Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
 
 Kategorie, kde se nacházíte
 
Seznam kategorií 

Obsah > Film < Vložit WEB místo
 WEB místa v této kategorii

Aligace > komentovat
Film, divadlo, literatura.
Amatérský film a video > komentovat
Soutěže, spolky, časopisy, tvorba, kontakty, informace o amatérském filmu.
AMFIklub > komentovat
Amatérský filmový časopis o filmu.
čtenář > 08-11...Odkaz nefunguje
čtenář > 01-19...Odkaz uz ma svou domenu: www.amfiklub.cz - Filmový časopis s volnou redaktorskou činností, organicky utvářející klub lidí, kteří se realizují filmovou tvorbou.
AMFIklub > komentovat
Filmový časopis s volnou redaktorskou činností, organicky utvářející klub lidí, kteří se realizují filmovou tvorbou.

Animace > komentovat
Společné stránky českého animovaného filmu, filmové studia a společnosti, tvůrci, filmové školy, postprodukce, zajímavé adresy a odkazy, prodej videokazet.
Artfilm > komentovat
Server pro zájemce o kvalitní film. Obsahuje katalog filmů nejen pro Filmové kluby a artkina, aktuální seznam filmových klubů (i s programem). Odkazy na stránky festivalů a filmových akcí (LFŠ, Projekt 100, semináře).

Bedna.cz - Na palubě reality. > komentovat
Vše pro filmové fandy.Novinky, bulvár, osobnosti.DVD obaly a nejen to.
CINEMA > komentovat
Internetová verze populárního filmového měsíčníku.
DO KINA! - Svět filmového fanouška > komentovat
Denní zpravodajství, aktuality, zajímavosti a recenze ze světa filmu. Rovněž aktuální programykin z mnoha měst České republiky s možností automatického zasílání do Vaší e-mailové schránky.
Černý vigvam > komentovat
Recenze na filmy, hudbu, divadlo, počítačové hry, kulturní události v časopise Černý vigvam.
ČFTA > komentovat
Informace o ČFTA (česká filmová a televizní akademie), jejich členech a aktivitách.
FFFILM > komentovat
Magazín filmových zajímavostí. Píše František Fuka.
Film > komentovat
Deník ze světa filmu - recenze, novinky, profily, historie, kina.
čtenář > 03-05...extase
FilmNet > komentovat
Specializovaný WEB o všem, co chcete vědět o filmu a kinech ...
Filmopolis > komentovat
Stránka filmového televizního měsíčníku.
Filmové novinky > komentovat
Informace o připravovaných a natáčených filmech, zprávy z filmového zákulisí a recenze a hodnocení filmů, které se většinou teprve chystají do našich kin.
Filmový klub VŠE > komentovat
Stránkdy Filmového klubu VŠE,
adresa: nám. W. Churchilla 4, Praha 3
promítá se v úterky večer a to od 17:50 a 20:00, vstupné je 50Kč
FilmWeb > komentovat
Detailní a velice přehledně udělaná stránka o filmu.
IMBd > komentovat
cokoli o filmech a lidech kolem nich - vyborne
_JiKo_ > 03-02...Celkem slušná databáze o filmech, ovšem správná adresa je http://www.imdb.com/ (původní nefunguje)
_JiKo_ > 03-02... Odkaz http://www.imdb.com/ pro lenicce:-)
Kinemax > komentovat
Malý filmový webík,přinášející každý měsíc seznam kinopremiér,novinek na VHS/DVD a filmových TV tipů.
Kinobox > komentovat
Oficiální stránky televizního pořadu Míly a Romíka
MOVIE news > komentovat
Novinky ze světa filmu a videa, připravované filmy, filmy v našich kinech :-).
MovieCRACK > komentovat
Historie, teorie, estetika filmu, každé číslo věnováno jednomu filmovému tvůrci.
Nahoď > komentovat
Recenze na filmy v kinech i v půjčovnách, literární tvorba, úvahy, příběhy, poezie.
Open Screen Academy > komentovat
Open Screen Academy je (i když to zní anglicky) zatím převážně česká filmová a fotografické škola otevřená všem, jakéholi věku či vzdělání, kteří mají zájem o vytváření audiovizuálních děl nebo se chtějí poučit o dějinách filmu. Kursy probíhají v současnosti formou on-line přednášek, v blízké době budou mít i prezenční formu. Je možné nastoupit do nich kdykoli. Lekce se zpravidla konají jednou týdně v odpoledních hodinách.
Osobní stránka Štěpána Pekárka > komentovat
Štěpánova stránka s texty a filmečky.
PROJEKT 100 > komentovat
PROJEKT 100 - Stránky filmové přehlídky.
Prology > komentovat
Měsíčník o nezávislém filmu, přehled alternativních aktivit v Čechách.
telenovelas > komentovat
Super web o telenovelách...

Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE
  
   
 
Design by Váš WEB