Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Podél břehu z kolekce Přenosné moře
Autor: Pescatore (Občasný) - publikováno 4.5.2009 (14:00:02)
další ve sbírce>

 

 

Temně modrá déšť jen zlehka

hladí tmu nedaleko přístavu pohybuješ se

jak loď která nás měla odtud dávno odvést

po lehce zvlněném krajkoví snu

 

Vyprávíš

vyprávíš mi hlasem už docela ztišeným

jakoby mohl někdo skrze záblesk

vyfotit odejmout ti tvé tajemství 

a příslib

 

Pak už jen slyším jak hlouběji vdechuješ

zpomaluješ

pátráš křehce a nejistě

dlaní po svém průvodci

 

   



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 4.5.2009 > Hm, ta je pěkná...
<reagovat 
andzi (Občasný) - 4.5.2009 >
Body: 5
<reagovat 
liriei (Občasný) - 4.5.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
liriei (Občasný) - 4.5.2009 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 4.5.2009 > moc pěkný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 5.5.2009 > ááách! moře!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 5.5.2009 > Večer si ji tiše čtu vynechávaje tu spojku v prvním verši, potom se zdají fajnové sny,:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 5.5.2009 > Raimund> Díky, je fajn, že to pozorně vnímáš, možná líp, než já. Spojku odstraním, opravdu tam být nemusí.
<reagovat 
holger (Občasný) - 6.5.2009 >  Jsem rád, že se tu sem i tam objeví takovejhle "filigránskej" kousek.
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 6.5.2009 > No, já tě číst rozhodně budu - protože tohle zaměnitelné není - ani náhodou:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
moře (Občasný) - 7.5.2009 > má to trošku navíc 2-3 písmených slov...............ale líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 6.5.2009 > Vskutku líbivé kraječky. Zaměnitelné, stejné, stejné, zbytečné. Brr. Od této chvíle tě přestávám číst. PS: Jako by zvlášť.
Body: 4
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 6.5.2009 > egil> Díky za názor. Rádo se stalo.
<reagovat 
 holger (Občasný) - 7.5.2009 > egil> 

 A Jeníček s Mařenkou (oba zdatní členové Hitlerjugend), vyrazili do lesa, kde potrestali neárijskou ježibabu tím, že jí na dveře chaloupky napsali: Nenakupujte u Židů!

 

 Sorry... a opět nic ve zlém, ale Tvoje poznámka mi tenhle vtip trochu připomněla (a nemá to nic společného s kvalitou inkriminovaného textu, tam musí být hodnocení zákonitě subjektivní).


<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 8.5.2009 > (A možná: ježibabu bych z toho vynechal, jestli se bavit o něčem, tak o kvalitě jejího perníku - prostě mi nechutná, ba naopak - proto to citoslovce - já už to u báfničky neudělám, mami -; takže "Pojď Mařenko, pudem loupat jinam." - prostě tak.)  
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 7.5.2009 >

ano, je tam jistá podobnost..

 

(pro mě: konečné řešení peskátorovsko-poetické otázky).

 

 

;-)


<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 11.5.2009 > egil> 

Vidím, Egile, že jsi po vzoru některých místní guruů (ostatně tobě tak milých) taky zcela věcně přešel do veselého komolení nicku. Je opravdu raddost sledovat tvé reakce.

 


<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 11.5.2009 > Podívej, pescatore, jestli si na jménu svého nicku zakládáš, je mi tě líto.. (víš, nick, virtuální identitu... já nekomolím tvé skutečné jmémo).. nežer se tak. a měj se báječně! eg.
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 11.5.2009 > egil> Ne, Egile, jen ukazuješ jak to s tebou fakt je..."vysvětlivko". Jak se tu producíruješ a vysvětluješ, jak koho nebudeš číst, to je prostě dojemné.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 11.5.2009 > PS: A to s těmi "guru".. nezlob se, ale to je dost chabé (takže konspirace?). Co ti říkám, ti říkám výhradně za sebe. Vztek na tvou nabubřelost, "oduševnělou" ambicióznost.. je můj. Nechci tě číst, diskutovat s tebou, nechci s tebou mít nic společného. Tímto naše diskuze končím. Měj se.
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 11.5.2009 > egil> 

No, konečně jsem u jádra pudla, takže "vztek". Tvůj vztek. Tak co se třeba namísto valstních nabubřelých prohlášení "o pejskátorovské poetice" zabývat vlastním vztekem ajeho důvody ke mně, co říkáš?  Tvá prohlášení začínají mít opravdu punc. Skoro jako u rozvodového řízení, osobní odpor. 

 


<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 11.5.2009 > "miluju" tyhle tvé interpretace..:-) copak se nevidíš? Takže: zasměj se, nádech-výdech, koukni z okna.... A už konec. Ano? Dík!
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 11.5.2009 > Ano, odhalils mě. Asi to nebude jen o tom perníku (i když si myslím, že prostě není dobrý, ráz nechutnosti získává až z jednoty autor&dílo:-) o důvod víc toho nechat.
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 11.5.2009 > egil> 

Má "interpretace"?  Tohle jsi uvedl jako "poznámku k tomuto příspěvku", který s tebou nemá nic společného nijak - je jen mým způsobem básnického zápisu (třebas nepovedeným)...

Aniž jsem tě jakkoliv "negativně" oslovil, bez jakéhokoliv negativního podnětu od mě jsi tu napsal: 

"Co ti říkám, ti říkám výhradně za sebe. Vztek na tvou nabubřelost, "oduševnělou" ambicióznost.. je můj. Nechci tě číst, diskutovat s tebou, nechci s tebou mít nic společného. Tímto naše diskuze končím."

Takže je otázka, kdo se tu "žere" a kde bere tady v příspěvku podněty.

teď dodáváš ještě blábolení o jednotě "autora a díla" a "rázu nechutnosti". Tak buď ses špatně vyspal, nebo tě už dlouho něco žere, a teďd to vyplouvá na povrch tady. 


<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 11.5.2009 > Ano, některé z mých výše psaných poznámek byly skutečně emocionálně motivované.. a předchází jim historie složená z mnoha kontextů.. No a? Přijde ti, žes něco objevil? :-)
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 11.5.2009 > egil> Ano, vysvítá z toho pro mě pár věcí. Myslím, že jsem čistě pro sebe "něco objevil". Tohle co tu "řešíš" se dalo napsat od začátku do mailu, pokud to tedy nemělo být "prohlášení" a mělo být "k vyjasnění". Ale je to tvá volba.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 11.5.2009 > Ano, máš pravdu..
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 14.5.2009 > Trochu se pohraj se zvukomalbou.Vršíš bez náhod v nehodách.
Body: 3
<reagovat 
Impresse (Občasný) - 17.5.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 5 6 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 (25) 26 27 28 29 30 31 32 34 35 36 37 39 40 42 44 45
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter