Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
změna?
Autor: Morgaine.le.Fay (Občasný) - publikováno 1.1.2012 (00:59:26)


Path Adamski (Občasný) - 17.11.2011 > prvá,!tá druhá v porovnaní s nou vyznieva mliečne a je dajme tomu podfarbená istou hygienickou odozvou, ktorá asi má pre autorku svoju "osobnú a emočnú " výpovednosť-ale prvá časť je naozaj výpovedne a spracovaním velmi fajn dodatok: ty vieš že mne osobne tvoj štýl imponuje najmä vdaka naturálnemu aspektu, ktorý dostáva istý solitérny náboj pomocou veľmi obratnej práci s výrazovými prostriedkami. Pôsobia nenásilne, ale dokážu natransponovať text do priestoru tak, že ho výslovne rozhýbu. Tak ako veľmi príjemne ma prekvapila prvá časť, tak výslovne ma sklamala druhá polka textu. brala by som ešte prvé tri riadky, ale ten zvyšok mi už naozaj prišla ako terapeutická zložka, v ktorej som naznačila, že text má viac významovú hodnotu pre autorku ako pre čitateľa. Tento kometn dávam doodatočne,len kvoli tomu, aby to nepôsobilo vágne- bodovanie som dala za naozaj výbornú prvú polku, ktorá je fascinujúca...druhú sloku som pri hodnotení odignorovala 1.1- úprava ????
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Path Adamski
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter