Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dům č.p.751
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 25.5.2008 (16:01:21)


annatar (Občasný) - 26.5.2008 > Je to minimalistické a ze života. Smutný příběh. Jen bych úplně nesouhlasil s myšákem. Např tato část:

Mladý muž přelezl zeď, přešel přes dvůr se sítí rozbitých kachliček, úzkou chodbou se dostal ke dveřím kuchyně, v níž ležel stařec, ještě soustředěně dřímající roztřepenou houbičku na nádobí. Při kontrole dechu na krční tepně si ještě všiml plastových brýlí, které při pádu odletěly, a rozbitého hrnku. Sanitka již starce nenaložila. Příčinou úmrtí bylo selhání srdce, které způsobilo vysoké stáří lidského organismu. (tečka chybí)

je myslím, co se týká rozvíjemní podst. jmen, na naprosto běžné informativní úrovní. Je však faktem, že ta závěrečná část je přetažená, ale na druhou strnu bych zase polemizoval s tvrzením, že přílišné "kudrlinky" jsou vždy na škodu. Někam to i sedí. Tady je faktem, že asi spíše úplně ne.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli annatar
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter