Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<zpátky Máme ve třídě PIRAŇU z kolekce Novinky v naší Tercii
Autor: Geraldine (Občasný) - publikováno 7.9.2000 (22:28:47), v časopise 11.9.2000
Máme ve třídě PIRAŇU!
Ne, to není jméno žádného našeho nového spolužáka.
Opravdu máme ve třídě piraňu.
První školní den : náš nový třídní : "No, moje loňská třída měla ve třídě myšičky.Tak jestli si chcete taky něco přinést, můžete...."
Kluci se ujali jeho slova a řekli že přinesou rybičku....My holky jsme rybičku nechtěly, protože nám připadalo strašně nudný jak furt plave kolem dokola a nedělá nic jinýho než jen že plave.
Třetí den : jeden z kluků přinesl akvárko, nasypal do něj písek, nalil do něj vodu, dal tam teploměr a pak takovou věc, co dělá tý rybě ve vodě kyslík.
"To snad nemyslíš vážně ne?" Všechny holky se na něj sesypaly, protože dal nějakej větrák od toho nebo co na skřín a strašně to dunělo.Pak přišel náš třídní z kabinetu, co je o patro níž, co to tady děláme, že to hrčí až dole ve třídách.A přinesl nám něco pod tu vrtuli co chladila ten motorek, aby se nepřehřál.
Když jsme měli IVT, další měli angličtinu a poslední skupina měla hodinu volno, netušili jsme, co se bude dít až se vrátíme z učebny IVT zpět do třídy.
"Wow, wow, wow, wow!" Společně s ostatníma, co přišli do třídy jsem se nahrnula k akvárku. "To je piraňa...." Řekl kdosi ohromeně.Tohle skutečně nikdo nečekal. "Měl bys jí tam dát nějaký šutry nebo tak něco.Aby se měla za co schovat...." Podívala jsem se na kluka který jí přinesl. "Jo, jasně, já už jsem to dneska nezvládl...."
Nutno dodat, že ryba málem chcípla – utrpěla šok z toho všeho hulákání okolo ní.Už jsme jí taky trochu potrápili – teda kluci.Na akváriu máme ze shora ještě jedno sklo – pro bezpečnost.Kluci ho vzali, ponořili ho do vody a začaly jím tu rybu utiskovat.Ryba se náhle vzchopila a kus skla – růžek – ohlodala.....:o)
Od té chvíle jsme začali říkat každému učiteli, nebo učitelce, co k nám přišli na první hodinu, jestli si nechtějí pohladit naší milou rybičku.
Čtvrtý školní den – do akvária byly úspěšně dodány kameny.Ryba už má jméno.Každý jí říká jak chce.Zatím jí dvě holky říkají Boženka (Božka) a já jí říkám Viktor.
Zase jsme trápili rybu – zase kluci.Ve středu totiž utrhli šňůru od televize, někam jí schovali a dneska jí zase našli a strkali jí do akvária.Ryba nejdřív nic, pak zalezla (spíš teda zaplavala) za kámen.Kluci jí ten drát strčili za ten šutr a ona najednou vylítla, zakousla se do něj a kluci ho málem nemohli vytáhnout.
Asi je to ještě rybí mimino.Má ještě mrňavoučký zoubky....(Jak jsme viděli.:o))
Na akvárium jsme nalepili nápis OŠAHÁVÁNÍ NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!!!NEBEZPOEČNÉ, WARNING, DANGEROUS!!!!A nakreslili jsme tam lebku.....
Tímto děkujeme jmenovitě Jakubovi Novotnému za to že Viktorem (Božkou) přispěl k výraznému zbohatnutí naší třídy.
PROHLÍDKY* : KAŽDOU PŘESTÁVKU.
NIŽŠÍ STUPEŇ : 5 KČ
VIŠŠÍ STUPEŇ : 10 KČ
K HODNÁM ZOOLOGIE NAŠÍ RYBU NEPŮJČUJEME!!!!
POČET DIVÁKŮ NAJEDNOU – MAXIMÁLNĚ 10!!!
*10 VTEŘIN NA OSOBU.
Dále děkujeme jmenovitě ještě Jakubovi Kantorovi že naší rybu ještě nezabil....
Osudy našeho Viktora (Božky) jednou týdně.


Poznámky k tomuto příspěvku
HACKMAN (Občasný) - 23.9.2000 > Dobrý pokus o fejeton. Svižný, vtipný. Dobrá slohová práce. Piš dál a čti, hodně čti!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter