Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klika cvakla
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 11.9.2006 (09:23:05)


 Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > galoo> jj, beru to. to ze mas pocit, ze si protirecim, protoze tato fotka spada dle Tebe to kategorie, kterou jsem nedavno popsala...

mozna jo, mozna ne, ja nevim... resp. vim, ze ja ji jako vyse popsana fota nevidim, ale jsem autor, takze za tim asi vidim vic, nez bezny divak a taky si to jako autor obhajuju pred divakem i sebou. ;)

urcite nejde o fotku, kterou jsem vcera vecer nafotila, abych se zalibila jiste ostre vymezene sekci Totemu. ;)
je to fotka z archivku, z cehoz vyplyva, ze me na te
"scene" opravdu neco zaujalo! ale to je asi prave to, co nas v nazoru rozdeluje.. me ty stiny kliky a uterhadry, ostrych stinu z ramu dveri a hlavne stinu kapek ze skla na zed pod nocnim svetlem z ulice fascinovaly! ja v tom vidim jakousi malebnost, takove klidne hezke domaci zatisi ;), zadny umely "tvrdy" zrnity "radobyart" = fotky, o k terych jsem psala.

ale to je holt o tom, jak kterou fotku vnimame. Ty ji do toho pytle k tem fotkam hodis, pro me je jinde.
ale vo tom to je a je dobre, ze to vim! :)

jinak zadne zrno neni dodelavano, dokonce ani barvy nejsou prevadeny (jen jsou lehce dolazeny dle hlavni treti fotky, aby mely co nejvice stejny odstin), kontrast je dolazen...

takovych fotek mam hodne, fotim si leta doma zajimave stiny a svetla na zdi pres zaluzie i obycejne skrceny prehoz pres pohovku ci skrceny koberecek... ja mam rada takovou tu lehkou poetiku, malebnost.. nemusi z te fotky byt vykriceno vsechno a na prvni pohled, nebo mozna vubec nic ani na druhy pohled.:) tak jako mi v grafice nekdy staci decentnejsi klidne jen ciste esteticky motiv, to same mam u fotek. (vzpomnela jsem si v teto souvislosti na fotky Janahe, ty na me tak nejak vetsinou pusobi.. poeticke, decentni, pekne... a to mi obcas staci. nemusi byt pribeh, silne emoce, byt takove motivy mam rada taky a hodne)
http://www.totem.cz/enda.php?a=115108
http://www.totem.cz/enda.php?a=45844
toz tak k mym pohnutkam k vyfoceni a vystaveni teto fotky. :)

a co mas proti memu typofotu?! ;)
me to bavi vytahovat z archivu fotky davno nafocene a ted je v ruznych souvislostech zverejnovat. mozna jako hloupe stado, mozna zajimava moznost provetrat fotky, co bych nikdy asi jinak nezverejnila s tim, ze nikoho nebudou zajimat. :)

a co Ty?? Tve veci jsme mela rada, doufam, ze jsi po mem nazoru nehodil flintu do zita! tesim se na cosi! ;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mishka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter