Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tears drop to heaven
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 14.1.2003 (00:38:15), v časopise 18.5.2003


čtenář goes - 16.1.2003 > ee jsem zcela anonymni, muj spolubydlici z koleji tu vlozil obrazek, tak jsem se sem dostal, jinak bych tu nebyl. Mam jiny pohled na umeni, rekl bych ze kdyz neco delam, nejaky vytvor a maluju, tvorim, modeluju atd... tak konecny vytvor muze rikat vysledek jenom mi, tezko, kdyz nekdo nakresli tri carky muze toto dilo nekomu rikat, ze je to jeho zamilovana chvile, fuj pripomina mi vase debaty ono "pitvani basni" ve skole, kdy mel nekdo rikat co tim basnik chtel rict... jak muze nekdo z vas rict tohle je dobre, tohle neni dobre, ten stin je blby (v pripade fotek) kazdy vytvor je super a tak by ho mel kazdy brat a to, ze se mi nekde neco nelibi neznamena, ze je to o velkem kulovem... suxx ste tu stejne banda lidi, co kdyz prijdou na vystavu a hledi na neco, dokazou u toho stravit hodiny a perfektne situaci rozebrat...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter