Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DVĚ SRDCE (Z PEKLA) NEN
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 22.1.2021 (08:32:29)


 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Právě pokud ti tahle technická parodie Juliána přišla jako diskreditační a nerealistická, dál potvrzuješ, že juldu nepoznáš. Tohle totiž psal Julián, a ne jednou. Byť techn(okrat)icky vzato nestiskl čudlík pro odeslání téhle jedné zprávy.

Já tě zrovna nikam neposílám. Julek tě poslal do hajzlu nespočetněkrát, ovšem buď jsi to nepoznala, nebo julkovým pobídkám k cestě do prdele nepřikládáš vůbec žádný význam, což chápu.

Ale máš pravdu, že nemáš žádné reakce kromě mých brilantních postřehů, které teprve zvyšují nebo spíš zajišťují vůbec nějakou "čtenost tvých příspěvků". Kdybys byla schopná sebereflexe, právě po seznání těchto faktů bys poznala, že můj přínos je neocenitelný a naliskala by sis za ty své tradičně bahnité mentální nedopečky.

Nevím o tom, že bych někdy psal, že jsem všichni. To si naopak myslíš ty, že jsem skoro všichni. A teď už proti tomu zas vehementně argumentuješ. Ale tak už jsem zvyklý, že co píšeš, nedává smysl. Nenech se rušit a dál svobodně tvoř, já se odmlčím a budu se zas tiše smát Magdě a Jůlince.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter