Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sedlecká pouť, 28/3/2013
Autor: Keyser Söze (Občasný) - publikováno 29.3.2013 (00:54:52)

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Stálý) - 29.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 29.3.2013 > Farby, obsah, priestor.
Dokocna aj to koleso invalidneho vozika za 'chyzkou' pridava na pribehu a nie je kompozicnou chybou, lebo zobrazenie celeho objektu by uberalo moznost 'hladat' SUPER.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Keyser Söze (Občasný) - 29.3.2013 > Karhaj(Sinner)> Ani nevíš, jakou si mi udělal radost, že jsi si všiml toho kola. Vnímavý divák ještě žije - dokonce i na Totemu!
<reagovat 
 čtenář Karhaj - 29.3.2013 > Keyser Söze> na fotke vidim aj Teba, cim viac sa na to divam, tym viac nachadzam. Paci sa mi to : ) Kedysi bol totem o takychto fotkach s pribehom, lebo ta banda studentov, co tu publikovala by si nikdy nemohla dovolit drahu techniku, tak to kompenzovala dobrym okom : ) Teraz sa tu hraju na techniku a obsah utek (nevraviac o tom, ze si vacsina ani neprecita navod na obsluhu fotoaparatu: )
<reagovat 
 Keyser Söze (Občasný) - 29.3.2013 > čtenář> Kedysi je slovo, které by mohl současný totem mít v erbu! :-)
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 29.3.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 29.3.2013 > Míval jsem tvý fotky rád. Ale zákonitě se stále nafoukanějšíma kecama na tvorbu ostatních amaterů - i tvoje práce stojí čim dál tim víc za hovno.
<reagovat 
 Keyser Söze (Občasný) - 29.3.2013 > čtenář> Můj milý čtenáři, amatérské tvorby si hluboce vážím a nikdy jsem na žádného amatéra neměl "nafoukané kecy". A to myslím smrtelně vážně, žádný takový případ se nikdy nestal. Takže příliš nechápu, o čem mluvíš. Co se tvého hodnocení fotografie výše týká, na to máš samozřejmě plné právo, poučený a inteligentní komentář vždy ocením. Dobrou noc. :-)
<reagovat 
 čtenář karhaj - 29.3.2013 > čtenář> Absolutne nerozumiem tomuto komentaru. Je v tom zasifrovany velmi hlboky odkaz na moje porozumenie. Ctenar vidi suvislost medzi komentarmi miestnych autorov a publikovanou fotografiou. Zjavne trpi nejakymi preludmi pocas ktorych paranoici bezne vidia suvis medzi ubytkom ziab a ekonomickou krizou. Ctenar 'mival' autorove fotky rad, ktorych tu vela nie, ako som si prezrel galeriu a namiesto aby sa tesil, ze po styroch mesiacoh publikuje niekto, cije fotky mal rad, tak jeho ' PRACE ' kym vidime len jednu pracu po styroch mesiacoch zrazu oznaci, ze stoji za hovno. Trpi preludmi a casovou diletaciou sposobenou konzumaciou antidepresiv a omamnych a psychotropnych latok.
Neprekvapovalo by ma keby sa pod ctenarom skryval niekto z urazenych a nepochopenych autorov, ale to je dobre, tak to tu byvalo kedysi a zjavne sa to vracia do starych kolaji.
Pridavanim tohto komentaru sa priznavam, ze trafena hus zagagala a reagujem preto, lebo verim, ze tie nafukane kecy patrili mne : ) Radsej ziaden komentar, ako negativny, sak sme prisli len po patky a doporucenia. Mne komentare chybali a kvoli ich absencii som sa nacas odmlcal.
<reagovat 
 lcq (Občasný) - 29.3.2013 > čtenář> Co to je zase za dementní diskuz? Fotka je plochá, kolečko od vozejku omyl, autor vyfocenej v odrazu dětská chyba atd. Stejnej obrázek je na liteřře pod značkou gossen. Pod tou prezentoval svý výborný věci kdysi člověk, který v poslední době spíš jen hemzá a jeho vlastní obrázky jsou čim dál horší. Takže někdo je tady blbej, někdo podvádí a komy typu "radsej ziaden komentar, ako negativny" znakem mrtvolnosti podobnejch serverů.
<reagovat 
 čtenář lacko - 29.3.2013 > lcq> Jo, takhle by to šlo. Osobně jsem autora kdysi povyšoval do šlechtickýho stavu, alias - nazval jsem ho párkrát kolegou. Dokonce jsem si na jeho fotky udělal u sebe v pc přihrádku. Teď jsem si ji projel. Vidím to takhle: obdivoval jsem na jeho reportážních obrázcích bezprostřednost zobrazovaných. Obdivoval proto, protože mě se to dařilo méně. A až teď mi to došlo. Jedině a jen tohle byla gossenova jedinečnost. NEHORÁZNOST, s jakou se fotil lidské objekty zblízka zepředu. Což je pro reportáž dobré, ale pokud je to jediná autorova přednost, musí se to časem projevit. Podrží se spoušť půl sekundy, že, na jednom z patnácti snímků se objekt určitě nebude dívat rovnou do přístroje. A je to. Obchodníci prostě musí být zloději, bankéři lichváři, politici prolhaní a reportážní fotografové - sebezahledění sprosťáci. Tahle fotka stojí za hovno, nebudu ale proto mazat spoustu předešlých, které mám stejně rád. Ale na totem už chodím jen kvůli idiotských a pomateným komentářum.
<reagovat 
 čtenář karhaj - 29.3.2013 > lcq> take komentare su znakom vsetkych serverov, kde sa nieco publikuje, bud sa tam diskutuje, alebo je to mrtve. Mna stve, ze kto ma co povedat, radsej cita komenty, nazyva komentujucich pomatencami a podobne.
Osobne nelutuje ziaden komentar ani tu ani na inych servroch, aj ked mi sposobili v to tom case neplechu, lebo som sa z nich nieco naucil : ) Ked som tresol blbost, tak som vyprovokoval niekoho, co tvoril opoziciu a som nieco zistil. Nedavno tu neboli ziadne komentare, len Vyborne, Skvele, To se povedlo : ) Neviem si predstavit, ze aj vtedy si tu chodil kvoli komentarom.
Celkovo povazujem Tvoje komentare za prospesne a mrzi ma, ze nehodnotis fotky, co sa tu vyskytuju. Bolo by o com pokecat.
Taktiez ma mrzi, ze moderatori na fotografiu tu bud niesu, alebo nekomentuju. Napr. Sedy, sice je moderator, ale len publikuje, nehodnoti a potom cela tarcha tohoto servra spociva na mojej pomatanej hlave : )
Kazdopadne budem rad, ak neostanes len fenomentom tohto publikovaneho prispevku a uvidim viacero Tvojich kritickych pripomienok na fotky.
Kazdopadne dakujem.
<reagovat 
 čtenář karhaj - 29.3.2013 > čtenář> Konecne podpisany komentar. Pokrok : )
<reagovat 
 čtenář lacko atd - 29.3.2013 > čtenář> pokud máš sebemenší opravdickej zájem bejt prospěšnej amaterský tvorbě, neoživuj mrtvolu totem a investuj svuj potenciál jinam. servrů, odpovědně se zabývajícíma (nejen) obrázkama je spousta. a dobrejch. totem je jen k poučnýmu pozorování umírání.
<reagovat 
 oli_olah_oli (Občasný) - 29.3.2013 > čtenář> hodnotíš svět svýho levelu, o existenci desetkrát vyšších nemáš ani ponětí, pokroku
<reagovat 
 Keyser Söze (Občasný) - 29.3.2013 > čtenář> Stejně je fajn, když si někdo založí účet, jen aby mohl po někom plivnout. Ale jinak souhlasím, určitý pokrok tam vidět je... :-D
<reagovat 
 -pampEliška- (Občasný) - 29.3.2013 > Keyser Söze> Hele kuci, protože vás pro skutečnosti okolo se dějící nenapadnou jiná vysvětlení, neznamená to, že ona jsou pravdivá. Ale buďte si v klidu, na totemový obrázky jsem se podíval takřka jen náhodou. Texty mě sem táhnou, komentáře. Tam se teprv obnažujou typický rysy zblbělejch lidiček začátku jednadvacátýho století.
<reagovat 
 čtenář karhaj - 29.3.2013 > -pampEliška-> Rad by som vedel, ci vsetky nicky su jedna a ta ista osoba, alebo sa par kamaratov zbehlo a davaaaaaaaaaj ataaaaaaack, alebo len sa tolko ludi zrazu objavilo. Cista zvedavost : )
<reagovat 
 Čtenář - 29.3.2013 > čtenář> Pokud je konzistence těch komů málo a porád hodnotíš obsah krabice jen podle nalepenýho štítku, nezachránilo by tě ani státní razítko o "věrohodnosti". Snad jedině, kdyby to řikala nějaká celebrita v televizi, viď? Ach jo.
<reagovat 
Čtenář - 29.3.2013 > z tváře čiší oddanost, neschopnost zformulovat vlastní názor atd.
<reagovat 
 Čtenář - 29.3.2013 > čtenář> bábě je prachobyčejně nepříjemný, že jí někdo fotí voe. a příště se přihlaš, anonym jsem tu JÁ. já, profesor chaos, butters
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 29.3.2013 > čtenář> z tvare cisi pasivita a lhostejnost,je te zene jedno zda nekdo koupi ve sleve ci ne
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 29.3.2013 > jinak si myslim,ze se tu hodnoti fotografie a ne nejake valky mezi diskutujicima,

k fotografii-tvar zeny je hodne zajimava,tu bych fotil ja,na slevu kaslu,nevim co chtel autor zvyraznit,slevu,zenu,lidi s kocarkem,sebe v odrazu,zkratka,pro mne-chaos
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 29.3.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vosička (Občasný) - 29.3.2013 > asi už dolétala, ale působivé, a život sám
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 30.3.2013 > ...nebýt upozorněna v jednom z předešlých komentářů, tak jsem si toho kola invalidního vozíku nevšimla...."Zabral" ihned výraz té ženy v budce, ale jinak nic....Jako laik mám problém, co tady "hodnotit", zda technickou kvalitu fotky, kompozici, nebo příběh, náladu, téma, poselství, případně absurditu poselství....Nemám ráda prvoplánově líbivé nebo "poučné" fotky, u momentek oceňuju zejména postřeh, u fotek krajiny hlavně světlo a atmosféru, u portrétů hlavně výraz...., těch "prvků" je moc...., a málokdy jsou v takovém souladu, aby to člověka přímo uhodilo do očí, nebo se po chvíli nejasného zájmu dobral nějakého jiného zásadního pocitu, případně několika... Ale pokud mám dlouze pátrat po tom, jak na mne fotka působí, a zda vůbec nějak, a proč se jí dostává takové pozornosti a doporučení, co autor chtěl sdělit..., s pátráním brzy končím...Chyba je třeba (pravděpodobně) v mém vnímání, tedy žádná škoda pro autora....Ale taky žádná "pochvala"....Takže se vlastně nic nestalo....
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 4.4.2013 > Tahle fotka mě prostě baví to je asi jediné, co mohu jako laik hodnotit - skvělá.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter