Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky ... IV.
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 10.8.2005 (18:28:05)
další>


p74 (Občasný) - 13.2.2006 > To se nám to dneska ale daří. Říkal jsem, že tam máte pár desítek chyb a teď Vám to pěkně spočítám. Podařilo se mi totiž hned zrána přelstít toho uslintaného čtenáře a teď chudáček úpí zavřený. Kde, to raději nechtějte vědět. Tak, to bychom měli chlubení, které je nutné, protože když se hnidopich nepochválí sám, nikdo to za mě neudělá. :-)

1. Musí tam být to ploché? - takové divné mi to připadne:-)
2. Víte, když si představím poházené prázdné flašky, vajgly na koberci a všechen další bordel, je představa šílené párty na světě, není tedy nutno to opět zdůrazňovat. Ale hlavně ten zázrak: Zdevastovaný pokoj ožralýmy hovady a skleněné stolky si prostě jen tak stojí, jako by se nechumelilo. I když proč ne. Takový skleněný stolek vidí, jak o něj někdo zakopává, zamyslí se, dojde mu, že by mohl být rozbit, lekne se a hbitě uskočí. Jak říkám, proč ne...:-)
3. Nikdo na něj však nereagoval. Další z vět spadajících do kategorie "zcela zbytečné sdělení". :-) Co takhle vložit určující však do další věty a tuto vypustit? "..... se VŠAK nic nepohnulo.....
4. záznamník přehrál vzkaz.......po zvukovém znamení zanechte vzkaz... máte zdvojení "vzkaz"... třeba "poslušně přehrál pásku" nebo "zanechte zprávu"... já Vám dám, takhle se flákat :-)
5. koberec tlumil její kroky... myslíte, že kdybych tam šel já, tak by je netlumil? Takže bych byl pro, kdyby koberec tlumil kroky (bez toho její) a místo toho jste do popisu vložila popis kroků (i takto nenápadně lze vykreslovat postavu) např. pomalé kroky - rozvážnost, neunáhlenost a tak....
6. Abych nebyl jenom mrcha, tak přidám i konkrétní pochvalu. Ten popis hovoru na záznamník je skvělý. Já jsem bohužel hnidopich a ne čtenář, takže Vám je jistě jasné, že jen tak to nepíšu (přece bych si nekazil pověst). To jste to proboha nemohla dotáhnout do konce? Na začátku krásně zamlžíte identitu osoby a oslovením ze záznamníku úspěšně "vnutíte" čtenáři identitu Gregora. Čtenář je v této chvíli vtažen do děje a očekává jakým způsobem to ožralecké prase umře. >>Já osobně jsem při prvním i nynějším pročítání viděl klasický obraz vraha laxně opřeného za dveřmi. Gregor do nich vejde, dojde k telefonu, pokecá si, položí sluchátko a za ním se ozve nějaká vtipná hláška (něco pořád zvoní, že by hrana? nebo Pěkný rozlučkový večírek...) a následně se mozek rozhodí po vybavení bytu. Ve Vašem případě jsem, pravda, místo hlášky očekával spíše popis prstu mačkajícího kohoutek zbraně, který (ten popis) by v hlavě zanechal obraz toho, jak jednoduché je zabít, když se to umí.<< Vy ale máte připravené překvápko v podobě již dokonané vraždy (o jejímž průběhu se četenář - možná - dočte později) - perfektní (bez ironie), ale proč jste mě v tom marném očekávání nepodusila déle? To jste musela hned vybalit, že Gregor je tuhý? "Prsty pravé ruky svíral těžkou zbraň s tlumičem" ("stále ještě" jsem vynechal úmyslně - ne že by bylo nějak na škodu, ale být vrahem, tak kvér schovám, až když odcházím, takže mě vůbec nezaráží ŽE HO JEŠTĚ STÁLE drží. Spíš naopak - že ho neschoval je projevem ostražitosti.) Tak tedy, až po tu větu o kvéru lze s úspěchem předpokládat, že se k telefonu šourá Gregor. A kdyby ta věta o kvéru byla později \(plus následné zmínky o seibienovi), bylo by možné myslet si, že jde o Gregora až do: "Předposlední objekt na seznamu..." Navíc, pokud tu větu vypustíte - odsunete (nebo jen odstraníte) další zmínky o seibienovi, naskytne se Vám možnost, vložit větu o schovávání pistole do textu mezi věty: ...ze kterých vytékaly křivolaké stužky krve. a(místo pro větu) Párty skončila. - Poperte se s tím jak chcete - napsal jsem, že je to tak jako tak výborné.

Přestávka


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli p74
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 (4) 5 6 7 8 10 12 13 14 15 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter