Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci . z kolekce záznamník
Autor: slupka_od_banánu (Občasný) - publikováno 8.9.2010 (01:51:13)
další v kolekci>


 Tomas Prchal (Občasný) - 10.9.2010 > naruB> Sakra už raději nic nepište, todle se nedá vydržet, ještě, že tu jsem, tak za prvé, to co tu ukazujete je velice kvalitní práce! Náhodou jsem viděl originály, už u příjmaček na AKADEMII VÝTVARNÝCH UMĚNÍ bylo jasné, že práce této holky byly nejzajímavější a nejsilnější a dost jsem tomu fandil, ZASLOUŽENĚ JÍ LETOS NA POPRVÉ VZALI. To se ještě budete divit jak se to pohne dopředu, oni tam lidi bez potenciálu neberou. Takhle schazovat kvalitní práci... To teda kroutím hlavou. Komise nejuznávanějších ČESKÝCH UMĚLCŮ A KUNSTHISTORIKŮ, kteří museli tyto práce schvalovat pro přijetí tomu asi rozumí přeci jenom více. Že se na to nedá koukat? Tak si běžtě koupit nějakej lacinej kejč, v Praze se to jimi jen hemží a všechny jsou tak líbezně oku příjemné, námětem i stylem. Normální lidi budou vždycky pozadu a budou na současné umění jen nadávat. A pořát se jim něco nebude zdát. Víte ono to není zas tak těžké pochopit, jen musíte mít alespon nějaké základní vzdělání o minulosti. Ale jak jste psal, Vás žádné výtvarné umění nezajímá, pak ani není divu, že píšete takové nesmysly. Věřím, že šlupka si poradí i za cenu, že se na to jak píšete nebude dát koukat, já se klidně rád kouknu.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tomas Prchal
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter