách.
Čechy - akce po celé ČR > komentovat
WWW stránky o tom, kam se můžete podívat na víkend i o všedních dnech, zprávy o různých zábavných aktivitách ...
Evropské města > komentovat
Chcete-li se vydat do některého z evropských měst jako jsou např. Budapešť, Bratislava, Warsawa a hledáte informace je tohle ten správný web. Najdete zde nejen ceny jízdenek, ale také přehled kin a klubů apod. Neváhejte a vrhněte se do víru cestování s pomocí www.globopolis.com.
INZERCE ZDARMA > komentovat
Inzerce zdarma.cz - konečně inzerce opravdu zdarma - s možností fotografií, komentářů, osobních schránek , pokročilým vyhledáváním - každý den mraky inzerátů
Inzerce, informace, zábava > komentovat
Online inzerce s obrázky. Ochrana osobních emailů - antipsam. Kategorie -Automoto, Bíle zboží ,Fotovideo, Telefony, Nábytek, Počítače, Sport, Zvířata, Rostliny, Zaměstnání, Sseznamka,...
Konkurz > komentovat
PROBÍHÁ KONKURZ
Kultura a Internet > komentovat
Informace o regionálních hudebních skupinách a jejich koncertech. Také o divadlech, vydaných nebo připravovaných CD a jiných akcí.
Kulturní dům Vltavská > komentovat
Kulturní dům Vltavská Praha 7, pronájmy, kurzy, přednášky, zájezdy, hudební pořady, výstavy
Litoměřický kořen 2001 > komentovat
Festiválek alternativní hudby v litoměřickém letním kině. Termín: 5.-7. července 2001
Meditační semináře > komentovat
Meditace, sebepoznání, terapie... inspirující web pro prátele sebeobjevování..
OOO.cz - inzerce, informace, zábava > komentovat
Online inzerce s obrázky. Ochrana osobních emailů - antipsam. Kategorie -Automoto, Bíle zboží ,Fotovideo, Telefony, Nábytek, Počítače, Sport, Zvířata, Rostliny, Zaměstnání, Sseznamka,...
Prázdninová škola Lipnice > komentovat
Rozvoj osobnosti formou vlastního prožitku. Zní to asi divně, ale je to tak.

Kurs PŠL - to je většinou několik intenzivně prožitých dní, od fyzicky náročných akcí, psychoher, přes strategické simulace až po tvořivostní programy a happeningy.
Kursy PŠL jsou místem, kde je možno získat množství zcela konkrétních poznatků o sobě samých i o lidech okolo, uspořádat své názory a nasměrovat své cesty.
Jsou místem, kde je možné nejednou překvapit sebe sama.
Jsou zážitkem, z kterého každý těží podle své chuti.
Rodinné konstelace > komentovat
Terapie systému pomáhá nalézt, jak je kdo ovlivněn osudy členů rodiny a jeho předků. To se děje sestavením vlastní rodinné konstelace nebo zapojením se do rodinné konstelace druhých.

Smolkov > komentovat
Dělostřelecká tvrz na Hlučínsku. Součást československého opevnění budovaného v letech 1935-1938. Tvrz je veřejnosti nepřístupná.
Štkaní - umělecký workshop > komentovat
Štkaní je umělecký workshop, který probíhá v bývalém vojenském areálu ve Slavětíně, poblíž malebného renesančního městečka Slavonice, na okraji České Kanady.

Cílem workshopu (nebo spíše "setkání") je soustředit určité množství umělecky cítících lidí do jednoho areálu po dobu 7 dní, a dát tak prostor k vzájemné komunikaci, obohacování a tvorbě uměleckých děl v několika různých podobách podle dílen :
divadelní – hudební – filmové – výtvarné – literární – fotografické - oděvní.
Od ostatních workshopů tohoto zaměření se akce liší tím, že dílny nejsou lektorované. Dílnu má vždy na starosti student daného oboru nebo dlouhodobý zájemce o tento druh umění. Práce v dílnách není tedy zaměřena tak, abychom účastníky něco učili podle předem daného plánu. Jestli se něco naučíme, tak od sebe navzájem - vzájemnou spoluprací a komunikací. Smysl je tedy v předávání zkušeností, v komunikaci a propojování různých druhů umění navzájem, v poznávání nových lidí, kteří mají stejný zájem, a v jejich osobnostnímu rozvoji tím, že se např. setkají s novým postupem.

Co znamená slovo štkaní? Cér říká, "štkaní je volání a touha po úniku z marasmu dnešního a včerejšího dne do nepoznané dimenze, před bránu absurdity nebo jen troubení keramického jelena v říji." Zoé v názvu zase vidí „nejniternější tvůrčí výkřik“. V podstatě to tedy znamená, že pod tímto názvem si každý může představit to své, záleží jen na jeho osobní představivosti a kreativitě.
www.m-e-c-c-a.org > komentovat
Tvoříte nové věci a pořád nevíte, kde by se dali vystavit? Pak zkuste zabrousit na stránky Středoevropské kolonie současného umění. Toto kulturní centrum sídlí v Terezíně. V prostorách bývalého vojenského skladiště můžete nejen tvořit a vystavovat, ale i krátkodobě bydlet. Na léto 2001 se chystají fotografické, sklářské, architektonické dílny. Zajímavý je i filmový festival o lidských právech. Promítnuty budou např. propagandistické filmy o Terezíně.
Židovská kultura > komentovat
Festival židovské kultury 9bran nabízí bohatý kulturní program: od koncertů židovské klezmer hudby až po zajímavá divadelní představení(inscenace ve stylu kabaretu, performance na motivy polského "Hrabala" Bruno Schulze. Další kulturní "lahůdky" najdete právě na tomto webu.
zpravodajský web > komentovat
zpravodajský web

Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
  
   
 
Design by Váš WEB