Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Řeka
Autor: jaxxana (Občasný) - publikováno 2.10.2009 (08:07:05)


 JDiviš (Občasný) - 6.10.2009 > rohe> Jistě, jistě - ale u některých (většiny) se nedá mluvit (debatovat) ani o běžné obraznosti, a už vůbec ne o abstrakci a konceptualismu. Dialog je možný pouze tehdy, pokud mají obě strany pokročilé znalosti o svém břehu, a alespoň základní znalosti o břehu druhém. Myslím, že většina není schopna vést dialog o tom svém ("je to moje, líbí, ostatní ať mi prdel políbí"), natož o tom druhém břehu. Paradoxně jsou více otevření dialogu ti, kteří se naučili vlastní řeč, než ti, kteří opakují slova, ale nerozumí významům řeči obecné. Proto se většina "kýčů" (nemám nic proti dobře odvedenému řemeslu, pokud pevně stojí) podobá spíše nářečí, než spisovnému jazyku. V tomto není žádný lament, ale ujednání fatku, který není nutné změnit, nebo zničit - změnit se musí pohled na něj - a každý sám. A možná se pak pozná, že je koryto široké, ale proudu se v něm nedostává - voda postává, a zahnívá - pokud tedy měříte hloubku věci podle množství usazeného kalu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli JDiviš
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter