Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klika cvakla
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 11.9.2006 (09:23:05)

 

 

 

 

undefined ¨

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Zuzzz (Občasný) - 11.9.2006 >

Libi moooc... uplne z toho cim to teplo... ma to atmosku

Jen u trojku mi trosku vadi ten uriznutej hadr...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
numeno (Občasný) - 11.9.2006 > tak toto je nieco nove aj  pre mna, no musim uznat, ze to ma celkom zaujimavu atmosferu, Zaujala ma 1. a 3.
Body: 5
<reagovat 
Jakub Očivid (Občasný) - 11.9.2006 > Vynechal by som poslednú snímku. Zdá sa mi, že je tak trochu nad "plán". Ale inak je to dosť vydarené. Má to rozmer "hľadania" a objavovania. Hmmmm... keď tak nad tým rozjímam, myslím, že zredukovať by sa to vpoho dalo na tretiu snímku (hadrička na kľučke) - jedna za všetky, všetky v jednej...
Body: 3
<reagovat 
galoo (Občasný) - 11.9.2006 > mishko ja jako tvuj fanda, hmm no nemuzu si odpustit tuhle vec (tve slova).....nejak ted tady zaclo tolik lidi fotit cernobile s vyraznym soft zrnem casti tela, nabytku, pokoju, atd... zacinam toho byt silne prejedena a prijde mi uz zajimave skoro vse ostatni, byt tam treba ten presah je, ci aspon umela snaha ho tam dostat...
proste me to nejak vse unavilo, zaclo pripadat umele az pokrytecke............... . Tak ja ti ted nevim, neber to tak ze cekam az si muzu rejpnout, to uz bych rejpnul u predchozich ehm typofoto vytvoru, ale tohle jsou pro mne jenom obycejne umele cvakanice, ze kterejch uz jsem na totemu taky unavenej.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > galoo> jj, beru to. to ze mas pocit, ze si protirecim, protoze tato fotka spada dle Tebe to kategorie, kterou jsem nedavno popsala...

mozna jo, mozna ne, ja nevim... resp. vim, ze ja ji jako vyse popsana fota nevidim, ale jsem autor, takze za tim asi vidim vic, nez bezny divak a taky si to jako autor obhajuju pred divakem i sebou. ;)

urcite nejde o fotku, kterou jsem vcera vecer nafotila, abych se zalibila jiste ostre vymezene sekci Totemu. ;)
je to fotka z archivku, z cehoz vyplyva, ze me na te
"scene" opravdu neco zaujalo! ale to je asi prave to, co nas v nazoru rozdeluje.. me ty stiny kliky a uterhadry, ostrych stinu z ramu dveri a hlavne stinu kapek ze skla na zed pod nocnim svetlem z ulice fascinovaly! ja v tom vidim jakousi malebnost, takove klidne hezke domaci zatisi ;), zadny umely "tvrdy" zrnity "radobyart" = fotky, o k terych jsem psala.

ale to je holt o tom, jak kterou fotku vnimame. Ty ji do toho pytle k tem fotkam hodis, pro me je jinde.
ale vo tom to je a je dobre, ze to vim! :)

jinak zadne zrno neni dodelavano, dokonce ani barvy nejsou prevadeny (jen jsou lehce dolazeny dle hlavni treti fotky, aby mely co nejvice stejny odstin), kontrast je dolazen...

takovych fotek mam hodne, fotim si leta doma zajimave stiny a svetla na zdi pres zaluzie i obycejne skrceny prehoz pres pohovku ci skrceny koberecek... ja mam rada takovou tu lehkou poetiku, malebnost.. nemusi z te fotky byt vykriceno vsechno a na prvni pohled, nebo mozna vubec nic ani na druhy pohled.:) tak jako mi v grafice nekdy staci decentnejsi klidne jen ciste esteticky motiv, to same mam u fotek. (vzpomnela jsem si v teto souvislosti na fotky Janahe, ty na me tak nejak vetsinou pusobi.. poeticke, decentni, pekne... a to mi obcas staci. nemusi byt pribeh, silne emoce, byt takove motivy mam rada taky a hodne)
http://www.totem.cz/enda.php?a=115108
http://www.totem.cz/enda.php?a=45844
toz tak k mym pohnutkam k vyfoceni a vystaveni teto fotky. :)

a co mas proti memu typofotu?! ;)
me to bavi vytahovat z archivu fotky davno nafocene a ted je v ruznych souvislostech zverejnovat. mozna jako hloupe stado, mozna zajimava moznost provetrat fotky, co bych nikdy asi jinak nezverejnila s tim, ze nikoho nebudou zajimat. :)

a co Ty?? Tve veci jsme mela rada, doufam, ze jsi po mem nazoru nehodil flintu do zita! tesim se na cosi! ;)
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 11.9.2006 > teeeda kdysi si mela moc peknou grafiku, ale jak zkousis nove... mno jak to rict..... vystav neco, co bude zase tak pekne jak tvoje drivejsi prace... do te doby se zdrzim hlasovani
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > zabicka> sorry, ani kvuli Tobe ani kvuli jinym nebudu na prani mastit dal jen grafiku, protoze ma nejvetsi uspech...
mam chut zkouset jine veci, byt budu delat zacatecnicke chyby a mozna se nikam neposunu...
ale to se snad da pochopit..
s fotografii ale uz koketuju leta a i tyto jsou z archivku...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 11.9.2006 > Mishka> Mila Misho. Ty dobre vis, ze i ja Te od vcerejska miluju, takze v tomto duchu chapej i nasledujici rady. Nemuzes napsat «sorry, ani kvuli Tobe ani kvuli jinym nebudu na prani mastit dal jen grafiku», to je moc pravdive a uprimne (obzvlaste co se toho masteni tyce) a nikdo Te za to nebude mit rad. Musis treba: «Mila pritelkyne. Opravdu me tesi Tvuj obdiv a vez, ze si jej nadevse vazim. V soucasnosti ale v pocituji hluboke nutkani vydat se smerem, ktery mi diktuje ma neomylna umelecka intuice a doufam, ze po bedlivem uvazeni shledas me fotografie stejne genialni jako grafiky, ktere jsem mastila predtim.» Tak nejak, muzes si to pozmenit dle situace.

Jinak jsi me dneska trosku zklamala, hledam naky pismenka a nemuzu je nikde najit.
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 11.9.2006 > Mishka> ja sem nechtela rict ti, abys delala jen grafiku, ale bys davala veci podobne fajnove, zda se mi totiz, ze posledni dobou davas bez vyberu vsechno co najdes. Ale samozrejme je na tobe s cim se budes prezentovat - nic sem ti nechtela podsouvat ani urcovat. Mela sem pocit, ze tu lidi davali veci ke kritice nejen k vystaveni svych vytvoru.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > doupovec> :))) je zajimave, ze skoleni tohoto typu prislo od cloveka, ktery si servitky moc nebere ;) to mas z nejakeho dalsiho kurzu? nadstavba nad kurzem o skenovani? ;)

koukam, ze ma osoba Te zacina pomerne zajimat a zacinas mi venovat dost pozornosti.. ;)
nevim, kam to bude dale pokracovat, ale pro zichr predesilam ... pozor, uz jednoho fanatickeho osobniho fanouska mam a dva by byli pro me nabubrele ego asi smrt (explozi z rozpinani)! ;))

jinak dalsi typo zitra. mam uz jedno konkretni nachystano. ja v archivu na hadru toho mam velmi mnoho a neni tezke najit neco do typofota. snad Te to aspon trosku zitra uspokoji. ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > zabicka> ona to prave kritika tohoto prispevku moc nebyla ;)
radeji bych vedela, co Ti na tom nesedi, jestli mas technicke vytky ci je pro Tebe tento typ fotek uplne naprd protoze Ti to nic nerika, nic v tom nevidis atd.

u grafiky jsem taky davala vse, co jsem vytvorila, jinak svuj pohled na vlastni dilko tezko muzu konfrontovat, pokud zustane jen na hardisku... u neceho si myslim ja, ze je slabsi a ono to ma tady velky uspech a opacne..
nedavno jsem to s nekym tady resila (Zuzzz myslim).. az budu vybirat to nejlepsi na vystavu, bude selekce velka, ale Totem beru jako "sito" a betatestra, u ktereho zjistuju, co na to lidi...

ale je to taaaak strasne individualni. treba takova Zuzzz mi petku jen tak neda a ejhle, tohle ji treba bavi. takze sveho nadseneho divaka si to najde, jen na nekterych barikadach jich je min jinde vice :)
a nemysli si, ze mi neni jasne, co na koho plati a jake veci tu davat, kdyby clovek sel jen po bodech a doporucenkach...
samozrejme me vysoke hodnoceni tesi, ale primarni je vytvorit/vyfotit co chci ja, co zaujme me a pak teprve muzu resit, jestli to vystavim a kolika lidem se to asi bude libit...

takze dik za podnet se zase blbe vykecat! ;))
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 11.9.2006 > Mishka> no ja sem ti chtela nezne naznacit, ze tenhle a par predchozich prispevku nestoji za nic. To ze maji uspech na totemu nic neznamena, treba kdyby to melo uspech na deviantart.com a dostalo se to tam do prvnich 20-ti fotek, tak bych se hluboce zamyslela, jestli sem neco neprehlidla. Bohuzel v posledni tve tvorbe nevidim nic. Mozna je na case zacit probirat svoje dilka a zverejnovat to, k cemu clovek chce kritiku. Mozna se pletu a neco na tom je, jenom ja nemuzu objevit co - rucnik na klice mi proste nic nerekne, ani kdyby byl nasviceny stokrat jinak a stokrat z jineho uhlu. Stranky co tvoris pracovne jsou mnohem napaditejsi (aspon co sem se sem tam kukla). Tot muj nazor na tvoji posledni tvorbu . Samozrejme je to jen muj nazor a co clovek to jiny pohled.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 11.9.2006 > Mishka> Mila Mishko. Prece vis, ze vrana k vrane seda. Ty umelec, ja umelec. Jakypak «servitky moc nebere», vsichni o me vedi, ze jsem ohleduplnost sama. Obzvlaste co se tyce zen. (Me zene to radsi nerikej.) To jak jsem Te treba velice taktne primel opravit Tvou gramatickou chybu, aby si toho vubec nikdo nevsiml - to jako nic neznamena?

Coby umelci s velkym U si oba musime zvykat na slavu a jeji jak positivni tak negativni dusledky. Z toho jednoho fanatickeho osobniho fanouska se brzy vyvine cely zastup, ver mi. Mela bys co nejdrive zacit trenovat rozpinavost Tveho ega, popripade navstivit patricny kurz.

Odhaduju, ze jsem na tom ted s tim egem lip nez Ty, ale vsechno se da dohnat. Napr. pokazde, kdyz vyjizdim svym Mercedesem z me vily, stoji u brany minimalne 20-30 fanynek a kdyz me vidi, tak si hystericky obnazuji horni cast tela a policajti je musej odtrhavat od steracu. Ja uz si vsak po nekolika kurzech zvykl a casem jsem si ho dokonce prestal plest se saltrpakou.

Nemuzu se dockat zitrka az me prekvapis dalsim Typofotem. A priznej si uprimne: Vsimla by sis vubec Typofota bez me neutuchjici nezistne lasky a pozornosti? O co by ses v zivote a v Tve kariere umelce pripravila! Ani na to nechci pomyslet.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > zabicka> jeste tedy naposledy k tomu...
- neni to rucnik, ale takova frote uterka, ktera tam ma sve misto porad :) (presne takto ty kuchynske dvere vypadaji kazdy den.. otevrene, uterka, s mapama po kapkach vody ;)
vytahla jsem to z archivu diky boomu "nefoto" na Totemu... ale to je opravdu jen pro mensi skupinu lidi, vetsi cast to nepochopi, neoceni...

- abych se dozvedela nazor sirokeho spektra lidi nepotrebuju preci publikovat na DA!
tady je zpetna vazba daleko lepsi diky cestine, sirsi moznosti hodnotit/bodovat a hlavne tam se okamzite kazdy prispevek utopi mezi tisicovkama jinych vlozenych ve stejnych minutach.. ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > doupovec> :))) uz dlouho jsem necetla na Tecku tak lehky usmevny text s ironii, ale nadhledem.. diky Ti, Umelce!

typofota jsem si vsimla hned po zverejneni tady, ale pozornost jsem mu v prvni chvili nevenovala, az opravdu myslim kvuli Tobe! ;)

Typofoto me chytlo, bavi me co tady jini predvadeji a co ja na to konto nasla v archivku...

Do nefota se necpu, tam je to tenky led, ale typofoto zvladnu zaskatulkovat snad i ja a bez kurzu! ;))
<reagovat 
 čtenář zabicka - 11.9.2006 > Mishka> DA sem dala jen jako priklad, prave protoze se tam ztrati temer vsechno a jen malo spatneho se dostane mezi nejlepsi - proto me napadl zrovna DA. Samozrejme, ze podobnych for je bezpocet.
Nefoto jsem nejak nedokazala rozlisit od spatneho fota ... nekteri tvrdi ze je to neco jineho, ale ty nuance jsou asi prilis stejne..... nevim. To, ze ty dvere takhle vypadaji kazdy den jeste prece neznamena, ze to bude dobra fotka ci nefotka... mozna kategorie nalezene zatisi... ale pochybuju.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 11.9.2006 > Mishka> Toz ja to pisu smrtelne vazne, a ona se usmiva! Tot strasti misionare. Ale je Ti predem odpusteno, obzvlaste kvuliva budoucim Typofotum z Tve ruky. Osobne se asi nacpu take do Nefota, fotit totiz vubec nemumin, ale ego mam nafouknute, ze by mi ho mohl i Paroubek zavidet.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > doupovec> Paroubek je smrtelna kombinace obriho ega a imbecility, u Tebe to vypada na slabsi priznaky jen jednoho a jeste priznaneho, coz je polehcujici okolnost! ;)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 11.9.2006 > Mishka> Konecne neco tepleho, mileho a pekneho. To si dam do «Samozerbuchu».
<reagovat 
Lhostej (Občasný) - 11.9.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 11.9.2006 >

Zvlastni... mne se tahle serie moc libi, ale koukam, ze tady se to na rozdil od Tvych jinych fotek moc nechyta....

Tak ti pridam jeste Decko... :-)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > Zuzzz> :)) dik! ale to ja predem plus minus vim, komu se co asi bude libit. :) a Totem na "tahle temata" moc neni. Je vas tu par jedincu, ale obecne Tecko preferuje jinaci veci, ale to preci za leta na Totemu musis vedet. ;)
jo, taky by jeste byl trosku rozdil, kdyby to publikoval jiny nick... par kladnych hodnoceni by myslim pribylo a par jedincu by naopak toto asi rovnou obeslo... :)
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 12.9.2006 >

No jo to je co jsem ti psala: Mishká rovná se ostrá fotka a kvalitní grafika,nálepka co ti tady zůstane.Bohužel.Máš perfektní cit pro barvy.Všimla sis že pokud pod něčím napíšeš že nic moc okamžitě si pár lidí vyjede co tu máš ty a pošle tě k ledu?No jo síla fanklubů  Mě ber s odstupem ale tohle by se mi nelíbilo být pod tím podepsanej kdokoliv.

 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > jedna holka> :) dík za zajímavé názory ;)
<reagovat 
JJAARROO (Občasný) - 14.9.2006 > Líbí i jako ilustrace k Polednici...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter