Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V rozkvětu
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 13.6.2010 (08:17:56)


 Věza (Občasný) - 16.6.2010 > ouldrič_nouvy> Ano - je to úmysl, neboť je to srovnatelné. I tahle fotka patří do kategorie staršího data, ale neupozorňovala jsem na to, přijde mi to jako výmluva. Nevím proč se tak rozčiluješ, nikdo nejsme dokonalý. ;) Taky bych se nepřela o naprosté dokonalosti těchto fotek. Jinak s tvým názorem nesouhlasím, růže, jiné květiny a zvířata jsou mojí oblíbenou kategorilí a rozhodně se nechci posunout k focení např. zrnitých rozmazů. Vyjma pár experimentů, zůstanu ráda u klasiky. Ale proti gustu..  :-)  Jak vidíš podobné fotky neoslovují pouze mě..... Kdyby jsi o focení něco málo věděla, zjistila by jsi že se většina fotografů řadí do určitých kategorií. Jedni fotí pouze květiny, jiní hmyz, další třeba kapičky, nebo jen portréty, někdo zase akty, či zvířata, jiní jsou krajináři atd. Je to normální a není na tom nic špatného. Já se snažím fotit ze všech soudků, ale jak uvádím, některé kategorie jsou i mě bližší.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter