Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí NESONET, Pan Sonet a SONET VYSNĚNÉHO MUŽE - pro porovnání. z kolekce úplně mimo
Autor: Naty (Občasný,Redaktor) - publikováno 4.1.2003 (01:50:35)
další>


barlach (Občasný) - 4.1.2003 >

Co se srovnání obou dílek týče, první mi přijde opravdu hezký. Dokonce bych se přiklonil i k tomu, že v sobě má slzu Shakespeara. Jenže nesouhlasím s názorem odborníka, protože nemohu v tom vtipu najít lacinost. A že se píšou laciné vtípky a dá se jich napsat tuny? Ano to je pravda, ale tahle věcička k nim rozhodně nepatří... Přijde mi zkrátka lepší než ta přepracovaná verze psaná v "bezshakespearové" linii. A Pan Sonet? Chvíli mi přijde jako stěžování si, chvilku jako posměch, ale pevně doufám, že je lehkou stížností. Proč zahazovat staré? Jen proto, že je to staré? Může přeci žít stále a být sousedem nového... Je to vtipné a pravdivé. A lacinost v tom opravdu ne a ne najít.A za tím si stojím. Jestli někdo vidí lacinost v poněkud - teď to nemyslím vůbec pejorativně, spíše obdivně - hladivém postpubertálním vtipu, pak je mi ho líto. Vše co se týká jednoduché metafory a je  trochu o erotice přece nemusí být laciné (narážím na "být slepcem co rukama se dívá")... Naty smekám a posílám na závěr motto, které denně vídám na vratech jedné garáže v našem městě : jen místo sonet je punk :) Sonet is not death.

 


Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli barlach
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter