Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
,,,,,,,
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 13.2.2010 (00:58:02)


 Věza (Občasný) - 14.2.2010 > Thumb> Jasněže se ráda dozvím, co se ti konkrétně na fotce nelíbí. Díky za vysvětlení a za odpověď.  Vím že fotka není dokonalá a také jsem to přiznala. Konkrétně u téhle fotky si víc cením toho co z ní vyzařuje, to co divák cítí spíš srdíčkem. Technická kvalita není dokonalá, to jistě ne, bohužel. Přesto se mi ale fotka líbí svým obsahem, kompozicí jak už jsem napsala předtím, tam je vlastně její obhajoba. Ale je fakt, že mě mrzí, že jsem právě u ni nemohla dosáhnout lepších kvalit. Na Totemu zajímavé, že sem lidi převážně dávají fotky, které nejsou technicky dokonalé, ale které oslovují právě svým obsahem. To je v pořádku, je to takový zdejší zvyk, který je vlastně milý. :-)  Právě proto sem dávám i já fotky, které mají podobný charakter. Konkrétně u tebe jsem viděla, že boduješ pětkami i fotky, které nejsou např. dost ostré, se šumem v pozadí a nebo bez světla. Dobře, to bych brala, ale pak mě zarazí, proč ti to u jednoho člověka navadí a je fotka za pět a u jiného je náhle zle, tak že je to za jedna... To se pak těžko chápe. Nezlob, se jmenovat a konkretizovat nechci. Docela mě to zarazilo, protože jsem si myslela, že právě ty patříš mezi spravedlivé hodnotitele. Pak tady dáš  jedničku, která fotku řadí na nejnižší stupeň. Rozhodně nepatřím mezi namyšlené autory a chyby jsem přiznala, ale přesto si myslím že si kocour jedničku nezaslouží. Proto jsem si dovolila tě oslovit a zeptat se tě na vysvětlení. Nezmiňovala jsem se o nějakém oplácení známek, jen jsem se pro jistotu zeptala, na zaujatost?? Čekala jsem že mi tedy vyjmenuješ nějaké nedostatky, ale stejně... ????? Jinak co se týče fotky toho tvéjho pejska, na věcech, které jsem vytkla trvám. Nicméně je fajn, že si svůj příspěvek hájíš, to je v pořádku. I tak ale trvám, na tom že mě fotka oslovila právě hlavně svým obsahem. Jinak nic ve zlém. Těším se na další tvoje fotky. :) Přeju pěkný večer. Ahojky.  :)   (Apropo když už se zmiňuješ o Cvakalovi, netvrdím že se někdy nestrefí do černého. Teorii by docela zvládal, ale nerozpozná ji obyčejně od reality, ani u fotek ostatních ani u svých. Omlouvám se, toť jen můj skromný názor. No, můj - ono když se rozhlédneš, nebudu asi zdaleka jediná). 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter