Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slepeček
Autor: Thumb (Občasný) - publikováno 5.8.2013 (00:23:23)


Karhaj(Sinner) (Občasný) - 5.8.2013 > Ked som skusal kreslit s tabletom, tak mi dost pomohli tieto videa:
http://www.youtube.com/user/FZDSCHOOL
Nie su tak o zakladoch, ako o celkovej 'filozofii' digitalnehe dizajnu (aj ked to nie je o digitalnom 'umeni',ale typek je makac)..snad sa budu pacit.
Prezentoval by som to na stvorec, myslim, ze Tvojmu stylu by pristalo viac srafovania, ja by som nepouzil bielu na spodnej ciare lavej strany spodnej pery ale len na pravej (mozem sa mylit), pridal tmavsie tiene pre vyraznejsi kontrast (pod nos a pod bradu + pod satku)..ako pri kresbe by som skusil menit hrubky 'stetca' .. osobne sa mi najmenej paci 'satka' cez oci..zahyby by som nedefinoval linkou, ale tienmi, ale mozno je to iny druh latky ako moje tricko, na ktorom som skusal, preco mi to nesedi a ako sa latka chova v reale : )
Celkovo paci a som rad, ze prezentujes aj kresby : )
Nemusim mat pravdu a som otvoreny diskusii ak sa mylim.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Karhaj(Sinner)
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter