Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsem princezna labutí...
Autor: El condor (Občasný) - publikováno 9.3.2009 (20:31:27)


El condor (Občasný) - 11.3.2009 >

Lamarski: Díky za návštěvu i za komentář. Asi máš pravdu, jenže minule zas kdosi protestoval, když jsem vlastně písňový text zařadil do poezie...Ono je to vlastně jedno, kam to dáš, i když tohle je vlastně reakce na smyšlený pohádkový příběh, takže by to tu mohlo být správně! To škatulkování je dost ošidné a zavádějící...

   Jinak tahle báseň byla kdesi jinde jako můj ohlas v komentu na něco tak beznadějně smutného u autorky, kde jsem byl zvyklý spíše na veselejší věci! Byl jsem tehdy v podobné náladě a tak vzniklo tohle i s tím do ztracena vyznívajícím koncem, kdy světu je nějaké trápení jednotlivce celkem fuk! Nic se neděje, život jde dál, jen obejít či překročit tu mrtvolku zmařených nadějí, co se tu válí a překáží ...Bohužel to tak je!


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli El condor
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter