Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sedlecká pouť, 28/3/2013
Autor: Keyser Söze (Občasný) - publikováno 29.3.2013 (00:54:52)


 čtenář karhaj - 29.3.2013 > lcq> take komentare su znakom vsetkych serverov, kde sa nieco publikuje, bud sa tam diskutuje, alebo je to mrtve. Mna stve, ze kto ma co povedat, radsej cita komenty, nazyva komentujucich pomatencami a podobne.
Osobne nelutuje ziaden komentar ani tu ani na inych servroch, aj ked mi sposobili v to tom case neplechu, lebo som sa z nich nieco naucil : ) Ked som tresol blbost, tak som vyprovokoval niekoho, co tvoril opoziciu a som nieco zistil. Nedavno tu neboli ziadne komentare, len Vyborne, Skvele, To se povedlo : ) Neviem si predstavit, ze aj vtedy si tu chodil kvoli komentarom.
Celkovo povazujem Tvoje komentare za prospesne a mrzi ma, ze nehodnotis fotky, co sa tu vyskytuju. Bolo by o com pokecat.
Taktiez ma mrzi, ze moderatori na fotografiu tu bud niesu, alebo nekomentuju. Napr. Sedy, sice je moderator, ale len publikuje, nehodnoti a potom cela tarcha tohoto servra spociva na mojej pomatanej hlave : )
Kazdopadne budem rad, ak neostanes len fenomentom tohto publikovaneho prispevku a uvidim viacero Tvojich kritickych pripomienok na fotky.
Kazdopadne dakujem.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter