Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kolekce DEGENERÁTOR TEXTŮ
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 22.10.2003


čtenář d - 25.3.2014 > ikona9487.jpg


Tříštění kapek o popraskaný asfalt. Boty nasáklý vodou. Prokřehlý prsty. Batoh na zádech narvaný lahvemi, cigáry a obavami. Stmívající se ulicí se rozléhaly moje spěšný kroky. Rychle jsem se ohlídla přes rameno, jestli jsem ho už setřásla. Ještě jsem neviděla tak vytrvalýho číšníka. Opravdu se mu vyplatilo běžet za mnou přes dva bloky kvůli nezaplaceným míchaným vajíčkům a okoralý housce?

Prý na mě zavolá policii.
Ať se postaví do řady.



Sotva jsem popadala dech. Na městský maratony jsem nebyla stavěná. I přesto jsem ale ještě deset minut pokračovala ostrou chůzí. Několikrát jsem strategicky zahnula, abych si byla úplně jistá, že jsem ho setřásla, a teprve potom se posadila na zapatlanou lavičku posranou od holubů v pitoreskní parodii městskýho parku.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter