Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Velký konec malé ryby z kolekce Novinky v naší Tercii
Autor: Geraldine (Občasný) - publikováno 27.10.2000 (13:36:46), v časopise 30.10.2000
další v kolekci>
Ach jo....Už je tomu tak, že každý živý tvor musí zemřít....
A DOST!
To jsme takhle jednou přišli v pondělí do školy a první co jsme viděli bylo prázdné akvárium.Bez vody, byl tam jen písek a ještě ke všemu sesypaný na jednu stranu.
Tak jsme se podívali ke kyblíku, kam jsme v pátek Viktora svěřili....Viktor nikde.Místo Viktora a vody tam byl jen nový pytlík na odpadky.
Co se stalo?
Jak úplně přestalo fungovat vzduchovadlo a my jsme rybu zachraňovali, to už jsem jednou napsala.No a totéž jsme dělali jednou v pátek a pak se stala ta strašlivá věc.
Prostě přišla uklízečka a vyhodila jak odpadky, tak Viktora.Prostě ten kýbl vzala a vylila ho do záchodu.Nevíme to jistě, ale domysleli jsme si to.-Teda náš školník to domyslel..My jsme si totiž byli stěžovat.Nejdřív jsme si postěžovali tomu, koho jsme viděli jako prvního – což byl školník.Ten nám to se smíchem argumentoval tak, že uklízečka je baba stará a slepá a že tu vodu vylila do záchodu.
Taky jsme si stěžovali naší bývalé třídní – ta byla totiž hned druhý člověk, kterého jsme viděli.A ona nám na to řekla : "No, vy máte taky rozum jako prima....Přinést si do třídy rybu, to je opravdu rozum že byste se mohli vrátit do primy."
Na chodbě ale zrovna byl jeden 'primát' a začal se vztekat : "Co?Co paní učitelko?My tady rybu nemáme?Jakej rozum?Jako jaký primáni?Co nás tady urážíte."
A naposledy jsme to říkali našemu třídnímu, ten se smál a krčil rameny.
Jako na protest jsem dosti hlasitě při matematice prohlásila : "Tak to já nebudu jeden den chodit do školy!Já budu držet smutek za Viktora." Paní učitelka mi řekla, že to budu mít neomluvené, ačkoli se za mě postavilo ještě asi deset lidí, kterým se nechtělo do školy a argumentovali to smutkem za rybu.
Teď se musím přiznat, že už se to stalo před strašně dlouhou dobou....Mám ale výmluvu, proč jsem o tom nepsala dřív – držela jsem smutek za Viktora....:-)
A co se děje teď – nejžhavější novinky :
Ve škole máme inspektory.Už jsou tam týden a pořád ještě neodešli.Takže se všichni musíme pořád chovat slušně, nesmíme o přestávkách na chodbě jezdit na koloběžce, musíme se učit, nesmíme....Samozřejmě že učitelé a učitelky jsou na to předem připraveni, takže mají předem rozvržený plán se bude dělat a všechno nám pečlivě vysvětlují, usmívají se na nás a vůbec jsou na nás jako med.Při hodině vyvolávají jen ty šprty co to umí a jen ty nejdovednější lidi a tak.
Někteří inspektoři jsou v pohodě (když sedí a vámi, vy si při hodině píšete úkol z angličtiny a jim je to jedno.J).Ačkoli byste do nich neřekli (když vypadají že jsou jednou nohou v hrobě) že by mohli skvěle ovládat IVT, nebo se houpat na židli.
To jsem totiž zase jednou machrovala na IVT, zrovna když jsme tam měli inspektora.Jak jsem napsala – vypadá že je jednou nohou v hrobě, ale je skvělej, fakt že jo.No, zpět k věci.Prostě jsem tam něco hledala v počítači ve Wordu.Problém je ten, že ve škole máme Windows 95, zatímco doma mám Windows 98, takže jsem se tam nemohla tak moc dobře orientovat, protože menší změny byly znát.Samozřejmě že jsem si potichu stěžovala Jakubovi, protože seděl nejblíž.A ten ispektor mě slyšel a šel tam ke mně a normálně to v tom počítači během pár vteřin našel.
A ještě k tomu houpání na židli....
Měli jsme němčinu, což je pro mě pohodovka protože německy umím docela dobře.A byl tam jeden inspektor.Nejdřív se hrabal holkám v sešitech na matematiku a pak se začal houpat na židli a spadl z ní.Náš učitel na němčinu se hned hrozivě podíval, kdo to tam dělá bordel.Viděl inspektora jak se zvedá i se židlí ze země a signalizuje, že je to v pořádku, ať výuka pokračuje dál.Myslím že měl (učitel) co dělat, aby se nezačal smát s námi.
No, jak jsem už napsala – ti inspektoři jsou celkem fajn, ale už by mohli vypadnout!
Tímto se však uděluje VELKÁ POCHVALA všem našim učitelům, že to zvládaj....
Teď ještě pár keců a překeců z hodiny :
ČJ – mluvnice – probíráme jazyky :
Učitelka : "A kdo je to logoped?"
Jáchym : "No, to je takovej psychopat."
Literatura – ve třídě inspektor, učitelka zkouší Jáchyma z J.Haška a E.Hemingwaye :
Učitelka : "No tak Jáchyme, co napsal Jaroslav Hašek?Jeho nejznámější dílo....Četli jsme si ho tu."
Jáchym vítězně praví : "Osudy dobráka Švejka."
Učitelka : "A kdo vymyslel Nobelovu cenu?"
Jáchym : "Nobelovu cenu vymyslel Albert Nobel, protože vymyslel dynamit."
Učitelka : "A za co Jáchyme dostal Ernest Hemingway Nobelovu cenu?Co o něm víš?"
Jáchym drze odpovídá s pohledem 'Už jsem na to přišel' : "Nobelovu cenu dostal za novelu Stařec a moře....Napsal novelu Stařec a moře...."
Učitelka : "A o čem je ta novela Jáchyme?"
Jáchym : "No to je vo takoyvm starci...."
Fyzika – ve třídě inspektor - probíráme druhy elektráren :
Učitelka : "A na základě čeho pracuje tepelná elektrárna."
Jáchym jako vždy s jeho vítězným pohledem : "Na základě topení...."
Nutno dodat, že Jáchym má opravdu nejlepší hlody z celé třídy a je radost sedět před ním a být přímým svědkem jeho výplodů.
A na závěr Jáchymův tip –
'Víte kde po telefonu seženete nejlevněji hudbu?Na zelené lince Telecomu.(0800/123456)To tam musíte zavolat, oni vám pak řeknou že pro komunikaci v češtině zmačkněte jedna a tak, vy nesmíte nic mačkat a oni vám pak řeknou že budete spojeni s operátorem a pak tam začne hrát ta hudba.
Váš D.J. Joachym.'



Poznámky k tomuto příspěvku
Herwis (Občasný) - 30.10.2000 > Tak tohle byl dobrý den. Přesně znám chování učitelů a studentů, když je přítomen inspektor. To nám šlo posledně o dotace, taky dobrá legrace. Fakt pěkně napsaný.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter