Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
krajiny ruzne 14*70/100
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 18.9.2011 (20:13:04)


vánoce (Občasný) - 19.9.2011 > a na toto jsi studoval akádu? bravo ztracená půlka ztracenýho života..jsi zbytečnější než včerejší noviny ale naštěstí ses narodil do doby která tě spolehlivě zahrabe mezi ostatní lůzry i když se tak moc snažíš dělat kýče které by mohly přežít někde ve skladu s nábytkem Ikea..je hnus s čím si pleteš umění ty štrykovací mašinko s pohonem na cizí myšlenky hnaná silou skryté homosexuální orientace..vlastně je mi tě líto teplouši ale utratit tě je moc snadné..jen si to tady vyžer až do dna hnuse pro takový jako ty je i sebevražda zbytečná na to bohužel jako buzerant nemáš koule..nech se otrávit jedem na krysy potkane ..btw doporoučuju kvůli svému komentu :)
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli vánoce
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter