Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce SEN z kolekce Básničky
Autor: popleta79 (Občasný) - publikováno 24.5.2013 (00:13:43)
další ve sbírce>
Chtěl bych se Ti
ve Tvých snech zdát
a v nich Tvou růžovějící
líc vidět se smát.

Vzít si jen snítko
z těchto snů,
pro pocit tepla
v dobách chladných dnů.

Rád bych se podíval za
clonu z Tvých hustých řas,
protože se za ní
jistě skrývá mnoho krás.

Chci se dotýkat
Tvé hebké kůže,
přitom cítit vůni
rudé růže.

Když večer uléháš
uplně nahá na lože,
vystlané z okvětních
lístků vonných růží,
které se přilínají
ke Tvé kůži.

Popřeješ dobrou noc
vílám i andělům
a uložíš svou mysl
tam kde je dobře
Tvým snům.


Poznámky k tomuto příspěvku
František Vyrut (Stálý) - 24.5.2013 > líbí se mi zvláštní seskupení veršů, jejich kostrbatost, nedokonalost, ale v tom je jejich obrovská krása
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 24.5.2013 > František Vyrut> Děkuji Františku :-D
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 24.5.2013 > Líbí se mi rýmy
tak hezky česky zní
Sladkorůžově se jimi
tam v Edenu mít :-)!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 24.5.2013 > Světlonoška> Tobě také milá Světluško :-D
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 24.5.2013 > Někdo se díval na Klub Sráčů :-D jinak Děkuji.
<reagovat 
čtenář . - 24.5.2013 > vzrusujici basnicka :P / jak se tam opakuje ruze kuze & ruzi kuzi, to je trochu.. no kostrbaty ale celkove mi to zni pekne.. takova ruzova variace na tema "bych te sukal, az bych pukal", ackoliv ono v tom je asi vic zejo
<reagovat 
 Čtenář - 24.5.2013 > čtenář> dle mého jsi bedna na přesolené hovězí; ta báseň je všechno jiné jen ne to, co tady předvádíš v naivních vulgaritách.V jádru není špatná a má vnitřní kouzlo, ale je to básnička, ne poezie.
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 24.5.2013 > čtenář> Nevím co nazýváš naivní vulgaritou, Klub Sráčů? Pokuď ano, tak se jmenuje film z kterého jsi citoval. Teď budu citovat Tebe "já bych šukal až bych pukal"
<reagovat 
 Čtenář - 24.5.2013 > popleta79> ne, jeho- "šukal až bych pukal", tebe ne, to byla správná reakce
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 24.5.2013 > Teď jsi to tak zamotal, že nevím sám co je správně. Jen jsem chtěl vědět, jestli je to ta naivní vulgarita, na to jsi mi neodpověděl.
<reagovat 
Čtenář - 24.5.2013 > Ano, máš to napsáno explicite- jeho ( čtenářova) sprostota když píše- šukal až by....tvoje reakce je v počřádku

Nejsem tady jediný "čtenář" -ta poznámka o šukání není moje.
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 25.5.2013 > čtenář> V tom případě se Ti hluboce omlouvám. Vylepší to smajlík? :-D :-)
<reagovat 
Čtenář - 24.5.2013 > Nesmysly, rozpuk puberty a zjitřená fantazie z hnízdění ptactva.Kulisa obligátní, výrazivo mdlé, přeslazené a ošoupané.Flašinatářský kousek.Neutěšujte se, že to kvasí, to není burčák, ale ocet vinný.....ač jest rovněž cenným artiklem na trhu, patří do krámu, ne do vinného sklípku, mezi perly vinařovy. Ale asi poctivost k sobě tady je.Literatuta je ale řemeslo, ne točení klikou.
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 24.5.2013 > čtenář> Děkuji :-D
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 25.5.2013 > čtenář> Píč - anonym píč poznám tě ty zmrde. př z tvého komentu Jedinej neoděluješ za tekou písmeno. --- ošoupané.Flašinatářský - tady je.Literatuta. budu na tebe podávat trestní oznámení ty sráči. Zato žes mě nazval prasetem který pověsíš na jateční hák tady ukázka komentů autora píč aby mi lidé věřili http://www.totem.cz/goa1.php?ot1=35&ot2=28326 ted už ti mohu píči sdělit jak tě vždy poznám - když za tvou poslední reakci u mě sis vysloužil to že zítra jsu na nejbliší policejní oddělení podat trestní oznámení na neznámého pachatele co mě neustále otravvuje a zakončí to hrozbou m smrti.
<reagovat 
 Bohumil Vědronecky (Občasný) - 25.5.2013 > čtenář> Báseň mě neoslovila, většina rýmů je dost nenápaditých, jako třeba růže - kůže, ale kritika Čtenáře mě zaujala, "patří do krámu, ne do vinného sklípku, mezi perly vinařovy" - to je perla. Nechápu, proč je Leviathan tolik popuzen.
<reagovat 
Čtenář - 25.5.2013 > Ty jsi vůl Levíčku, napiš si svých výhružných komentů pod svá díla kolik chceš.Píč dávno neexistuje, ani nebudu otvírat tvoje blbosti, co sis napsal sám sobě s tečkami za slovy a podobnými blbostmi.Tady to nepiš, Popletovi, jdi na policii a ukaž jim ty nesmysly.Pochopí i oni, že jsi praštěnej, v mžiku.To mi věř. Každý na tebe kašle, co by se s tebou zaobíral. Jako důkazní materiál si vezmi svou tečku, neotravuj pod příspěvky jiných: oni ti poví- tak tam na ten Totem nechoďte, a máte pokoj.Do tvých svobod osobních ti nikdo neklavíruje.Tady jsi ve veřejném prostoru.Jenže ty to nechápeš.Ty musíš být jak ten Herostrates.V centru pozornosti.Vymýšlet si báchorky o psaní nějakých komentářů, naivní blbosti, kterých si nikdo nevšímá.Stále stejné, opakuješ se a jsi nudný.Tobě nemá cenu ani už nic psat.Ty jsi jen pako a pako zůstaneš.Pako s chorobným pronásledovacím bludem.
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 25.5.2013 > čtenář> jasně říká vylízanej čůrák co mi zas pod dílo vyblil 4 trapné komenty. zahraj si na housle roztaje i Hahn. A pak napatlej nějakou krajinku. I Cavaraggio by zbledl závistí - anebo ne ty tragede?
<reagovat 
Věza (Občasný) - 27.5.2013 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter