Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
 
 Kategorie, kde se nacházíte
 
Seznam kategorií 

Obsah > Hudba < Vložit WEB místo
WEB místa skupin, kapel, zajímavých hudebních osobností, začínajících hudebníků
 WEB místa v této kategorii

MusicHall.cz > komentovat
Hudební server. Odkazy na různé kapely.
a co... Z DAVU, nepopulární hudba, na Bandz > komentovat
Z DAVU, moderní nepopulární hudba, má samozřejmě i svůj vlastní web. Na Bandzone.cz ale nyní najdete i ukázky z nové dlouhozrající desky. Zatím jen tři a jen k poslechu. Po oficiálním uvedení desky budou samozřejmě všecky tracky ke stažení a zdarma. Jak na Bandzone, tak na houmpejdži. Některé z textů Z DAVU můžete najít na Totemu pod mým profilem.
A.K.G. Prag > komentovat
Archiv Für Kunst Und Geschichte Prag:Seznam odkazů na internetové stránky českého undergroundu 2004:Autopsia, SM Blumfeld, Cyberpunk,Splendor Solis atd
čtenář > 12-13...Super!
Adamova Fusion > komentovat
Fusion jazzu, vlastní tvorba...
Ahma Fraujins > komentovat
Středověká hudba, zpívaná magie, znějící gótština
čtenář > 11-09...DEBILE
Akordeonový soubor Desperaters > komentovat
Informace, historie, repertoár, obsazení, koncerty, kontakt.
Allegroické stránky > komentovat
Vlastní tvorba (noty, MOD, MID).
Alternative Tentacles > komentovat
Samozřejmě nejen hudební server, Jello Biafra (ex-Dead Kennedys) je i agilní a zručnej řečník a podle všeho i budoucí kandidát na příští prezidentský volby (!!), takže lze číst i o jeho politickejch názorech, o protestní kapele "No W.T.O. Combo", kde spolu s Kimem Thayilem ze Soundgarden, Chrisem Novoselicem z Nirvany a Gino Mainwalem odehráli úžasně nasranej koncert u příležitosti zasedání Světový obchodní organizace (úžasnej nářez kalibru 500% koncentrátu kyseliny sírový - zní to jako něco mezi sjetou Nirvanou a starejma dobrejma Black Flag), a o hromadě jinejch kapel, kterejm tohle nezávislý vydavatelství produkuje desky. Přirozeně jen v angličtině, sorry...
čtenář > 08-03...sgssfh
ANXIETY h.m. Praha > komentovat
Pražská heavy metalová kapela ANXIETY. Melodický metálek ve stylu Judas Priest nebo Iron Maiden. Obsazení - 2x kytara, baskytara, bicí, hlavní ženský zpěv, pomocné vokály.
V současné době (2002) se připravuje po vekých personálních změnách čerstvá zvuková nahrávka, je připraven zcela nový koncertní program (cca 1h), převážně z vlastní tvorby, dojednávají se vystopení na léto/podzim 2002.
Kontakt na kapelu je vrbataj@feld.cvut.cz, nebo 163@seznam.cz
Arashit > komentovat
Ústecká shocková kapela, hrající vlastní repertoár. Trocha legrace, nadsázky a šoku. Ženská u bicích.
Autopsia > komentovat
Autopsia-art project founded in1980 is widely recognized for its CD's, soundtracks (P.Greenaway's Pillow Book film),graphic works and installations based on aesthetic of Transience (pozn.: anglicky).
čtenář > 12-13...Super ulet!
Autopsia-Zimní Pohádka > komentovat
Vánoční projekt pražské skupiny Autopsia.
čtenář > 01-31...Ulet
Bazos.cz - hudba > komentovat
Bezplatný hudební inzertní server.
Blue Sea Planet Hackmanovy stránky o moři > komentovat
Písničky a muzika na téma moře
BUB culture > komentovat
FunkyPunky & BluesRock band
BUGMEN > komentovat
Pro fandy Sonic Youth, Folk Implosion, Sebadoh a dEUS. Třeba. Kapela z Prahy.

CAKTUS showband > komentovat
stránky blues-rock'n'rollové skupiny z Prahy, tohle se jen tak nevidí a neslyší
Carrot´s MusicPage > komentovat
Stránka věnovaná dobré hudbě (jungle, alternative, electronic, trip-hop, garage, dub, undeground, ambient), prezentace skupin, dj´s, projektů, mp3, xm, Real Audio.
CD Covers > komentovat
obaly na CD - je jich opravdu mnoho, volně ke stažení
CDmusic.cz > komentovat
Kamenna a internetova prodejna ceske a slovenske klasicke, lidove a jazzove hudby na CD, ceske filmy na DVD, vse za ceske ceny, 5000 titulu.
Rodinny podnik otevreny v roce 1992.
Objednavky do zahranici přes internet nebo faxem.Visa, Eurocard/MasterCard (zabezpečení SSL / 3-D Secure)
Udaje o Vasi karte nam zaslete faxem nebo postou doporucenym dopisem.
Navstivte nas v Praze!
Jana Orsulikova - Siroky dvur Praha
Pohorelec 110/26
118 00 Praha 1 Hradcany
Czech Republic
COUNTRY BEAT 3+1 > komentovat
Amatérska country skupina z Michaloviec
CZECH MUSIC PAGE > komentovat
Odkazy na kapely, kluby, agentury, výrobce a prodejce hudebních nástrojů. Dále přehled koncertů, bazar, hitparáda R1, recenze, foto.
Petr > 08-28...sqelé stránky ... fotky našich i cizích kapel, odkazy, přehled klubů, fakt dost dobrý ...
čtenář > 10-21...spousta fotek, skvely recenze a porad nejaky souteze o zajimavy ceny
čtenář > 09-11...grafika nic moc, ale obsah SUPER!
Czech Techno > komentovat
Vše o české techno scéně..
Dark Lyrics > komentovat
Spousta textů
DAVID MALÁTEK > komentovat
BRZ
O


BUDEM Kpela další informace jindy
depes.wz.cz > komentovat
Stránky věnované temné synthypopové hudbě a jejím fanouškům...Profily kapel,fotky z DM parties.
Disabled > komentovat
grunge-punk-pop for you!
DORIAN > komentovat
Gotická rocková skupina z Vysočiny.Vedlejší hudební projekt Martina Soukupa.
Jinak skupina XIII.STOLETÍ
Českomoravská hudební společnost > komentovat
Čechomor, čili Českomoravská hudební společnost je folkrocková kapela (tvrdí to o sobě), která hraje (zkráceně vzato) lidovky v rockovém hávu.
Nesmyslené spojení? Pouze zdánlivě!
čtenář > 12-21...Čechomor- to teprve je jízda..................
Československé komorní duo Berešová & Burdych > komentovat
Československé komorní duo je dvojčlenný česko-slovenský hudební soubor. Tvoří jej absolventi brněnské JAMU – slovenská pianistka Zuzana Berešová (1980) a český houslista Pavel Burdych (1978). Dvojice koncertuje od roku 2003. Patří k nastupující umělecké generaci a snaží se přispívat k popularizaci vážné hudby. Pravidelně koncertuje na festivalech vážné hudby, lázeňských koncertech i na slavnostních zahájeních vernisáží. Každý rok připravuje nové projekty z původních děl skladatelů české a slovenské hudby. Pro rok 2008 vybralo skladby jubilujících autorů Miloslava Ištvana a Eugena Suchoně, pro rok 2009 koncert z děl Bohuslava Martinů a Alexandra Moyzese.
Český violoncellista FrantišekBrikcius > komentovat
FRANTIŠEK BRIKCIUS

František Brikcius se narodil v Praze v rodině s bohatým kulturním zázemím. Hře na violoncello se začal věnovat již v ranném dětství. Po absolutoriu Konzervatoře v Praze, pod vedením prof. Jaroslava Kulhana, byl přijat na Janáčkovu akademii múzických umění (JAMU) v Brně do violoncellové třídy prof. Bedřicha Havlíka. Následuje studium ve Velké Británii a v Japonsku. Aktivně se účastnil mnoha interpretačních kurzů v České republice, Rakousku, Německu, Velké Británii, Francii a Izraeli. Vystoupil v rámci festivalů: Lotherton Hall Young Artists Platform 2002 (UK), Festival Czech and Slovak Music in London 1999, 2002, 2002 (UK), Festival History, Music & Memory 2004 (Izrael), Festival Music in the Valley 2004 (Izrael), Violoncello 2005 in Brussels (Belgie), Vesna v Rosii 2006 (Moskva).

František Brikcius je laureátem soutěže Anglo-Czech Competition v Londýně (1999), držitelem 2. ceny na mezinárodní soutěži International String Competition London (2002) v Londýně a druhého místa na mezinárodní smyčcové soutěži International String Competition (2003) v Jihlavě. Byl oceněn titulem Stipendista Nadace Českého hudebního fondu (ČHF) za interpretaci českých skladatelů v letech 2001 a 2002.

Věnuje se interpretaci violoncellových skladeb 17., 18., 19., 20. a 21. století. Zejména pak skladbám pro violoncello sólo. Dále se soustředí na díla českých, tzv. terezínských a současných skladatelů.

František Brikcius hraje na mistrovské violoncello "George Kriwalski" zhotovené roku 1904. Je spolu se svou sestrou Annou Brikcius zakládajícím členem violoncellového dua "Duo Brikcius". Více informací je k dispozici na webových stránkách http://www.Brikcius.com .


Eva Henychová - písničkářka a folková šansoniérka > komentovat
Zpěvačka, kytaristka a šansoniérka Eva Henychová je zároveň skladatelkou, textařkou i interpretkou svých písní. Stále rostoucí počet diváků si získává nejen mistrnou hrou na kytaru a sugestivním hlasovým projevem, ale především tím, že je dokáže svými písněmi zasáhnout a oslovit. Každoročně absolvuje okolo 160 vystoupení, během posledních pěti let jich má za sebou již přes 650.
"Jí jediné se vlastně v průběhu devadesátých let povedlo proniknout do špičky mezi starší kolegy." napsal o ní např. magazín Folk&Country.
Festival Mozart Open > komentovat
Klasická opera, komorní opera, marionety, vizuální divadlo, alternativní divadelní scéna.
FOLK LOK > komentovat
kapela lidiček ve středním věku, co hraje pražský městský folk. Příjemné melodie a vůbec ne hloupé texty. Kapela pořádá i vlastní minifestival na Hluboké...
forum.ubal.to > komentovat
Informace o chystanych (i probehnuvsich) konzertech a jinych kulturach, prevazne punk/HC/metal/ska..
FOX > komentovat
Interactive Bluegrass Music
čtenář > 12-30...nová kapela,pěkné stránky...
čtenář > 04-17...OK dobrý
František Brikcius > komentovat
František Brikcius
Violoncellista
čtenář > 11-26...:-)
Fruity Loops Tekkno Sound Structure > komentovat
Web se skladbami vytvořenými ve FL3.56(editováno dalšími programy) ke stažení.
groovematic > komentovat
Elektronická hudba, DJing, techouse a breakbeat.
čtenář > 11-25...kdyby to slo stahnout,tak je to super
Hudba2000-prodejna hudby > komentovat
prodejna raritních hudebních nosičů CD,DVD,LP. Celkem více než 750 tisíc titulů. Novinky, akce rarity.
Hudební profily > komentovat
Biografie, diskografie, fotky a odkazy na hudební hvězdy: Jamiroquai, Lisa Loeb, Lenny Kravitz, Lighthouse Family.
čtenář > 10-11...chinasky
Hudební sdružení JSP > komentovat
členná kapela z Kamenice nad Lipou a okolí
čtenář > 08-03...jak jsem tak chvátal, nezapsalo se tam 4členná
Hudební server > komentovat
Recenze koncertů a nových desek, přehled koncertů, možnost prezentace pro začínající kapely. Hudba.
Hudební zprávy > komentovat
Hudební zpravodajsví pro Vás denně připravuje Radio Faktor.
Hypnoises: Nechte se zhypnoisisovat... > komentovat
Oficiální stránky rockové (brit-popové) kapely. Informace o kapele a jejích členech, mp3 ukázky z vydaného CD singlu, fotky, texty, informace o vystoupeních, která proběhla a která teprve proběhnou, zajímavosti, stránky pro fanoušky, pro muzikanty (akordový archiv), soutěž... Přijďte si poslechnout skupinu, která vychází z hudby Beatles, Oasis a dalších britských kapel.
iHudba > komentovat
Český hudební informační server - aktuální zpravodajství, denní soutěže o ceny, recenze, profily, rozhovory, chat, live radio program.
Jana Rychterová - šansoniérka a písničkářka > komentovat
Všechno o jejich písničkách a o ní najdete na jejich stránkách. POZOR - budete všichni mile překvapeni, že ji ještě neznáte !!
čtenář > 05-27...Balzám na duši :-)
čtenář > 05-29...koncert je naprosto pohodová akce :-) - chvíli vážně a chvíli se popadáte za břicho . . . :-)
čtenář > 06-04...moc hezká hudba nejen pro děti
čtenář > 06-04...zasílame pozdrav z pohádkovího lesa na Červeným Hrádku u Sedlčan. moc se nám to líbilo :-)Olga Šípková - Pavla
Jazz Guitar Pages > komentovat
Stránky se zabývají hrou na kytaru, hlavně jazzem a funkem
čtenář > 04-17...Stránky se zabývají hrou na kytaru, hlavně jazzem a funkem
čtenář > 04-17...Muzikanti nevahejte :-)
JazzDnes > komentovat
Magazín, který informuje o jazzovém dění u nás i v zahraničí. Nechybí rubriky pro funky, alternativu apod. Programy klubů v ČR. Ankety, diskuze...
kapelní stránky Nebylo nás pšt > komentovat
Stránky kvalitního plzeňského alternativního bigbítu.
karaoke > komentovat
karaoke...takze pustit hudbu
čtenář > 04-01...Brutální
Krásné Nové Stroje > komentovat
Na webu je volně ke stažení první dlouhohrající deska K.N.S. Stránky jsou trochu zanedbané díky zaneprázdnění zúčastněných, nicméně pracuje se na odstranění tohoto nedostatku.
Kristýna > komentovat
Kristýna je kapela, která existuje již od roku 1989. Prošla řadou stylů i personálních změn; má na kontě tři cédéčka (album Jednou nohou v ráji vyšlo oficiálně). V současné době hraje doom a chystá se znovu natáčet.
Křesťanská hudba > komentovat
Web zaobírající se křesťanskou hudbou.
Led Zeppelin > komentovat
Diskografie, bibliografie, texty, fotografie, ukázky a další ...
Petr > 08-24...jak bych sem nemohl prásknout tuhle adresu ... sou to moji mazlíčci :o)
LEVEL MUSIC - MP3 NEWS > komentovat
stránky o digitálních formátech, mp3, HW, SW, links, atd.
Liguére!-rockový mišmaš > komentovat
vše o skvělé skupině z Pardubicka
Lucie > komentovat
Oficiální web skupiny.
Luky LUKÁČ - folkový pesničkár > komentovat
Lukyho oficiálne stránky s prehľadom jeho doterajšej pesničkárskej folkovej tvorby. Zoznam piesní spolu s textami, niekoľko piesní vo formáte MP3 a termíny koncertov s fotodokumentáciou.

Maraca > komentovat
Kapela originálního zvuku v našich končinách jedinečného.
MAREK DUSIL & MOJE KAPELA Koncert folk-rock-blueso > komentovat
Stránky s ukázkami folk-rock-bluesového písničkáře a jeho kapely.
Minuta ticha - hip-hop bez pravidel > komentovat
Neortodoxní hip-hopová alternativní kapela z Karviné
MISSA - KAREL KRYL revival > komentovat
Domácí stránky kapely MISSA hrající písně Karla Kryla ve vlastním folkovém pojetí.
mpx.system.cz > komentovat
Vše co chcete vědět o zvukovém formátu MP3 (přehrávače, enkodéry, dekodéry, rippery, vyhledávače, linky, utility ...)
Multiplayer > komentovat
Frontmanem skupiny Multiplayer je zpěvák, muzikálový herec a moderátor
Roman Říčař - Rofy (kapely: RHCP revival, Second Band, muzikály: Jesus Christ Superstar, Excalibur, Cats, aj., moderuje na Tv Óčko), na basovou kytaru hraje Matěj Havlíček, na sólovou kytaru Tomislav Zvardoň (Oscar Petr, Blanka Šrůmová, sk.Šumsvistu, Lokomotiva), na hammondy Hynek Obst a na bicí Pavel Valdman.
V této chvíli MULTIPLAYER nabízí cca hodinové vystoupení, které je naplněno směsí melodického rocku a funkrocku.
Musica-electronica > komentovat
Web s vlastni tvorbou elektronické hudby. Team i jednotlivci, ukázky, download, samply, fotky...
MusicKatalog > komentovat
Více než 390 000 hudebních titulů všech žánrů na CD, MC, LP, SP, DVD, video...
MusicServer.cz > komentovat
Hudební revoluce na českém Internetu. Český MP3.com. Prezentace nezávislých skupina a studií včetně jejich skladeb a videoklipů. Denní hudební a MP3 aktuality, software, hardware. Bazar, Forum, Shop, a mnohem více.
čtenář > 09-11...bulvár a snůška komerčního PR....
MUZIKA.CZ > komentovat
Česká hudební WWW křižovatka.
Necrosorth > komentovat
Legenda ústecké černé scény opět dýchá... Po příchodu bubenice Aleny Uhlířové v březnu ´03 se kapela po dvou letech rozjíždí a dává dohromady nový repertoár.
Needrland.cz > komentovat
Novinky z kultury na severu Čech.
Neglegere > komentovat
Reklama se dělat musí: velmi stará hudba od velmi mladých lidí...
Neúspěšný atlet > komentovat
Kapela, která používá víc nástrojů naž akordů
Nezávislý festival > komentovat
Stránky každoročního rockového festivalu v Branišovicích
O kytaře a tak > komentovat
Na serveru www.kytara.cz najdete java aplet generující kytarové akordy, dále aplet, který vám pomůže s laděním kytary, chat o hře na kytaru, básně nejen Karla Plíhala a spoustu dalších věcí.
Petr > 08-28...úžasné stránky s básničkami Jaromíra Nohavici a Karla Plíhala ... doporučuju ...
O Linkin Park > komentovat
Stručně: snad naprosto všechno o skupině Linkin Park - o vzniku, textech, albech, koncertech i členech skupiny + jejich přehledný dotazník!
obří broskev > komentovat
stránky hudební skupiny Obří broskev
Ozzy Osbourne > komentovat
Czech funn site Ozzy Osbourne
parada > komentovat
mp3-drum n bass - techno - hause -walpapers samply(tech-drum)
PASS > komentovat
Stránky zlínské hudební kapely.
Pink Floyd -- Eclipse Archives > komentovat
Vše o legendě světové hudby.
Petr > 08-28...tak i tyhle borce jsem sem musel zařadit ...
Pohyblivý klub Joe´s Garage > komentovat
POHYBLIVÝ KLUB už jede, pokouší se mapovat, kde se co šustí. Ukáže nová místa, upozorní na nevšední hudební události. Pořádá BLUES V LESE - bluesový festival 1.-3.6.2001 v lesním divadle v Řevnicích.
_JiKo_ > 02-27...Obstojná grafika, možnost stáhnutí ukázek v mp3, ale hlavně bohatý rozcestník na WWW týkající se hudby = vyplatí se bookmarkovat (dát si adresu do oblíbených)
čtenář > 02-28...kdo tomuhle shitu muze rikat obstojna grafika,ve stovnani s cim ty magore
čtenář > 03-23...... grafika fakt o ničem, ale neumíš mu to říct normálně ? ... magore ? ((C8] Do.
čtenář > 07-18...Super!!!!
pooda > komentovat
Zatim fungující spojení emocí třech chlapců, kteří ztratili svůj sen o dokonalém systému. Dá se zařadit da škatulky hip hop, ale jen těžko by ji někdo uzavřel v tomto omezeném stylu.Okruh aktivit je velký, ale jejich plnění je spíše pasivní.
Popoklesu > komentovat
Oficiální stránky pražské funkrockové kapely
atrej > 10-27...super , nelepší kapela
Pub Culture > komentovat
FunkyPunky & BluesRock band
Queen > komentovat
Vše o rockové legendě - čerstvé novinky, MIDI soubory, (mp3 soubory), fotografie, texty ke skladbám, zajímavosti, anketa, česká konference Queen ...
čtenář > 05-05...Je to dobrý.
Queen - Královská legenda > komentovat
Novinky,diskografie,knihy,české rozhovory,popisy desek,české texty,akordy a noty,obrázky,diskuzní fóra,chat...
QWERTY > komentovat
Hudební skupina Qwerty - alternativní prolínání rocku a jazzu, imprese, iluze i deziluze, smíření, pokory, zloby...a naděje.
Rádia CZ on-line > komentovat
Zde máte možnost poslouchat každé české rádio přes internet.
Rambo Amadeus > komentovat
Oficiální stránky proslulého hudebníka a multimediálního performera z bývalé Jugoslávie, legendárního Ramba Amadea. Videoklipy, hudba, info o koncertech a všechno ostatní.
Real Eyes > komentovat
Webová stránka české grungové kapely Real Eyes-MP3,texty,info.
Red Hot Chili Peppers > komentovat
České stránky pro české fanoušky. Novinky, Články, Zajímavosti, Historie, Galerie, FanClub, Audio, Pokec, E-mailová konference, Ankety atd.
andre > 05-15...To je snad idnes.cz, nebo ne??? To má bejt ta hustá kapelka???
čtenář > 05-15...Je to docela fajn. Pěkný.
_JiKo_ > 05-15...Není to zlý, garficky sice slabší ale informací dosti
andre > 05-17...Asi jste mne nepochopili, je to opravdu hodně blbý, auů...
čtenář > 05-18...No tak pište na webu, co tomu bude říkat webmaster ne? Není to špatný, mě se to líbí.
čtenář > 05-17...super!
Requiem Aeternam > komentovat
Atmospheric dark metalová kapela z Ústí nad Labem a Litvínova, hrající kombinaci různých metalových žánrů se symfonickými prvky.
Sample arena > komentovat
Adresar stranek se zvukovymi samply, bankami, nastroji, soundfonty, wavy. Download ZDARMA! - soubory .wav, .sf2, .tti, .aiff, .94b, .tts. Vše pro hudební a multimediální produkci. House, hiphop, rave, punk, electro, RnB, jungle, drum'n'bass, ethno.
čtenář > 02-04...dobre jak cip
Sk8, hiphop atd. Web > komentovat
Proste super. Mam toho tam dost. staci to zceknout.
Stránka amatérského DJ Rika-X z Prahy > komentovat
To je moje (RIKO) nic moc !!!
Studio Uvnitř > komentovat
Hudba a texty - Hynek Čáp
Ta Jana z Velké Ohrady > komentovat
Web kapely alternativného šansonu - ukázky z tvorby, recenze, fotografie, koncerty a historie...
čtenář > 04-03...Bezva! Hlavně jesou tam komplet texty i v angličtině!
Lhostej > 09-11...výborný
Ta Jana z Velké Ohrady - fan site > komentovat
Fan-web kapely nu-emo-šanzónu. Fotogalerie, recenze, rozhovory, zajímavosti, guestbook, odkazy a mnoho dalšího...
čtenář > 01-06...Fakt hodně slušný, smekám! Hlavně byly, ha ha, až donedávna mnohem víc in než ty oficiální!
Texty písní > komentovat
Databáze textů písní včetně akordů českých i zahraničních interpretů. Seznam akordů pro kytaru.
THC radio > komentovat
internet radio tuner
The Raven - vintage rock > komentovat
Oficiální web českobudějovické rockové skupiny The Raven, koncerty, texty skladeb, mp3, fotoreporty, články
čtenář > 04-08...už jste slyšeli jejich vintage rock? lepší než z mptrojek je to na živo, přijďtě se podívat!
TRSALINDA > komentovat
Domácí stránky amatérského sdružení TRS, které kromě jiných aktivit vydává i CD s vlastní hudbou TRSALINDA.
Vox blatnicensis > komentovat
Web informuje o koncertech duchovní hudby v Blatnici pod Sv. Antonínkem provozovaných souborem Vox blatnicensis
Vrak > komentovat
Stránky hudební skupiny se zaměřením na bluegrass & country.
Vyhledávač folklorních akcí > komentovat
Vyhledávač folklorních událostí a něco o nich ...
VYNALEZ ZKAZY > komentovat
bezpecne cesky bigbit, MP3, fotografie, kalendar koncertu
XXL > komentovat
Nejrůznější zprávy ze života Velkého výhybkáře a jeho spolupracovníků.
ZDARMA INZERCE > komentovat
bazary, inzerce, inzeráty, annonce, avízo, obchod, e-obchod, e-shop, nakupovat, nákup, prodávata, prodej, firmy, firma, adresár firem, hyperinzerce, zdarma, PC, pocítace, mobil, mobily, auta, motorky, nábytek, nemovitosti, brigády, práce, seznamka,
Zpěvník > komentovat
Databáze textů včetně akordů českých i zahraničních autorů.
ZUŠ Došlíkova > komentovat
Skvělá brněnská ZUŠka! Žáci této školy hrají na příjemných a zábavných akcích. Nejdokonalejší je kytarové oddělení, které má perfektní učitele =o) Dozvite se zde o nejblizsich akcich...

Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
  
   
 
Design by Váš WEB