Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DVĚ SRDCE (Z PEKLA) NEN
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 22.1.2021 (08:32:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.1.2021 > j.f.julian> Ono je neskutečný, co tam sedí a "koriguje" průběh jednání v parlamentu. Tomáš Hanzel. Už na první pohled to je hnusný člověk a bůhví, jestli je to člověk. Co to je??? To ho jako někdo doopravdy volí jo? Jak může někdo dobrovolně volit něco takovýho?
Takový "lidi" nebo cotoje ovlivňují, co se kde bude psát, nebo co se smí a nesmí říkat v parlamentu?
Jak jsem viděla na veřejných diskuzích, tak ač se média snaží vyvolávat dojem, že "všichni" chceme demokracii na jejich způsob, minimálně třetina lidí s tím výstupem nesouhlasí hlavně z toho důvodu, že si někdo dovolí vypnout ten mikrofon. Myslím si, že lidi už začínají mít těchto ojebávek už opravdu plné zuby. I těch cenzorských sviní.

A i důvěra v média klesá. Že nás informují pravdivě a nezaujatě, tomu už věří skutečně málokdo. Demagogické despotické propagandistické styly, které běží ještě setrvačností starého věku, už přestávají být tak tolerovány.

Hodně lidí se žene na očkování, ač vůbec není jisté, jestli je to paradoxně neoslabí a oni pak exnou snadněji, když to chytí. Jak dlouho to má působit, to očkování? Bohužel je stále nadpolovina lidské populace naprosto zpracovaná propagandou a jsou doslova jak ovce.

Julo, já doufám, že to to nevymažou. Jednak más pod tím básničku a jednak nám ústava našeho právního státu dovoluje výměnu názorů ve svobodném duchu.
Jestli to vymažou, tak se tu v tom doopravdy už hrabe státní aparát povolný světovému řádu.

Doufejme, že ne. Esesácký, nebo jak chceš - neo-komunistický styly už by se neměly naplno prosadit, ač to tak nevypadá a vše vypadá velice temně, ten průběh.

To je jak USA. Biden je hlídaný alieny a už nic nemůže, je jen loutka. Trumpa už alieni podruhé nechtěli jako prezidenta, protože by to způsobilo hluboký rozkol populace v Americe - musel proto ustoupit, aby se tam neservali do krve. Jak mají idealisti krmený médiama tušit, co se mele? Že "konspirační teorie" jsou pravda? Nicméně, tento rok má být výživný.
Tak snad těm super nakrmeným blbečkům dojde, že jim kulka prolítla těsně vedle ksichtu.
Už žádný vyhlazovací lágry!



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter