Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tulipán z kolekce Skryto
Autor: Akiwa (Občasný) - publikováno 17.4.2011 (22:56:34)
následující v kolekci>


 Akiwa (Občasný) - 26.4.2011 > Bajata> Předně: velmi si vážím Tvého času, který jsi musel věnovat napsání tomuto komentáři;) Všechny tvé konstruktivní připomínky beru a pročetla jsem je pozorně, v něčem souhlasím, v něčem méně, ale to je přece právo každého;) (A archaismy já ráda:D Snažím se to omezovat)

Překlepům a chybám se snažíe stále vyhýbat, ale ne vždy se to podaří.

A souhlasím, že méně je častokrát více, znám jednu autorku, které píše miniatury a ty jsou tak trefné! Na malém prostoru obsáhne to, na co by jiný potřeboval stránku.

Paulo Coelho je mým velmi oblíbeným spisovatelem, nejvíce mě oslovila kniha Veronika se rozhodla zemřít. Jaká Tebe, mohu-li se zeptat?:)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Akiwa
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter