Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce III.2. z kolekce DEGENERÁTOR TEXTŮ
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 4.11.2003 (09:07:48)
další ve sbírce>

III.2

 

Přikryto

 

co si ještě dám, přikryju se mlékem?

zavrtám se pod přikrýtku liščí -

liščí - liškovou, zavrtám se línoch

proti svahu, révám vstříc?

 





Poznámky k tomuto příspěvku
nude (Občasný) - 4.11.2003 > Začínám chápat. Aspoň si to myslím. Jenom lišky od jistých dnů nesnáším. Promiň, tohle bolí. 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 4.11.2003 > zavrtat!
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 4.11.2003 > dobrý, t minulá však lepčejší - špitl bych - LEČČ
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 5.11.2003 > První dva řádky jakési emoce vzbuzují, další už jsou nad mou nechápavost. Svatá prostato !
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 4.11.2003 > Taky se mi ta minulá líbila víc.

Jsem nedouk, v čem spočívá automatický text?
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 5.11.2003 > Naty> Já jsem sice douk (aspoň si to bláhově myslím), ale ten text zcela určitě nepočívá v náhodném výběru slov. Pokud v tom něco náhodného je, tak to musí být výběr z nějakých ustálených frází. Jinak by nemohly vzniknout zcela srozumitelné úseky textu, jako jsou co si ještě dám nebo zavrtám se pod přikrývku
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 5.11.2003 > Montrealer> Pěkně prosím, automatický text je záležitost pánů surrealistů, kteří (alespoň to tvrdili) při jeho psaní zcela vypnuli mozek a nechali hovořit podvědomí (to je nakazil kolega Sigmund, ježto se tu někde pohybuje, bylo by možná lépe se zeptat jeho ;) Nedá se ale rozhodně hovořit o náhodném výběru slov (teda dalo by se, ale ti by vás hnali), to zas dělali jiní kluci...

Samozřejmě, že jim z toho taky lezly v podstatě srozumitelné věty (nebo alespoň věty, o kterých se dá říct, že bez ohledu na význam jednotlivých slov, jsou gramaticky správné). Jinak by se nabízela votázka, proč jim z toho ještě vůbec lezou slova a ne pouhé slabiky nebo shluky písmen, proč vlastně písmena atd...

V tomto případě je to úplně jinak, já zapínám stroj, automatický degenerátor, do něj vkládám text a zadám parametry, podle kterých pak stroj text poničí.

Nakolik při tom zůstane zachovaná gramatika, mi může bejt šumafú. Ale nemusí, i to je parametr, který se dá degenerátoru zadat...

Dál se o tom všem nebudu příliš šířit, páč o stroj se zajímají výzvědný služby několika států a já bych nerad prozrazoval příliš mnoho...
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 5.11.2003 > g_morr> Kdybys ještě vynalezl inverzní degenerátor, který ze zmatku slov složí zpátky původní text, jistě by se o to mocně zajímala CIA a NSA (National Security Agency = Úřad národní bezpečnosti). Přesto raději zůstaň vlastencem a nabídni to naší slavné BIS.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 5.11.2003 > Montrealer> tady by to například fungovalo tak, že z "inverzního degenerátoru" by se stal – regenerátor ;)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 20
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter