Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svatební foto
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 20.9.2015 (18:38:55)


 Čtenář - 22.9.2015 > Mima> Tak to jsi mě špatně pochopila. Opravdu si myslíš, že mi to dělá potěšení upozorňovat na tvé občas neodborné poznámky, rafinovaně podané, které mohou autorovi – ale i ostatním čtenářům – uškodit a následně čelit tvým útokům a útokům jednoho zdejšího arogantního a sebestředného Slováka a vypadat na první pohled jako nějaký prudil? Tak to jsi na velkém omylu.

Zdůrazňuji – nic osobního proti tobě nemám, ale mám v povaze vystupovat proti nespravedlnosti a i v případě, když někdo ubližuje či škodí druhým. A to se ve tvém případě někdy děje – nevím, zda úmyslně anebo neúmyslně. A taky zdůrazňuji, že ne všech tvých příspěvcích. Tvé příspěvky jsou zajímavé, čtivé, mají zajímavé myšlenky – proti nim absolutně nic nemám, dokonce je rád čtu. Ale pouze do té doby, než do nich vložíš „jedovatý škodlivý šíp“ - to se potom, to přiznávám, proti němu ohrazuji. Možná trošku nešikovně, ale ohrazuji.

Už jsem to tady jednou psal – Totem asi kolem let 2004-2008 byl excelentním kulturním serverem. Sešlo se tady poměrně dost vynikajících autorů různého zaměření, kteří byli na jedné lodi, ctili se a navzájem si slušně radami pomáhali. Jenže tehdy fungoval výtvarný redaktor, který celou výtvarnou sekci opatroval a vše uváděl do patřičných mezí. Potom jsem roky tento server nesledoval a když jsem se zde vrátil, sleduji už bohužel trosky bývalého Totemu. Nepůsobí zde redaktor a výtvarný prostor zaujali nevýrazní a až podprůměrní autoři. Ale buďme rádi za to, že Totem stále existuje, že se našel člověk, anebo lidé, kteří se starají, aby Totem fungoval, kteří platí hostování na serveru apod.

Až teď v nedávné době se zde objevil vynikající Li-po, jehož díla začínají zdejší návštěvníci postupně chápat a slušně hodnotit. Li-po je podle mého velice slušný pán a s ním se zde navrátila kvalita a slušnost. Alespoň částečně. Je pravda, že on sám Totem nezachrání. Když jsi byla na poslední dovolené, byla tady na Totemu pro mne za poslední dobu nesmírná pohoda. Li-po publikoval svá zajímavá díla, ty jsi nevysílala své ojedinělé „jedovaté šípy“, ten arogantní a hrubý Slovák se taky moc neprojevoval, prostě pohoda. Potom ses vrátila z dovolené a začala psát své zajímavé příspěvky. Naštěstí bez těch „šípů“, takže pohoda trvala. Až doteďka, kdy jsi napsala své P.S.

Nevím, jestli to přijmeš, ale navrhuji klid zbraní. Osobně nemám rád hádání, vzhájemné osočování a napadání jeden druhého. V tom si vůbec nelibuji. Pokud to přijmeš, slibuji, že na tvé náhodou případné neodborné a škodlivé poznámky upozorním kultivovanou formou bez ironie a sarkasmu.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter