Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
My tady chcípnem!
Autor: saetri-ihn (Občasný) - publikováno 11.8.2010 (14:03:46)


Lamarski (Občasný) - 16.8.2010 > Tvoji hrdinové jsou často vnitřně rozervaní mladí, co hodně přemýšlejí, mají bohatý vnitřní život a dobrou představivost. Technicky je to napsané dobře. Snažíš se ve čtenáři vzbudit hluboký dojem z vlasního pocitu, který do psaní vnášíš celou duší. To se daří, myslím, dobře. Jen nezapomínej, že těžká duševní díla jako od Dostojevského, je náročné číst. Tady asi je tvůj zakopaný pes. V předchozích textech se to dalo svést na krkolomné věty, ale tady jde přímo o duševní kamzičí skály. Prakticky o každé větě nutíš čtenáře přemýšlet a z toho časem může bolet hlava i duše. Ono když se otevírají čtenáři třinácté komaty bez omezení za sebou, nebude je už chtít otvírat. Takže do svých textů vnes chtě nechtě trochu odlehčující tón;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lamarski
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter