Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Negativita z kolekce F's
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 27.7.2010 (23:17:38)
další v kolekci>


 Abstt (Občasný) - 28.7.2010 > Janahe> Samozřejmě, neuploadoval bych nic co bych sám netvořil, existuje několik programu který dokážou fraktály tvořit, ale ty programy je netvoří samy, samozřejmě jsou potřeba znalosti a schopnosti na straně uživatele.
Takže samozřejmě, vím perfektně co tvořím, ne jen předem, ale samozřejmě hlavně v průběhu tvorby a vzhled je jen a jen na člověku.
Jak jsem napsal Jaru u mýho ''Setkáni, poznání'', v tom programu ve kterým tvořim fraktály já ( Ultra Fractal ) se dělá na stejným principu jako ve Photoshopu, tzn. na základě vrstev a barvy si každý může pro každou vrstvu sám vytvořit v gradient editoru, a stejně tak jako u jiných grafických odvětví se musí tvůrce zabývat kompozicí, skladbou barev, skladbou světel/stínů a popř. texturováním pokud chce fraktál s texturami, a pracuje v realtimu, to znamená to aby počítač něco pochopil špatně a pak to bylo nutné opravovat ani není možné, protože co děláš je vidět okamžitě a je jen a jen na člověku co to bude :)
Jinak kdyby opravdu fraktály tvořili počítače samy a lidem by jen stačilo něco jako klikat na ''vytvořit jiný fraktál'', nebyly by takový kvalitativní rozdíly mezi fraktály jako takovými který lidi tvoří, protože stejně jako ve všech ostatních grafických odvětvích se dají najít jak práce úplně špatný, tak naprosto neuvěřitelný dělaný v tom samym programu. Pro příklad, sám bych se snad už nezařadil mezi nejhorší, ale do téhle fraktálové umělkyně mám hodně daleko, jako většina ostatních http://www.infinite-art.com/gallery/non-spirals/ Takže tak, s fraktálama je to jako s ostatními uměleckými odvětvími, je to jen o schopnostech :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Abstt
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 8 9 11 13 14 15 17 18 22 (23) 24 25 26 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41 43 44 45 46 47 48 53 54 55 56 57 58 59
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter