Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
LH11 105/177
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 1.9.2010 (21:04:34)


Tomas Prchal (Občasný) - 3.9.2010 > Pravda, je to takové dekorativní, je tam manýra jak hrom a v koloritu už se také pár let opakuješ, navíc je to najivní, kompozičně to nefunguje, ačkoliv fotografie je ničitelem barev, mám dojem, že koloristicky to taky nefunguje. Proč jsi se za těch několik let, co tu prezentuješ na totemu nepokusil o nějaký pokrok, co tě sleduji, tak tvé pokusy byly tak nepatrné, že je nemůžu považovat za pokrok? At už ve změně koloritu, námětu, technice, proč si malířsky nechceš rozšířit možnosti. Můžu se zeptat jaké máš rád současné malíře? A jaké máš rád malíře vůbec? Přemýšlel jsi o své tvorbě v kontextu s tím co se malovalo v minulosti a co se maluje dnes ? Jaky k tomu máš postoj? A mám ještě jednu otázku, kolik ti je let, můžu li se zeptat? A aby to nebylo až tak moc drzé, asi to víš, ale mě je 22. Dík za odpověd.
Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tomas Prchal
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter