Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
 
 Kategorie, kde se nacházíte
 
Seznam kategorií 

Obsah > Divadlo < Vložit WEB místo
Odkazy na různé divadelní společnosti nebo na stránky, které obsahují divadelní tématiku
 WEB místa v této kategorii

Divadlo v Dlouhé > komentovat
Stránky Divadla v Dlouhé - program, repertoár, soubor...
ADA divadlo > komentovat
Amatérská Divadelní asociace. Obč. sdružení amatér. divadel. souborů a přátel divadla. Přehled činnosti, divadelní přehlídky, kurzy, divadelní texty a příručky, pomoc začínajícím souborům.
AMADIS > komentovat
AMatérský DIvadelní Spolek. Amatérské divadlo, archív Monty Python Flying Circus.
čtenář > 03-18...zjevne mimo provoz
ARIEN ~ Divadelní a historická skupina > komentovat
Skupina zabývající se zejména historickým šermem a divadlem.
čtenář > 06-10...hoši, nějak vam to nefachčí...
BARADELA > komentovat
Skupina historického šermu připravila stránky s pravidelnou aktualizací - fotky, zábava, ankety, inzerce a spousta dalšího!
BILBO compagnie > komentovat
Jiří Bilbo Reidinger - klaun, herec, pedagog, psavec. Stránka s osobním představením
Bílinské divadelní minimum > komentovat
Bílinské divadelní minimum - Divadelní spolek z Bíliny - informace, program.
čtenář > 06-15...Michal Chalupný je nejlepší herec v ČR.Škoda jeho talentu pro toto divadlo.Měli ho vzít na DAMU,když se tam tak zaníceně hlásil.Boris Rosner by se musel stydět.(Promiň Borisi,aŤ TI JE ZEMĚ LEHKÁ.)Michal je holt Michal.
Běžná Hlava > komentovat
Běžná Hlava - Stránky amatérského divadelního souboru. Zabýváme se loutkovým a experimentálním divadlem.
Dětské divadelní studio > komentovat
Z Prahy 5. Kulturně-výchovný program, výchova dětí a mládeže od 5 do 18 let pomocí divadelní tvorby s rozšířenou působností na děti nemocné, mentálně a tělesně postižené.
Dětské divadelní studio Prahy 5 > komentovat
Dětské divadelní studio Prahy 5 (DDS) je kulturně-výchovný program pro děti a mládež od pěti do osmnácti let.
Tento dlouhodobý projekt realizují herci pražských divadel a studenti DAMU. Jeho cílem je výchovná práce s dětmi, probuzení jejich aktivity v době převážně pasivně přijímané kultury, probouzení fantazie, hravosti, přirozené dětské kreativity a hledání způsobů komunikace prostřednictvím tvorby.
Divadélko HRAČKA > komentovat
Oficiální stránky divadélka pro děti předškolního věku. Termíny, nabídka.
Divadelní sdružení CD94 > komentovat
Co znamená CD: Compact Disc, Cestovní Divadlo, Celkově Dobří, Chceme Domů, Cenově Dostupné.
Divadelní soubor Julie & spol. > komentovat
Pražské divadelní sdružení Julie & spol. se zaměřuje na všechny věkové kategorie se zřetelem na rodinné divadlo. Informace, repertoár, historie, kočování.
Petr > 08-21...už několikrát jsem měl příležitost je vidět ... jak v divadle, tak na kočovnejch akcích ... úžasný divadlo pro děcka i dospělé ... fakt doporučuju ...
Divadelní studio > komentovat
Stránky obsahující kompletní informace o tomto divadle, včetně vždy aktuálního programu a fotografií.
Divadlo ANIMATO > komentovat
Black theatre light - Černé divadlo, informace, fotografie z představení.
Divadlo Archa > komentovat
Program pražského Divadla Archa, aktuální informace, archiv, on-line rezervace vstupenek.
Divadlo Jiřího Grossmanna > komentovat
Oficiální stránky divadla. Program divadla. Zájezdová představení Miloslava Šimka a Zuzany Bubílkové. Termíny televizních přenosů S politiky netančím.
Divadlo KALICH > komentovat
Divadlo Kalich, Jungmannova 9, Praha 1.
DIVADLO NA ZÁBRADLÍ > komentovat
Prestižní české divadlo s poutavým repertoárem a slavnými hereckými hvězdami.
Divadlo v Celetné > komentovat
Aktuální informace o divadle, programy, fotografie, popis repertoáru, samostatné stránky souboru Kašpar.
Divadlo.cz > komentovat
Rozcestník českého divadelního světa. Autorem stránek je Divadelní ústav. Kromě zpráv o této instituci (novinky z nakladatelsví DÚ, zpravodaj DÚ) jsou k mání i kontakty na méně známá divadla a divadelní soubory. Napŕ. Divadlo Alfréd ve dvoře nebo Divadlo Continuo.
Docela velké divadlo > komentovat
Profesionální divadelní scéna v Litvínově.
Český muzikálový server > komentovat
hmm, český muzikálový server... O čem by to tak asi mohlo být???
ESENCE > komentovat
Amatérské divadlo Esence - Aktuální program divadla, současný repertoár, letní turné, historie souboru.
Fantom cirkusu > komentovat
Muzikál, po kterém vám spadne brada. Nový hit od producenta muzikálu Dracula.
Knihy o divadle > komentovat
Nakladatelství divadelní literatury, zaměřené především na současnou divadelní scénu. Malé doporučení: Slovník českého alternativního divadla je jedna z knih, která vám pomůže zorientovat se v množství festivalů a divadýlek.
Kuklík Tyjátr > komentovat
Autorské amatérské divadlo z Dobříše. Obsah her, program divadla, novinky a kontakt.
Loutkář > komentovat
Časopis o loutkářství nejen pro loutkáře na svých webových stránkách publikuje resumé recenzí, kritik, aktualit a studií, a to česky i anglicky.
Petr > 09-06...výborné stránky pro znalce i neznalce loutkového divadla ...
Loutky > komentovat
Obsáhlá nabídka dřevěných, sádrových a závěsných loutek. Loutkové scény.
Lucerna Malostranská Beseda > komentovat
Stránky pražského amatérského divadelního souboru, který déle než dvě desítky let působí na prknech Malostranské besedy.
MIROTICKÉ SETKÁNÍ LOUTEK A HUDBY > komentovat
II.ročník loutkového,pouličního divadla a hudby.
MIROTICE okr.PÍSEK ,DOLEJŠÍ MLÝN
27.8.2005-sobota
6 DIVADELNÍCH SOUBORŮ,2 HUDEBNÍ SOUBORY
Muzikál HAMLET > komentovat
Původní český muzikál Janka Ledeckého.
Neomluvené divadlo > komentovat
Pražský amatérský soubor / občanské sdružení a "nízkoprahové divadlo". Program - o nás - nabídky spolupráce - kontakt
Neomluvené divadlo > komentovat
Stránky pražského amatérského spolku - program, o divadle, repertoár, připravované projekty.
Pa-li-tchi > komentovat
Síla a umění ohně. Full power fireshow!
PLKOŇ > komentovat
Domácí stránky amatérského divadelního sdružení PLKOŇ na Praze 4.
Popelka - muzikál > komentovat
Pohádkový muzikál pro všechny generace.
Pražská scéna > komentovat
Nakladatelství divadelní literatury orientované zejména na současné české divadlo (portréty režisérů: Jan Grossman, Josef Krofta, Karel Kříž, Petr Lébl, J. A. Pitínský, Pražská pětka - Sklep, Křeč, Vpřed, alternativní divadlo, Příští vlna - Next Wave ad).
Přelet nad loutkářským hnízdem > komentovat
Každoroční oborová přehlídka loutkových divadel, nezávislých skupin a amatérských souborů.
Scena.cz > komentovat
Programy divadel a divadelních pořadů v ČT a ČRo, periodikum, kam můžete sami psát a soutěžit, divadelní kuchyně, rozhovory, ochotníci, divadelní svět.
Scenis > komentovat
Tyto www stránky nabízejí to nejzajímavější z oblasti jevištního divadla Střední a Východní Evropy. Webowá stránka Scenis zahrnuje hlavně přehled aktuálních událostí - festivaly, workshopy, premiéry. Kromě stránek informativního charakteru je zde i diskusní fórum. Zlatým hřebem je však tzv. Notice board, neboli "nástěnka" kde lze inzerovat - nabídka, poptávka pracovních příležilostí, stipendia, festivaly ad.
ToDivadlo > komentovat
Stránky ToDivadla
Vikadlo > komentovat
Vikadlo se přestěhovalo na Žižkov.
Divadlo Vikadlo sídlí v Bořivojově ulici 86 a Klub Vikadla a galerie sídlí v ulici Štítného 6.

Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
  
   
 
Design by Váš WEB