Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
 
 Kategorie, kde se nacházíte
 
Seznam kategorií 

Obsah < Vložit WEB místo
Můžete si vybrat s níže uvedených podkategorií
 Poezie Próza Divadlo
 Fotografie Hudba Film
 Citáty Vtipy Comics
 Grafika Obrázky,kresby Výtvarné umění
 Filozofie Mystika Náboženství
 Zajímavosti Co?Kdy?Kde? Cestování
 Osobní stránky Všehochuť

 Nejnovější WEB místa

Open Screen Academy > komentovat
Open Screen Academy je (i když to zní anglicky) zatím převážně česká filmová a fotografické škola otevřená všem, jakéholi věku či vzdělání, kteří mají zájem o vytváření audiovizuálních děl nebo se chtějí poučit o dějinách filmu. Kursy probíhají v současnosti formou on-line přednášek, v blízké době budou mít i prezenční formu. Je možné nastoupit do nich kdykoli. Lekce se zpravidla konají jednou týdně v odpoledních hodinách.
Open Screen Academy > komentovat
Open Screen Academy je (i když to zní anglicky) zatím převážně česká filmová a fotografické škola otevřená všem, jakéholi věku či vzdělání, kteří mají zájem o vytváření audiovizuálních děl nebo se chtějí poučit o dějinách filmu. Kursy probíhají v současnosti formou on-line přednášek, v blízké době budou mít i prezenční formu. Je možné nastoupit do nich kdykoli. Lekce se zpravidla konají jednou týdně v odpoledních hodinách.
ZaVozem emocionální občasník > komentovat

Exotická příroda > komentovat
Jsme cestovní kancelář zaméřena na exotický destinace. Neváhejte se podívat na náš web.
Na voru > komentovat
Blog fantazie, o nás, o nich, s úsměvem i srdcem, s vráskou i s teskem.
Hry bez hranic > komentovat
Tyto stránky jsou o deskových a karetních hrách, které vymýšlím. Je tam celkem už asi 10 her a další mám v plánu. Také je tam hodně fotografií a povídání. Hry jsou zdarma a podle stránek si je můžete udělat. Tak ahoj a hodně štěstí ve hře.
Markéta Růžičková > komentovat
Blog o tvůrčím psaní, na kterém kromě článků a recenzí najdete také mou tvorbu a zajímavé materiály ke stažení.
Pisálci sobě > komentovat
Unikátní projekt, který si klade za cíl bojovat proti prokrastinaci a tvůrčímu bloku a motivovat k psaní. Spojuje v sobě literární server se sociální sítí.
proetry-ass > komentovat
má poezie a próza, někdy až příliš nepoetická a neprozaická.
proetry-ass > komentovat
má poezie a próza, někdy až příliš nepoetická a neprozaická.
Aaron.cz > komentovat
Tiskové služby pro amatérské i profesionální fotografy
galerie Libor Kopecky > komentovat
surrealism
LIVRO.CZ - levné knihy on-line > komentovat
LIVRO.CZ je největší české internetové knihkupectví. Nabízí přes 270 000 knižních titulů, eviduje 147 000 světových autorů a přes 20 000 nakladatelství. Výhodou je cena a doručení knih do druhého dne.
Libor kopecký galerie > komentovat
Surrealistický malíř Libor Kopecký.

Eruditus.cz > komentovat
Knižní novinky, poezie, scifi, fantasy...
Den poezie > komentovat
Kdo máte chuť, můžete se přihlásit opět k účasti na festivalu Den poezie:-)
Klaunův řev > komentovat
Humoristický blog. Povídky. Příšerná poezie. Fotomontáže.
Antikvariát Nákupní zóna > komentovat
E-shop Nakupni-zona.cz je kvalitním a spolehlivým dodavatelem parfémů, knih a potřeb pro domácnost a volný čas. Najdete u nás robotické vysavače, odpadkové koše, lokátory, tablety, gps navigace a další. V našem internetovém obchodě nabízíme také širokou nabídku antikvariátních knih.
AAEN – vydaná prvotina + poezie, hudba, magie > komentovat
Aaen – poezie, hudba, texty.
Tiskový Express > komentovat
Tisk a vydávání knih a publikací pro začínající i pokročilé autory, sportovní a zájmové kluby, kulturní skupiny, školy nebo obce. Knihy pro kohokoliv. Včetně průvodce "Jak připravit knihu do tisku". Expresní výroba knih s lepenou vazbou od 5 ks a se šitou vazbou od 10 ks. Vyzkoušejte: www.TiskovyExpress.cz
Pište Povídky > komentovat
Portál Pište-povídky.cz je prostorem neomezených literárních možností. Neklademe žádné nároky na kvalitu Vaší tvorby. Jsme tu proto, abychom dali prostor všem - amatérským tvůrcům, které psaní především baví a naplňuje, ale také talentovaných autorům, kteří by rádi realizovali své vysněné cíle.
Vykladvestby > komentovat
Web nabízí rubriku rady a pomoci pro vás ve sférach ztráty financi,očista prostoru od neg.energie atd. Dále nabídka výklad karet, Intuitivní písmo, Spirituální léčení či výklad snů.
www.vykladvestby.webnode.cz
hermelínek - literární noviny > komentovat
proza, poezie
lzička kávová > komentovat
Pojďte se pobavit O TOM CO ZA TO STOJÍ
Vtipy a obrázky karikaturisty Dwořáka > komentovat
Ilustrátor, karikaturista, kreslíř Oldřich Dwořák - vtipné ilustrace a kreslené vtipy pro zasmání i na zakázku: letáky, pozvánky (i svatební), vizitky, přání, oznámení, novoročenky, kalendáře, plakáty, jídelní lístky, publikace, katalogy, omalovánky, etikety, diplomy...
Obrázky i na zarámování na stěnu bytu, kanceláře, čekárny... i jako originální dárek či přání k narozeninám, jubileu.

Nábytek pro dům a zahradu > komentovat
Umělecko-řemeslné zpracování dřeva.
Co je v člověku > komentovat
Vše, co se ukrývá uvnitř lidské mysli.
Psanci > komentovat
literární server jehož zaměřenim je pokoušet autory k básním...
Časopis Varietník, katedry germanistiky a slavist > komentovat
Na internetu jsem narazil na velmi zajímavý web Katedry germanistiky a slavistiky v Plzni. Začali vydávat i e-časopis Varietník.
Vojtěch Fajfr  > komentovat
Autorské stránky Vojtěcha Fajfra. Básně, básničky pro děti, hříčky.
Hnutí Haré Kršna > komentovat
Společnost oddaných, kteří si přejí návrat ISKCONu k učení jeho zakladatele.
Ateliér Kaneček > komentovat
Slečna keramička a fotografka …
Katas - Prezentace vlastní tvorby > komentovat
Hudba, fotografie, grafika ...
JOBlist – vaše nová práce, job, jobs, volná pracov > komentovat
personální server pro on-line nábor nových pracovníků a nabídek práce a brigád. Personální server se zaměřuje na odborníky z oblasti IT, obchodu a kvalifikované pracovní síly.nabídky firem a personálních agentur na jednom místě.Celkem více než 6000 pracovních nabídek a přes 2000 brigád. Zasílání nabídek mailem,a nebo SMS.
www.joblist.cz

blog kavárenského povaleče s dýmkou > komentovat
čistě autorský blog fejetonů, povídek a postřehů
Kreslený humor Oldřicha Dwořáka > komentovat
Kreslený vtipy, karikatury, vtipné obrázky a ilustrace karikaturisty Oldřicha Dwořáka.


Příběhy na padesát slov > komentovat
Obsahem tohoto webového magazínu jsou příběhy vymyšlené a napsané tak, aby měly přesně 50 slov. Příběhy píší neprofesionální i profesionální psavci - občas aby si pocvičili pravou hemisféru mozkovou, ale většinou pro radost z vyprávění a z vítězství tvořivosti nad neslýchaným limitem.
Jak takový příběh vypadá? Nejčastěji je to vyprávění nebo povídka. Má skutečný začátek, prostředek i konec, ale celá myšlenka je vtěsnaná do pouhých padesáti slov (přesně 50, nadpis se nepočítá).
Najdete tu prostá vyprávění, seriál s absurdním humorem, story s prvky hororu, nostalgické vzpomínky aj.
Každý pracovní den vychází nejméně jeden nový příběh.
Založeno 1.9.2009
Uncanny - Matěj Bystroň | Digital Art | Galerie |  > komentovat
Uncanny.cz je projektem Matěje Bystroně. Rozsáhlá galerie digitálně upravených obrázků. Najdete zde různorodou tvorbu v úpravě fotografií, Dark Art, 2D a 3D grafiky, tapety na plochu a možnost jejich stažení. Skladby electronické hudby pro poslech na stránkách v mp3. Tutoriály a další.
Ozzy Osbourne > komentovat
Czech funn site Ozzy Osbourne
Atelier Helena > komentovat
Obrazy na míru vyzařující pozitivní energii v součinnosti se stylovou a barevnou sladěností s interierém.
Blog Petra Miklase > komentovat
Něco poezie, něco filozofie, šafránovitě prózy a politiky. Jak kdo chce. Vítejte.
Po/hovory > komentovat
úvahy, které jsou možná matkou moudrosti odsouvány, a nebo jsou jí podsouvány
jiřička2 > 08-26... dnes se vstupem na toto pole neorané jsem předem dostala pokyn: Fotografii k odpuštění hříchu. Přidala jsem k němu komentář, že mnohým odpuštění učiní většího hříchu. Což nemodlili se také všichni ti, kdo poté vraždili? Dá se říci:nevědomí hříchu nečiní: A kde je svědomí? Ježíši; tvá kázání stejně jako tvých učeníků a tvých předchůdců bylo o milosrdenství božím. Snad je tato pozemská pouť proto trnitá mnohým věřícím, aby dosáhli milosti osvobození od ní. Má řeč je teď jistě farizejská. Čiň a budeš odměněn. Jak ? Podle zásluh? Ne, podle lásky; a nebude to hned. Nečekej milosrdenství. Odpouští se viníkům,leč mnozí neopustí svých vin.
po/hovory > komentovat
když se chci vyzpovídat: z poezie, z četby, ze světabolu, z lásky:....
malovat to, co je za snem > komentovat
prezentace autorčiny tvorby
Michal Šanda > komentovat
Web spisovatele Michala Šanda s knihami zdarma ke stažení.
ARTween.com > komentovat
Webové stránky, kde studenti, výtvarníci i galerie mají svoje profily a prezentují práce. Registrace je zatím zadarmo. Něco jako Totem
Cow-back.cz > komentovat
Obchod s etnobotanickým materiálem - rostlin využívané šamany.
Cestování křížem krážem > komentovat
Cestopis o cestě do Indie 2009. Časem přibudou další cesty.

Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
  
   
 
Design by Váš WEB